Bank Millennium 🔎 opinie użytkowników, informacje, sesje oraz oferta banku

Ocena banku

Informacje o: Bank Millennium

Millennium Bank logo

Prezes zarządu:
Joao Bras Jorge

Siedziba:
ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa

Data założenia:
1989 r.

Kapitał zakładowy:
1 213 116 777 PLN

NIP:
526-021-29-31

Infolinia – klienci indywidualni:
801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40

Infolinia – mikro i małe firmy:
801 31 31 31 lub (+48) 22 598 41 61

KOD BIC/Swift:
BIGBPLPW

Bank Millennium rozpoczął swoją działalność w 1989 r. jako Bank Inicjatyw Gospodarczych (BIG S.A.). W roku 1997 połączył się z Bankiem Gdańskim SA tworząc BIG Bank Gdański. W 2003 roku głównym akcjonariuszem oraz partnerem został Banco Comercial Portugues, a nazwa banku została zmieniona na Bank Millennium. 2019 roku instytucja przejęła Euro Bank kupując większość akcji od Société Générale. 

Motto Banku Millennium to „tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu”.

Oferta Bank Millennium dla klientów indywidualnych

Bank Millennium dla klientów indywidualnych przygotował konto Millennium 360°, które posiada w swojej ofercie od 2004 roku. Rachunek przeznaczony jest dla osób, które aktywnie korzystają z konta i karty (wtedy koszty prowadzenia rachunku, karty debetowej oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów wynoszą 0 zł) oraz poszukujących nowinek i nowoczesnych rozwiązań bankowych. Dla młodszych klientów bank przygotował Konto 360° Junior (do 18 roku życia) oraz Konto 360° Student (od 18 do 26 roku życia). 

Posiadacze Konta 360° otrzymują dostęp do przydatnych funkcjonalności i usług, m.in.: możliwość założenia konta walutowego, skorzystania z bogatej oferty oszczędnościowej w postaci kont oszczędnościowych oraz lokaty terminowej lub np. pakietu ubezpieczeń. Warto też wspomnieć o nowoczesnej aplikacji mobilnej Banku Millennium, która została wyposażona w szereg rozwiązań ułatwiających korzystanie z codziennej bankowości. 

Dla klientów potrzebujących wsparcia finansowego, Bank Millennium przygotował propozycję w postaci kart kredytowych, pożyczek gotówkowych i konsolidacyjnych, limitów w koncie osobistym oraz oferty kredytu hipotecznego. 

Oferta Bank Millennium dla firm

Bank Millenium dla klientów biznesowych przygotował rachunki Konto Mój Biznes oraz Konto Biznes. Dodatkowo bank dla przedsiębiorców przygotował szeroką ofertę produktów kredytowych, terminale płatnicze, faktoring, inwestycje kapitału oraz ofertę leasingu dla firm. 

Przelewy zagraniczne IBAN, SWIFT (BIC)

Dokonując płatności międzynarodowych, należy pamiętać o podaniu numeru SWIFT (inaczej BIC) przypisanego do danego banku oraz numeru konta w formacie IBAN.

  • Kod SWIFT (BIC) Bank Millennium: BIGBPLPW
  • Format IBAN: PL + numer rachunku bankowego (26 cyfr)

Sesje przychodzące i wychodzące Elixir w Bank Millennium

Kiedy dojdzie przelew w Bank Millennium? A może chcesz wiedzieć kiedy zostanie wysłany? Sesje Elixir księgowane są według poniższego harmonogramu.

Rodzaj sesji

Godziny sesji

Sesje
wychodzące

10:30 – 11:00 (zlecenie złożone do 8:10)

14:30 – 15:00 (zlecenie złożone do 12:10)

17:00 – 17:30 (zlecenie złożone do 14:40)

Sesje przychodzące

12:00

15:30

17:30

Nasze artykuły, recenzje i poradniki na temat Banku Millennium

Jesteśmy w trakcie tworzenia poradników oraz treści na temat Banku Millennium! Zapraszamy was do lektury niebawem 🙂

Zapraszamy niebawem na nowe artykuły.
Zapraszamy niebawem!
Zapraszamy niebawem na nowe artykuły.
Zapraszamy niebawem!

Bank Millennium informacje kontaktowe

  • Adres centrali: ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
  • Infolinia: 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40 klienci indywidualni, 801 31 31 31 lub (+48) 22 598 41 61 mikroprzedsiębiorstwa
  • Formularz kontaktowy: www.bankmillennium.pl/o-banku/kontakt/formularz-kontaktu
  • Adres strony internetowej: www.bankmillennium.pl

Millennium 360° w Banku Millennium

Ocena konta

Prowadzenie konta

0zł

Karta

0zł/11zł 🔍
Opłata w wysokości 11 zł nie zostanie pobrana w przypadku wykonania min. pięciu płatności kartą lub BLIKIEM w miesiącu.

Bankomaty

0zł/5zł 🔍
– 0 zł za wypłaty w bankomatach Banku Millennium,
– 0 zł za pozostałe bankomaty przy wykonaniu min. pięciu płatności kartą lub BLIKIEM w miesiącu,
– 5 zł za pozostałe bankomaty jak nie zostaną spełnione warunki aktywności.

Płatności mobilne

Blik, HCE, Apple Pay, Garmin Pay

  • Prowadzenie rachunku za 0 zł oraz za kartę przy spełnieniu warunków
  • Zwroty za zakupy do 25% z Goodie oraz karta, która sprawdzi się przy płatnościach za granicą
🔍 Szczegóły konta

Bank Millennium opinie użytkowników

Korzystałeś(-aś) już kiedyś z usług Banku Millennium? Jeśli tak, dodaj swoją opinię. Każda opinia → pozytywna oraz negatywna pozwoli innym użytkownikom dowiedzieć się więcej na temat tego banku.

I ty sprawiaj by Internet stawał się lepszym miejscem!

Millennium Bank logo

Oceń i dodaj swoją opinie

Szukasz zmian na lepsze?
Sprawdź nasz ranking kont osobistych i wymień bank na taki, który spełni Twoje oczekiwania.

Śledź dyskusje
Powiadom o
guest

7 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
Marco

Beznadziejny bank likwidujący oddziały gotówkowe.

Kopola

Zakładanie konta miało trwać dobę. Bank nie odpowiedział po siedmiu (7) dobach!
Zrezygnowałem z dalszego czekania i założyłem konto od ręki w innym banku.
Nie polecam tego banku!

bonzo

W jakim założyłeś?

Jolanta

Jestem klientką Banku Millennium od 15 lat. Korzystam z usług oddziału w Piastowie woj. Mazowieckie, jest to mój ulubiony Oddział. Zarówno kierownik oddziału pani Aneta jak i pozostali pracownicy obsługujący petentów są profesjonalistami. W dniu 18.06.2024 obsługiwał mnie pan Michał N. Chciałam podziękować mu za profesjonalizm i przemiłą obsługę.

Bartek

21.09 korzystałem wpłatomatu w Redzie.Automat wziął wpłate i sie zawiesił, dostałem potwiedzenie wpłaty depozytu które sie nie zgadza z wpłaconą kwotą. Po złozeniu reklamacji dowiedziałem sie ze rozpatrzenie reklamacji trwa 21 dni roboczych.Żenada.Czekam na odszkodowanie i zwrot całości wpłaty bo to były pieniądze na opłacenie terminowych rachunków

Marek

Bank katastrofa, nie polecam.
Chciałem zamknąć konto, na koncie posiadałem ok 45zł, przypomnę że mieszkam za granicą i zależalo mi na tej sprawie. Pani za biurkiem powiedziała że nie można od razu zamknąć konta i mogę przyjść za kolejną podróżą do Polski, a tymczasem zrobi mi konto techniczne tymczasowe , oczywiście bezpłatne, potem zauważyła że mam środki na koncie , powiedziałem że wypłacę w okienku na co ona że nie mają możliwości wypłat, i poleciła wysłac komukolwiek, zaznaczając że nie będzie to za 50gr tylko za 7 zł bo to konto techniczne. Minęło kilka dni a teraz pobrano mi 4 zł za bezpieczną karte kredytową, nawet nie mogę nic na konto wysłac aby spłacic poza tym miało być wszystko za darmo.
Banda złodzieji.

Co was to obchodzi

Zablokowane środki i brak rozwiazania. Obsługa odpowiada , ze „nie” wykona prośby i już. Ochyda! Nie polecam. Mają gdzieś klientów.