Credit Agricole 🔎 opinie użytkowników, informacje, sesje oraz oferta banku

Ocena banku

Informacje o: Credit Agricole Bank Polska

Credit agricole logo

Prezes zarządu:
Piotr Kwiatkowski

Siedziba:
ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Data założenia:
1991 r.

Kapitał zakładowy:
876 833 400 PLN

NIP:
657-008-22-74

Infolinia – klienci indywidualni:
19 019 lub +48 71 35 49 009

Infolinia – mikro i małe firmy:
801 333 666 lub +48 71 35 49 035

KOD BIC/Swift:
AGRIPLPR

Początki Credit Agricole w Polsce sięgają 1991 roku, kiedy to postał Bank Świętokrzyski SA, który działał na terenach Kielc oraz okolic. Rok później spółka Lukas (kierowana przez Mariusza Łukasiewicza) otworzyła we Wrocławiu dział zajmujący się sprzedażą ratalną. W 1998 r. spółka Lukas przejęła Bank Świętokrzyski, a w wyniku fuzji bank przyjął nazwę Lukas Bank Świętokrzyski SA. W 2001 roku francuska grupa finansowa Credit Agricole wykupiła 75% akcji Spółki Lukas SA, by 2011 roku ostatecznie zmienić nazwę na Credit Agricole Bank Polska S.A.

Oferta Credit Agricole dla klientów indywidualnych

W ramach podstawowej bankowości Credit Agricole Bank Polska przygotował rachunek ROR Konto dla Ciebie. Rachunek jest darmowy pod warunkiem spełnienia określonych aktywności w miesiącu. Za prowadzenie rachunku, karty debetowej oraz za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce nie zapłacimy nic, jeśli dokonamy płatności kartą lub Blikiem przynajmniej raz w miesiącu oraz zapewnimy wpływ na rachunek w wysokości min. 1000 zł. Dla młodszych klientów bank przygotował rachunek Konto dla Ciebie GO (13 – 18 lat), a dla osób w wieku 18 – 27 lat Konto dla Ciebie MOVE! Natomiast klienci oczekujący szerszego zakresu usług mogą skorzystać z Konta dla Ciebie VIP.

Dostęp do rachunków oraz wszystkich funkcjonalności z nim związanych ułatwia nam system transakcyjny banku CA24 eBank oraz aplikacja mobilna CA24. Oprócz standardowej bankowości, dzięki nim otrzymujemy możliwość zawnioskowania o dodatkowe usługi banku: np. konto walutowe, kartę kredytową, produkt z oferty oszczędnościowej lub kredytowej.

Oferta Credit Agricole dla firm

Credit Agricole posiada w swojej ofercie szereg propozycji dla przedsiębiorstw. Bank przygotował rozwiązania biznesowe w postaci kont firmowych, możliwości skorzystania z oferty terminali płatniczych oraz kredytów dla firm. 

Przelewy zagraniczne IBAN, SWIFT (BIC)

Dokonując płatności międzynarodowych, należy pamiętać o podaniu numeru SWIFT (inaczej BIC) przypisanego do danego banku oraz numeru konta w formacie IBAN.

  • Kod SWIFT (BIC) Credit Agricole: AGRIPLPR
  • Format IBAN: PL + numer rachunku bankowego (26 cyfr)

Sesje przychodzące i wychodzące Elixir w Credit Agricole

Kiedy dojdzie przelew w Credit Agricole? A może chcesz wiedzieć kiedy zostanie wysłany? Sesje Elixir księgowane są według poniższego harmonogramu.

Rodzaj sesji

Godziny sesji

Sesje wychodzące

8:00

12:00

14:30

Sesje przychodzące

11:00

15:00

17:00

Nasze artykuły, recenzje i poradniki na temat Banku Credit Agricole

Jesteśmy w trakcie tworzenia poradników oraz treści na temat Credit Agricole! Zapraszamy was do lektury niebawem 🙂

Zapraszamy niebawem na nowe artykuły.
Zapraszamy niebawem!
Zapraszamy niebawem na nowe artykuły.
Zapraszamy niebawem!

Credit Agricole Bank Polska informacje kontaktowe

Konto dla Ciebie w Credit Agricole

Ocena konta

Prowadzenie konta

0zł/9zł 🔍 Opłata w wysokości 9 zł nie zostanie pobrana w przypadku minimum jednej płatności kartą lub BLIKIEM oraz łącznych wpływach na konto min. 1 000 zł w miesiącu

Karta

0zł/9zł 🔍 Opłata w wysokości 9 zł nie zostanie pobrana w przypadku minimum jednej płatności kartą lub BLIKIEM oraz łącznych wpływach na konto min. 1 000 zł w miesiącu

Bankomaty

0zł/7zł 🔍
→ 0 zł z bankomatów w placówce banku
→ Opłata w wysokości 7 zł za pozostałe bankomaty nie zostanie pobrana w przypadku minimum jednej płatności kartą lub BLIKIEM oraz
łącznych wpływach na konto min. 1 000 zł w miesiącu

Płatności mobilne

Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, FitbitPay, BLIK

  • Bankowość za 0 zł przy spełnieniu dwóch warunków aktywności w miesiącu
  • Otwarcie konta bez wychodzenia z domu przez aplikację CA24 Mobile
🔍 Szczegóły konta

AKTUALNE PROMOCJE W CREDIT AGRICOLE

Brak trwających promocji 😢

Bank Credit Agricole opinie użytkowników

Korzystałeś już kiedyś z usług Banku Credit Agricole? Jeśli tak, dodaj swoją opinię. Każda opinia pozytywna oraz negatywna pozwoli innym użytkownikom dowiedzieć się więcej na temat tego banku.

I ty sprawiaj by Internet stawał się lepszym miejscem!

Credit Agricole logo

Oceń i dodaj swoją opinie

Śledź dyskusje
Powiadom o
guest

2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
J E
  • Jestem w tym banku od przeszło 20 lat i mogę stwierdzić, że kiedyś był to dobry bank. Jednak w miarę upływu czasu, z roku na rok, schodził na psy. Teraz z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że ocena ,, zero „, to i tak za dużo. Poza kontem osobistym, jestem też pełnomocnikiem (jak było powiedziane przy zakładaniu konta bez żadnych ograniczeń) do innego konta, którego właścicielem jest inna osoba. Często korzystam z tego konta, dokonuje też płatności kartą. Skoro dokonuje płatności kartą, na której jest moje imię i nazwisko, to pomyślałem sobie, że nic nie powinno stać na przeszkodzie, żeby bank umożliwił mi dokonywanie płatności blikiem z konta, którego karta dotyczy. To jest chyba logiczne, skoro mogę płacić kartą, to też powinienem mieć możliwość płacenia blikiem. No i tu zaczęły się schody, bo na infolinii otrzymałem odpowiedź, że na to musi wyrazić zgodę właściciel konta. Oczywiście wyraziłem swoje zdziwienie, że skoro właściciel konta wyraża zgodę na dokonywanie płatności z tego konta kartą, to co mu za różnica, czy będę dokonywał te płatności kartą, czy też blikiem. Jednak to nie przekonało pracownika banku a ja odpuściłem, bo nie była to dla mnie sprawa życia i śmierci i doszedłem do wniosku, że nie będę nikomu zawracał głowy, tylko dlatego, że bank, ma bzdurne wymagania, które nic nie mają wspólnego z bezpieczeństwem. 28-go marca 2024 roku, chciałem dokonać płatności kartą w sklepie spożywczym ale transakcja została odrzucona, pomimo tego, że ostatni sms na telefonie komórkowym informował, że są środki na koncie. Dobrze że miałem przy sobie gotówkę więc wybrnąłem z sytuacji i nie musiałem rezygnować z zakupów. Po powrocie do domu wszedłem na stronę banku, żeby sprawdzić ile faktycznie zostało pieniędzy na koncie, skoro moja transakcja kartą została odrzucona. Jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłem, że na koncie mam 0,00 zł a w historii nie ma żadnych innych wydatków, poza tymi, które były w przesłanych sms-ach. Dzwonie zatem zdenerwowany na infolinię, no bo przecież powinny być pieniądze a ich nie ma a to oznacza, że ktoś oczyścił mi konto. Po wielu próbach dodzwonienia i tłumaczeniu sztucznej inteligencji o co mi chodzi, w końcu udało mi się rozmawiać z doradcą i okazało się, że bank zablokował to konto, ponieważ właściciel konta nie zaktualizował swoich danych, pomimo wysłanych do niego sms-ów. W tym miejscu zwracam uwagę Zarządowi Banku, że gdyby choć trochę szanował swoich klientów, to logiczne jest, że takiego sms-a powinien również otrzymać użytkownik karty z powiadomieniem, że jeżeli właściciel konta nie zaktualizuje swoich danych do wyznaczonego terminu, to konto zostanie zablokowane. Jest to chyba na tyle logiczne, że możnym tego banku nie trzeba tłumaczyć najprostszych spraw. No ale cóż, jeśli się klienta kompletnie nie szanuje, to stawia się go przed faktem dokonanym, przysparza go się o nerwy i blokuje mu się konto na dzień przed Świętami Wielkanocnymi, konto, którego odblokowanie- jak informuje infolinia- może trwać nawet do 2-ch dni roboczych. Takiego postępowania, nie można inaczej nazwać jak tylko ogromnym świństwem z premedytacją, gdyż dzieje się to tuż przed świętami. Tak zarząd banku szanuje swoich klientów, z których bądź co bądź, żyje. To oczywiście jeszcze nie koniec tej historii. Po powiadomieniu właściciela konta, podjął on natychmiastowe działania i zadzwonił na infolinię, żeby zaktualizować swoje dane w celu odblokowania konta. Okazało się, że ponieważ w międzyczasie zmienił on swój paszport z uwagi na kończący się okres ważności, to taką aktualizację nie może dokonać przez telefon, lecz musi stawić się osobiście w dowolnym punkcie banku. Pomyślałem sobie, że skoro tak, to przy tej okazji będzie możliwość odnotowania w systemie banku, że wyraża on zgodę na dokonywanie płatności z tego konta nie tylko kartą ale również blikiem, co też właściciel konta uczynił a pracownik banku dwa razy go zapewnił, że zgoda ta jest odnotowana w systemie, tylko pełnomocnik do tego konta (czyli ja), będzie musiał stawić się osobiście w placówce banku, żeby podpisać jakąś umowę w tej sprawie. Dzwonię więc następnego dnia na infolinię, żeby się dowiedzieć, co też za umowę muszę jeszcze podpisywać w sprawie możliwości dokonywania płatności blikiem, skoro jest odnotowana w systemie zgoda właściciela konta na dokonywanie takich płatności. Jakież było moje zniesmaczenie, gdy pracownik infolinii, nie dość, że nie potrafił znaleźć tej zgody w systemie, to jeszcze poinformował mnie, że zgodnie z regulaminem banku, pełnomocnik do konta, nie może dokonywać płatności blikiem.
  • Dziękuję każdemu, kto zadał sobie trudu i przeczytał tą historię, w nadziei, że poinformuje każdego, ktokolwiek będzie zamierzał wejść we współpracę z tym bankiem, żeby się trzy razy zastanowił, czy warto, chyba, że jest to człowiek bardzo odporny nerwowo na wszystkie trudności jakie stwarza bank, dla swoich klientów, włącznie z możliwością dodzwonienia się na infolinię, szczególnie w godzinach dobrze popołudniowych, gdzie godzina słuchania muzyki przez telefon, to mało, bo pracownicy infolinii, jeśli w ogóle odbiorą telefon, to stwierdzają, że będą musieli przełączyć tą rozmowę do właściwego doradcy, który oczywiście już telefonu w ogóle nie odbierze, no bo i po co, skoro do końca pracy zostało już tylko kilkadziesiąt minut.
  • Aktualnie jestem w trakcie rozpoznania kwestii zmiany banku, na taki, który szanuje swoich klientów, wychodzi na przeciw ich potrzebom i nie stwarza za każdym razem schodów pod pretekstem zwiększenia bezpieczeństwa.
  • Pozdrawiam Zarząd Banku- tak trzymać chłopcy, bo ja właśnie będę potrzebował ludzi do kopania kartofli na swojej działce.
  • Zalety
  • Korzyść z tego taka, że po upadku banku, zarząd i jego pracownicy zasilą nowe miejsca pracy a ja właśnie będę potrzebował ludzi do pracy na roli.
  • Wady
  • kompletny brak szacunku do klientów, idiotyczny regulamin, który stwarza za każdym razem schody, wtedy, gdy trzeba wyjść na przeciw potrzebom klienta.
Aleksander welter

Toś zaszalał, a ja właśnie rozważałem założyć wspólne konto z partnerką bo podobno nie blokują konta po śmierci współwłaściciela. A tu okazuje się że oni go zablokują od tak 🙂 i jeśli współwłaściciel nie przyjdzie (a nie przyjdzie bo zmarł) to kasy nie dostaniesz . No to lipa straszna widzę . A są jakieś plusy ?