Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
BZDURA. Pozdrawiam
SUPER BANK. REWELACYJNA OBSŁUGA KLIENTA.
Ja uważam że oszuśći
Toś zaszalał, a ja właśnie rozważałem założyć wspólne konto z partnerką bo podobno nie blokują konta po śmierci współwłaściciela. A tu okazuje się że oni go zablokują od tak 🙂 i jeśli współwłaściciel nie przyjdzie (a nie przyjdzie bo zmarł) to kasy nie dostaniesz . No to lipa straszna widzę . A są jakieś plusy ?
CA najgorszy bank z jakiego korzystałem nie będę się aż tak rozpisywał szeroko jak tu jeden pan ale ma rację dodam że bank blokuje ci kartę jak wykonasz np 6 transakcji pod rząd i powinien cię bank poinformować o blokadzie SMS i się z tobą skontaktować nie działa to tak o nie tydzień minął i sam zadzwoniłem czemu jest zablokowana odblokowanie gdzie jesteś właścicielem też nie jest takie choo i już nie nie dużo cierpliwości potrzeba wiecznie jakieś problemy z kartą i płatnościami poprostu porażka dodzwonić się na info przez Apke z ciągiem liczb czas oczekiwania min 10min średnio czekam za każdym razem …odradzam każdemu to o 1000razy lepszy ING jest niż ta CA nieszczęsna ….
Zdecydowanie nie polecam. Konto założone z okazji promocji przy zakupie mebli na raty – miało zaoszczędzić 500 zł. Ustalenia – 1000 zł miesięcznie na koncie przychodzące nie z głównego konta (ponoć wpłacić można w każdym wpłatomacie) + 5 transakcji miesięcznie na dowoloną kwotę.
Po pierwsze wpłacić można tylko we wpłatomatach CA, których jest bardzo mało. Po drugie, szybciutko zmieniono kwotę z 1000 zł na 1500 zł. Pomimo tego, że miało nie być żadnych zmian do końca czasu trwania promocji.
Nie polecam.
Zdecydowanie nie polecam. Konto założone z okazji promocji przy zakupie mebli na raty – miało zaoszczędzić 500 zł. Ustalenia – 1000 zł miesięcznie na koncie przychodzące nie z głównego konta (ponoć wpłacić można w każdym wpłatomacie) + 5 transakcji miesięcznie na dowoloną kwotę.
Po pierwsze wpłacić można tylko we wpłatomatach CA, których jest bardzo mało. Po drugie, szybciutko zmieniono kwotę z 1000 zł na 1500 zł. Pomimo tego, że miało nie być żadnych zmian do końca czasu trwania promocji.
Nie polecam.
Super Bank. Trzy dni temu założyłem w nim dwie lokaty. W innych bankach cieniutko.
REWELACJA POLECAM SERDECZNIE I POZDRAWIAM.
Nie polecam, kredyt udzielony przez pośrednika kredytowego na zakup uslugi. uslugodawca otrzymał pieniądze nie wyeiąza się z nalezycie z umowy. Bank nie uwzględnił reklamacji informując, że przekszal pieniądze. Inne banki Alior, Santander w tej samej sytuacji pozytywnie rozpatrzyły reklamację.
Straszny bank nie polecam przelewy swit idą tyle czasu że masakra nie polecam wracam do polski i zmieniam na inny bank jednym słowem katastrofa
Założyłam lokatę powitalna. Po blisko 4 miesiącach oszczędzania wycofuję lokatę .Zamiast 8 procent rocznie dostanę 1.5 jeśli dotrzymam w sumie 6 miesięcy oszczędzania. To taka powitalna niespodzianka. NIE POLECAM.
TRAGEDIA!!!
Mam tam konto – jeszcze niestety…
1. Na infolinię firmową się nie dodzwonisz.
2. Zamówienie pilnej rozmowy telefonicznejz poziomu konta firmowego – ECHO.
3. Na odpowiedź reklamacyjną mam czekać dwa tygodnie…
4. W centrali problemy z percepcją lub czytaniem ze zrozumieniem prostych dokumentów urzędowych.
Absurdy tam panujące mogę szerzyć, ale szkoda energii.
SZCZERZE ODRADZAM!
Witam. Opinia jako klienta.
Obsluga klienta to jest jakis koszmar. Bank nie informuje o aktualizacjac aplikacji mobilnej tylko blokuje dostep zmuszajac klientow do kontaktu z obsluga. Udalem sie wiec do okienka bo mam blisko. Po 20 minutowym oczekiwaniu pani mila poradzila mi zebym jednak zadzwonil bedzie szybciej. Zadzwonilem wiec; wirtualna Asia zebrala wszystkie informacje po czym przelaczyla mnie na konsultanta czekalem 52 minuty konsultant zapytal mnie o telekod ktorego oczywiscie nie mialem bo o ten wlasnie kod chodzilo w aktualizacji apki. Kiedy wreszcie udalo mi sie uzyskac kod od pana milego ten mnie przelaczyl na innego konsultanta czas oczekiwania 40 minut po czym skonczyly mi sie srodki koncie a nie mam jak zaplacic bo nie mem dostepu do konta na . Wiec z innej karty znowu wirtualna Asia oraz 30 minut muzczki ktora mnie przesladuje nocami niestety nie dalem rady. Moze jutro. Standard wirtualna Asia i czekam jak na razie 32 minutki spoko cale zycie przedemna… Udalo sie dodzwonic oczywiscie ale zeby nie bylo prosto to pan mily informuje mnie ze to system musi do mnie zadzwonic aby podac obrazek ktory musze zapamietac, zajefajnie, jest tylko jeden problem, nie dzwoni do mnie tylko na poczte glosowa zabawa trwa juz 10 min. ku…..wa nie mam sily … bez odbioru.
Dziadostwo, 5 metrów mułu i nie widać dna…. 40 minut na infolinii i nie mogę sprawy załatwi, tylko mnie chcą przekierowywać na automat cały czas…
Chciałem kupić telefon na raty i zrobili mnie 31 oraz 33 rat, to tam w ogóle nie wiem 3 lata płacić 3000 zl i tak od razu zdecydowałem że zapłacę na kasie bez rat. Nie widzę w tym w banku nijakiego sensu. Nigdy nie brałem kredytów i nie kupowałem na raty i tu 3 lata płacić zamiast 3000 zł , 5000 zł.
Nie polecam.
Bąnk ma słabe zabezpieczenia już trzy razy ukradziono mi pieniądze z konta mimo zablokowanej karty..są tak bezczelnie że wmawiają ze płatności były dokonywane w internecie przy zablokowanej karcie dla mnie to jakiś absurd, po drugie nigdy nie robiłem zakupów przez internet używając karty były tylko zakupy w sklepach stacjonarnych,nawet nie mam nigdzie przypisanej karty do internetu. Teraz zmieniłem bank i pieniądze przestały znikać z konta……
Niestety wiele spraw nie można załatwić on-line w przeciwieństwie do konkurencji.Drogie oplaty
Nie polecam tego banku żenada i lichwa
Witam.
Konto w banku mam już 6 lat i jestem całkowicie zażenowany inkompetencją i całkowicie niskim pozomem wszystkiego. W kółko tylko wycieki informacji i blokowanie kart kredytowych, a ja sam kupuję kartą tylko produkty spożywcze w osiedlowym, nie można normalnie wysłać pieniędzy za granice, a co dopiero odebrać, bo w kółko jakieś problemy mają. I nie wiem jak u was, ale w Kaliszu na przykład, pracownice banku to robią jakąś litość żeby przyjąć klienta – jak sie nie podoba to do biedronki na kase. Aż sie rzygać chce. Bezsensowne wymagania, w kółko schody.
Nikomu nie polecam, zero na 10.
Jak chcecie założyć konto w banku to pójdźcie do ING (przenoszę sie tam) albo do mBanku, o wiele lepsze niż ten nieśmieszny cyrk.
Pozdrawiam
Ten bank to syf i metr mułu..oszukańcze podejscie do klienta blokowanie pieniędzy z przelewów przychodzących nawet do dwóch miesięcy jak ktos sie nie upomni..Złodziejstwo w biały dzień
Odradzam ten bank z pełna odpowiedzialnością za swoje słowa. Moja Żona była przez kilka lat klientką tego banku. Początkowo wydawał się ok. Jedyny zarzut to zbyt agresywna żeby nie rzec, nachalna polityka marketingowa. Ciągłe telefony z ofertami , emaile, smsy których ja też jako pełnomocnik do konta padałem ofiarą. Ale to był drobiazg, powiedzmy. Pewnego dnia okazało się ze moja Małżonka ma zablokowane wszystkie środki na koncie. Dowiedziała sie o tym gdy na stacji paliw nie mogła zapłacić kartą . Niestety kontakt z infolinią był nie możliwy. Po prosty prze kilkadziesiąt minut nikt nie odbierał. Czat na profilu internetowym klienta martwy. Dopiero po dwóch dniach zostaliśmy przyjęci łaskawie w oddziale( trzeba się wcześniej umówić na wizytę) gdzie dowiedzieliśmy się że pomimo wezwania( podobno wysłano sms) klientka nie stawiła się w oddziale żeby POTWIERDZIĆ ŻRÓDŁO DOCHODÓW. Dosłownie tak sie Pani Konsultantka wyraziła. W związku z tym bank na mocy swojego wewnętrznego regulaminu oraz jakiejś tam ustawy o przeciwdziałaniu finansowania terroryzmu zablokował WSZYSTKIE środki na koncie. Zrozumielibyśmy gdyby moja Żona otrzymywała dochody z z jakiejś spółki KRZAK zarejestrowanej w Burkina Faso ale jedyny dochód jako wpływał na Jej konto to pobory z państwowej instytucji Służby Zdrowia w której jest od 30 lat zatrudniona. Jeszcze lepsze jest to ze Pani konsultantka ni potrafiła powiedzieć kiedy i z jakiego numeru telefonu rzekome wezwani zostało wysłane a moja Małżonka mimo najlepszych chęci nie mogła w historii telefonu takowego znaleźć. Obiecano wyjaśnić sprawę lecz jak na razie minął ponad miesiąc i ….cisza. Pieniądze odblokowano dopiero po ok 36 h od wizyty.
Oczywiście jeszcze tego samego dnia założyliśmy konto w innym banku i w regulaminowym czasie z ulgą rozstaliśmy się z CA. Nie polecam tego Banku nikomu, uważam ze moja Żona został a potraktowana w skandaliczny wręcz bezczelny sposób. Odcięto ją od środków do życia bez jakiegokolwiek ostrzeżenia.
W
Jedyny bank w Polsce, który co miesiąc pobiera 10 zł za prowadzenie konta, oraz 10 zł za używanie karty debetowej do konta. Dno.
Oszukują na kredytach uważajcie bak zaduzo nalicza sobie RRSO
Po wielu latach przymierzam się do zmiany banku, coraz gorzej, nie polecam
Niestety, ale ten bank to jakieś nieporozumienie. Nie dość ,że nie stosują się do prawa bankowego- doliczają prowizje i ubezpieczenie do salda kredytu i dlatego skorzystam z SKD – 15 tys .to bez mojej zgody durna baba sprawdziła moja zdolność kredytową w BIKu i obniżyła mi zdolność kredytową . Odradzam i nie polecam a i jak macie pożyczkę w Wonga to zapomnijcie o kredycie, do tego nie wiedzą ( jasne) że jak jest kredyt odnawialny to blokuje on zdolność całkowicie . Pogratulować wiedzy!!!