Autenti 🔎 opinie użytkowników, informacje oraz oferta

Ocena fintechu

Informacje o: Autenti Sp. z.o.o

autenti

Prezes zarządu:
Grzegorz Wójcik

Siedziba:
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań

Kraj pochodzenia:
Polska

Data założenia:
2014 r.

NIP:
783-169-32-51

Kontakt:
www.autenti.com/pl/kontakt

E-mail:
iod@autenti.com

Infolinia:
+48 22 29 05 112

Autenti jest platformą służącą do podpisywania dokumentów online. Dzięki niej możemy podpisywać elektronicznie wszystkie dokumenty służące do relacji z klientami. Fintech postał jako start-up w 2014 roku, a jego pomysłodawcą jest Grzegorz Wójcik, który współpracował w tworzeniu sukcesów takich firm jak: RMF, Interia, Onet, TVN i Allegro.

Dynamiczny rozwój serwisu oraz wzorowe podejście do klienta spowodowały, że platformie Autenti zaufały setki firm oraz organizacji. Wprowadzone rozwiązania przez Autenti pozwalają przedsiębiorcom oszczędzić czas oraz koszty związane z tradycyjnym podpisywaniem umów. Fintech szerzy szeroko pojęte rozwiązania typu „paperless”. 

Oferta Autenti

Platforma Autenti wspiera w codziennym funkcjonowaniu tysiące firm. Nowoczesne rozwiązania w zakresie e-podpisu pozwalają oszczędzić czas oraz zredukować koszty nawet do 70% związane z tradycyjnym podpisywaniem umów. Standard podpisu elektronicznego Autenti ma za zadanie raz na zawsze wyeliminować papier w całym procesie, tym samym dbasz o środowisko, oszczędzasz czas oraz koszty dostarczenia dokumentów.

Rozwiązanie podpisu kwalifikowanego Autenti jest wygodne jak żadne inne. Dzięki niemu:

  • oszczędzisz czas – pierwszy dokument podpiszesz w niecałe 30 sekund, a nie jak to zwykle trwa kilka dni,
  • podpiszesz wygodnie – umowy z klientami i wspólnikami zawierasz w dowolnym czasie, w 100% cyfrowo,
  • zredukujesz koszty – oszczędności związane ze zrezygnowaniem z papieru sięgają nawet 70%. Oszczędzisz na serwisie urządzeń, druku, archiwizacji oraz na tradycyjnym przesyłaniu dokumentów za pomocą kuriera lub poczty,
  • zawrzesz bezpieczne i prawnie wiążące umowy – podpisywane dokumenty są zawsze zgodne z oryginałem i prawnie wiążące. W przypadku sporu z klientem dysponujesz skutecznym dowodem w postaci e-podpisu.


Konto w serwisie Autenti założysz w kilka minut i bez żadnych zobowiązań. Dodatkowo aby korzystać z e-podpisów nie jest wymagane instalowanie oprogramowania – zarówno u Ciebie jak i odbiorcy. Sam proces podpisywania dokumentów ogranicza się do tylko 3 kroków: 

  1. wiadomość e-mail – odbiorca otrzymuje od Ciebie wiadomość e-mail z zaproszeniem do podpisania umowy,
  2. przekierowanie do platformy Autenti – odbiorca klika w link prowadzący do platformy Autenti. Tam zapoznaje się z treścią dokumentu,
  3. podpis jednym kliknięciem – odbiorca potwierdza swoje dane oraz akceptuje umowę jednym kliknięciem.


Autenti oferuje kilka płatnych planów subskrypcyjnych, w tym jeden darmowy. W ramach pakietu FREE możemy wysłać za darmo do 5 umów miesięcznie. 

Firmie zaufało wiele wiodących marek. Z oferowanych rozwiązań podpisu cyfrowego korzystają m.in BNP Paribas, PKO BP, Alior Bank czy Bank Credit Agricole.

Autenti informacje kontaktowe

Autenti – autoryzacja dokumentów online

Ocena fintechu

Prowadź swoją działalność gdziekolwiek jesteś i podpisuj dokumenty na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu. Bez konieczności drukowania, skanowania i wysyłania umów pocztą lub kurierem. Jednym kliknięciem!

⭐  ⭐

  • Podpisujesz każdy dokument dowolnym rodzajem e-podpisu
  • Zawierasz prawnie wiążące umowy przez internet, gdziekolwiek jesteś

Autenti opinie użytkowników

Korzystałeś już kiedyś z usług Autenti? Jeśli tak, dodaj swoją opinię. Każda opinia pozytywna oraz negatywna pozwoli innym użytkownikom dowiedzieć się więcej na temat tej usługi. I ty sprawiaj by Internet stawał się lepszym miejscem!

Autenti logo

Oceń i dodaj swoją opinie

Śledź dyskusje
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze