Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
BZDURA. Pozdrawiam
SUPER BANK. REWELACYJNA OBSŁUGA KLIENTA.
Ja uważam że oszuśći
Ile Ci płacą za żałosne próby ratowania wizerunku?
A jak ty chcesz zmienic bank to zmieniaj tylko ze ty pelnomocnik czyli nie masz tam konta swojego . Nie potrafisz normalnie żyć i założyć konta?
Anty nie czytasz ze zrozumieniem, a fizyka kwantowa to nie jest.
Mam bardzo podobny problem – zablokowane środki, współposiadacz dostał info o konieczności aktualizacji danych bo „nie będzie mógł korzystać z karty i środków”. Do mnie nic nie dotarło.Okazało się, że ja również – już trzeci już dzień po POTWIERDZENIU Z BANKU ŻE DANE WSPÓŁPOSIADACZA ZOSTAŁY ZAKTUALIZOWANE – nie mam dostępu do środków.
Przeczytałem całą opinie i dochodzę do wniosku że coś musi być na rzeczy. Bo Żona od 3- dni nie może robić swobodnie przelewów .i Panie z infolini są bezradne a mi się podnosi cisnienie. I coraz bliżej jestemy gotowi do opuszczenia . pokładu, Pozdrawiam. Lach.
Tam Panie zawsze są bezradne… I bez pełnej wiedzy o wielu problemach, z którymi dzwonią klienci
Toś zaszalał, a ja właśnie rozważałem założyć wspólne konto z partnerką bo podobno nie blokują konta po śmierci współwłaściciela. A tu okazuje się że oni go zablokują od tak 🙂 i jeśli współwłaściciel nie przyjdzie (a nie przyjdzie bo zmarł) to kasy nie dostaniesz . No to lipa straszna widzę . A są jakieś plusy ?
No sa plusy , nie kombinuj
CA najgorszy bank z jakiego korzystałem nie będę się aż tak rozpisywał szeroko jak tu jeden pan ale ma rację dodam że bank blokuje ci kartę jak wykonasz np 6 transakcji pod rząd i powinien cię bank poinformować o blokadzie SMS i się z tobą skontaktować nie działa to tak o nie tydzień minął i sam zadzwoniłem czemu jest zablokowana odblokowanie gdzie jesteś właścicielem też nie jest takie choo i już nie nie dużo cierpliwości potrzeba wiecznie jakieś problemy z kartą i płatnościami poprostu porażka dodzwonić się na info przez Apke z ciągiem liczb czas oczekiwania min 10min średnio czekam za każdym razem …odradzam każdemu to o 1000razy lepszy ING jest niż ta CA nieszczęsna ….
Zdecydowanie nie polecam. Konto założone z okazji promocji przy zakupie mebli na raty – miało zaoszczędzić 500 zł. Ustalenia – 1000 zł miesięcznie na koncie przychodzące nie z głównego konta (ponoć wpłacić można w każdym wpłatomacie) + 5 transakcji miesięcznie na dowoloną kwotę.
Po pierwsze wpłacić można tylko we wpłatomatach CA, których jest bardzo mało. Po drugie, szybciutko zmieniono kwotę z 1000 zł na 1500 zł. Pomimo tego, że miało nie być żadnych zmian do końca czasu trwania promocji.
Nie polecam.
Dokładnie tak,tak jestem zły na ten bank że oddałem ostatnia wypłatę na adwokata ale nie podaruje im takiego chamstwa i oszustwa
Zdecydowanie nie polecam. Konto założone z okazji promocji przy zakupie mebli na raty – miało zaoszczędzić 500 zł. Ustalenia – 1000 zł miesięcznie na koncie przychodzące nie z głównego konta (ponoć wpłacić można w każdym wpłatomacie) + 5 transakcji miesięcznie na dowoloną kwotę.
Po pierwsze wpłacić można tylko we wpłatomatach CA, których jest bardzo mało. Po drugie, szybciutko zmieniono kwotę z 1000 zł na 1500 zł. Pomimo tego, że miało nie być żadnych zmian do końca czasu trwania promocji.
Nie polecam.
Super Bank. Trzy dni temu założyłem w nim dwie lokaty. W innych bankach cieniutko.
REWELACJA POLECAM SERDECZNIE I POZDRAWIAM.
Nie polecam, kredyt udzielony przez pośrednika kredytowego na zakup uslugi. uslugodawca otrzymał pieniądze nie wyeiąza się z nalezycie z umowy. Bank nie uwzględnił reklamacji informując, że przekszal pieniądze. Inne banki Alior, Santander w tej samej sytuacji pozytywnie rozpatrzyły reklamację.
Straszny bank nie polecam przelewy swit idą tyle czasu że masakra nie polecam wracam do polski i zmieniam na inny bank jednym słowem katastrofa
Założyłam lokatę powitalna. Po blisko 4 miesiącach oszczędzania wycofuję lokatę .Zamiast 8 procent rocznie dostanę 1.5 jeśli dotrzymam w sumie 6 miesięcy oszczędzania. To taka powitalna niespodzianka. NIE POLECAM.
TRAGEDIA!!!
Mam tam konto – jeszcze niestety…
1. Na infolinię firmową się nie dodzwonisz.
2. Zamówienie pilnej rozmowy telefonicznejz poziomu konta firmowego – ECHO.
3. Na odpowiedź reklamacyjną mam czekać dwa tygodnie…
4. W centrali problemy z percepcją lub czytaniem ze zrozumieniem prostych dokumentów urzędowych.
Absurdy tam panujące mogę szerzyć, ale szkoda energii.
SZCZERZE ODRADZAM!
Witam. Opinia jako klienta.
Obsluga klienta to jest jakis koszmar. Bank nie informuje o aktualizacjac aplikacji mobilnej tylko blokuje dostep zmuszajac klientow do kontaktu z obsluga. Udalem sie wiec do okienka bo mam blisko. Po 20 minutowym oczekiwaniu pani mila poradzila mi zebym jednak zadzwonil bedzie szybciej. Zadzwonilem wiec; wirtualna Asia zebrala wszystkie informacje po czym przelaczyla mnie na konsultanta czekalem 52 minuty konsultant zapytal mnie o telekod ktorego oczywiscie nie mialem bo o ten wlasnie kod chodzilo w aktualizacji apki. Kiedy wreszcie udalo mi sie uzyskac kod od pana milego ten mnie przelaczyl na innego konsultanta czas oczekiwania 40 minut po czym skonczyly mi sie srodki koncie a nie mam jak zaplacic bo nie mem dostepu do konta na . Wiec z innej karty znowu wirtualna Asia oraz 30 minut muzczki ktora mnie przesladuje nocami niestety nie dalem rady. Moze jutro. Standard wirtualna Asia i czekam jak na razie 32 minutki spoko cale zycie przedemna… Udalo sie dodzwonic oczywiscie ale zeby nie bylo prosto to pan mily informuje mnie ze to system musi do mnie zadzwonic aby podac obrazek ktory musze zapamietac, zajefajnie, jest tylko jeden problem, nie dzwoni do mnie tylko na poczte glosowa zabawa trwa juz 10 min. ku…..wa nie mam sily … bez odbioru.
Dziadostwo, 5 metrów mułu i nie widać dna…. 40 minut na infolinii i nie mogę sprawy załatwi, tylko mnie chcą przekierowywać na automat cały czas…
Chciałem kupić telefon na raty i zrobili mnie 31 oraz 33 rat, to tam w ogóle nie wiem 3 lata płacić 3000 zl i tak od razu zdecydowałem że zapłacę na kasie bez rat. Nie widzę w tym w banku nijakiego sensu. Nigdy nie brałem kredytów i nie kupowałem na raty i tu 3 lata płacić zamiast 3000 zł , 5000 zł.
Nie polecam.
Bąnk ma słabe zabezpieczenia już trzy razy ukradziono mi pieniądze z konta mimo zablokowanej karty..są tak bezczelnie że wmawiają ze płatności były dokonywane w internecie przy zablokowanej karcie dla mnie to jakiś absurd, po drugie nigdy nie robiłem zakupów przez internet używając karty były tylko zakupy w sklepach stacjonarnych,nawet nie mam nigdzie przypisanej karty do internetu. Teraz zmieniłem bank i pieniądze przestały znikać z konta……
Na jaki zmieniles? Komputer tez wyczyściłeś? Kto znal numer teljej karty? Co na to policja? Bo to historia kryminalna ewentualnie domowa
Ty pijana byłaś jak odpisywałaś na komentarze?
Niestety wiele spraw nie można załatwić on-line w przeciwieństwie do konkurencji.Drogie oplaty
Nie polecam tego banku żenada i lichwa
Witam.
Konto w banku mam już 6 lat i jestem całkowicie zażenowany inkompetencją i całkowicie niskim pozomem wszystkiego. W kółko tylko wycieki informacji i blokowanie kart kredytowych, a ja sam kupuję kartą tylko produkty spożywcze w osiedlowym, nie można normalnie wysłać pieniędzy za granice, a co dopiero odebrać, bo w kółko jakieś problemy mają. I nie wiem jak u was, ale w Kaliszu na przykład, pracownice banku to robią jakąś litość żeby przyjąć klienta – jak sie nie podoba to do biedronki na kase. Aż sie rzygać chce. Bezsensowne wymagania, w kółko schody.
Nikomu nie polecam, zero na 10.
Jak chcecie założyć konto w banku to pójdźcie do ING (przenoszę sie tam) albo do mBanku, o wiele lepsze niż ten nieśmieszny cyrk.
Pozdrawiam
Ten bank to syf i metr mułu..oszukańcze podejscie do klienta blokowanie pieniędzy z przelewów przychodzących nawet do dwóch miesięcy jak ktos sie nie upomni..Złodziejstwo w biały dzień
Odradzam ten bank z pełna odpowiedzialnością za swoje słowa. Moja Żona była przez kilka lat klientką tego banku. Początkowo wydawał się ok. Jedyny zarzut to zbyt agresywna żeby nie rzec, nachalna polityka marketingowa. Ciągłe telefony z ofertami , emaile, smsy których ja też jako pełnomocnik do konta padałem ofiarą. Ale to był drobiazg, powiedzmy. Pewnego dnia okazało się ze moja Małżonka ma zablokowane wszystkie środki na koncie. Dowiedziała sie o tym gdy na stacji paliw nie mogła zapłacić kartą . Niestety kontakt z infolinią był nie możliwy. Po prosty prze kilkadziesiąt minut nikt nie odbierał. Czat na profilu internetowym klienta martwy. Dopiero po dwóch dniach zostaliśmy przyjęci łaskawie w oddziale( trzeba się wcześniej umówić na wizytę) gdzie dowiedzieliśmy się że pomimo wezwania( podobno wysłano sms) klientka nie stawiła się w oddziale żeby POTWIERDZIĆ ŻRÓDŁO DOCHODÓW. Dosłownie tak sie Pani Konsultantka wyraziła. W związku z tym bank na mocy swojego wewnętrznego regulaminu oraz jakiejś tam ustawy o przeciwdziałaniu finansowania terroryzmu zablokował WSZYSTKIE środki na koncie. Zrozumielibyśmy gdyby moja Żona otrzymywała dochody z z jakiejś spółki KRZAK zarejestrowanej w Burkina Faso ale jedyny dochód jako wpływał na Jej konto to pobory z państwowej instytucji Służby Zdrowia w której jest od 30 lat zatrudniona. Jeszcze lepsze jest to ze Pani konsultantka ni potrafiła powiedzieć kiedy i z jakiego numeru telefonu rzekome wezwani zostało wysłane a moja Małżonka mimo najlepszych chęci nie mogła w historii telefonu takowego znaleźć. Obiecano wyjaśnić sprawę lecz jak na razie minął ponad miesiąc i ….cisza. Pieniądze odblokowano dopiero po ok 36 h od wizyty.
Oczywiście jeszcze tego samego dnia założyliśmy konto w innym banku i w regulaminowym czasie z ulgą rozstaliśmy się z CA. Nie polecam tego Banku nikomu, uważam ze moja Żona został a potraktowana w skandaliczny wręcz bezczelny sposób. Odcięto ją od środków do życia bez jakiegokolwiek ostrzeżenia.
Mnie również dotknęła podoba sytuacja z tym że środki zablokowane już 14 dni i ciągle upominają się o kolejne potwierdzenia że wpływające pieniądze pochodzą z legalnego źródła. Oczywiście o odsetkach za ten czas można zapomnieć. Za chwilę przenoszę się do innego banku. Nie polecam CA.
W
Jedyny bank w Polsce, który co miesiąc pobiera 10 zł za prowadzenie konta, oraz 10 zł za używanie karty debetowej do konta. Dno.
Oszukują na kredytach uważajcie bak zaduzo nalicza sobie RRSO
Po wielu latach przymierzam się do zmiany banku, coraz gorzej, nie polecam
Niestety, ale ten bank to jakieś nieporozumienie. Nie dość ,że nie stosują się do prawa bankowego- doliczają prowizje i ubezpieczenie do salda kredytu i dlatego skorzystam z SKD – 15 tys .to bez mojej zgody durna baba sprawdziła moja zdolność kredytową w BIKu i obniżyła mi zdolność kredytową . Odradzam i nie polecam a i jak macie pożyczkę w Wonga to zapomnijcie o kredycie, do tego nie wiedzą ( jasne) że jak jest kredyt odnawialny to blokuje on zdolność całkowicie . Pogratulować wiedzy!!!
Dzień dobry nie będę się rozpisywał i opisywał swoich nie miłych przygód z Credit Agricole, krótko i zwięźle MNIEJ NIŻ ZERO.
Najgorszy bank na rynku. Nabijają klienta w butelkę. A szczególnie starszych ludzi . Zero empatii i zaangażowania w pomoc klientowi. Zdecydowanie nie polecam!!!!!
Zaproponowali teściowej konto ROR, jak przyznali kredyt na panele słoneczne – miało być korzystniej, maiło być za darmo! A tu – za to, że przesyłają SMSy – kilka zł, za obsługę konta – kilka zł, za to, że kredyt jest – co miesiąc 6 zł (przecież już zarabiają na odsetkach!). Za rok to niemal 200 zł – dla emeryta, który co jakiś czas musi zajść do apteki to sporo – miałby za to przynajmniej kilka opakowań leków.
Infolinia? Od razu włącza się automat. Jak powiesz, że dzwonisz w sprawie posiadanego produktu, to automat robi wszystko, żeby Cię nie połączyć z konsultantem, a czasem tylko w ten sposób można rozwiać pewne wątpliwości albo dokładnie dowiedzieć się, jak załatwić sprawę.
Nieintuicyjna aplikacja i bankowość Internetowa. W aplikacji jest coś takiego jak kontakt do „Twojego doradcy” – raz skorzystałyśmy – kobieta była zaskoczona, że do niej dzwonimy w sprawie działania ich konta, choć okazało się, że jest szefową oddziału!!! Chyba nie zrozumiała, że akurat numer tel., który odebrała od nas był podany w appce jako do kontaktu z doradcą.
INFOLINIA BEZNADZIEJNA.40 MINUT ROZMAWIAM Z AI I KONSULTANTAMI A i tak muszę pójść fizycznie do banku żeby odblokować CA24 mobile.
Bank kiedyś był ok teraz dramat infolinia nie działa, kredyty kiepskie, lokaty beznadziejne.
Każda wizyta w banku automatycznie włącza opcję wysyłania spamu na telefon. Nie wiem jak to robią, ale idę z dyspozycją, że nie chcę otrzymywać SMS-ów reklamowych, oni tę dyspozycję przyjmują, po czym najdalej po następnej wizycie w banku moja NIEZGODA automatycznie się kasuje. Może niepotrzebnie mówię do widzenia? Może trzeba splunąć trzy razy przez lewe ramię?
Właśnie zablokowali mi konto bo nie potwierdziłem danych. Z tym że z poziomu aplikacji w przeglądarce nie da się potwierdzić tych danych! Tak to prawda nie da się potwierdzić danych w aplikacji. Więc pozostaje infolinia lub wycieczka do banku, odstanie w kolejce i wysłuchiwanie o bezprzedmiotowych promocjach. Skutek jest taki, że szukam nowego banku.
Mnie zablokowali w zeszłym tygodniu, infolinia nie działa – więc widocznie jest nas więcej.
PS Cztery dni temu dostałem potwierdzenie skutecznej aktualizacji danych i informację, że odblokują środki do 48h – a środki cały czas zablokowane. W SMS-ach pisali że JA nie będę miał dostępu do konta. Zapomnieli napisać, że NIKT ze współwłaścicieli nie będzie miał możliwości korzystania ze środków. Moim zdaniem bank się właśnie posypał i jest na etapie „wyprzedaży po pożarze”. Teraz tylko dobry prawnik może ludzi uratować.
Grudzień 2024 – całkowity pad banku. Na połączenie z doradcą czeka się 25-45 minut, po czym doradca ciśnie kit, że nie jest w stanie nic zrobić ze względu na ustawienia konta 🙂
Czat Asia to aplikacja napisana chyba jako praca dyplomowa na licencjat – już druga odpowiedź to „nie wiem o co chodzi – czy połączyć z doradcą?”. Doradca oczywiście się nie zgłasza.
Kiedyś dało się przez infolinię pogadać z kimś i czegoś się dowiedzieć. Teraz całe funkcjonowanie banku wyglądana zacieranie śladów przed wejściem prokuratury – nic nie działa i nikt nic nie wie.
Podobno konta klientów są zablokowane i nikt nie ma (a w banku nikt nie wie dlaczego) dostępu do swoich środków. Zgaduję, że nawet jak to się (kiedyś, bo trwa już tydzień) odblokuje – to ludzie się z tego banku zwiną w okamgnieniu.
Niedawno miałam zablokowaną kartę więc nie mogłam z niej korzystać . Ponieważ potrzebowałam gotówki na codzienne wydatki udałam się do banku i poprosiłam o wypłatę kilkuset złotych. Pani z rzeszowskiego oddziału Credit Agricole, poinformowała mnie, że mogę wybrać pieniądze tylko w Krośnie lub Dębicy. Szok!!!
Ludzie.
Szalenstwo.
Mam konto w Credit ponad 20 lat
Jeszcze jak byl to Bank Swietokrzyski, a poznie Lukas.
Wyobrazcie sobie, ze w Kielcach, miescie wojewodzkim – 200tys. ludzi,
nie mozna wyplacic w banku gotowki.
Sa 2 plcowki bezgotowkowe.
Pani doradzila mi,abym pojechala do mniejszego miasta, jakies 50km
Wysyłają smsy i to płatne ! Przeczytajcie dobrze umowę nim coś z nimi podpiszecie. Smsy bzdurne, typu : zrobiłeś zakupy tam czy siam. Uważajcie i czytajcie, bo kasują za wszystko. Banksterzy!
Najgorszy bank jaki może być,komornik nie interesuje cię kwota wolna od potrąceń,czyli niższą niż krajowa a bank Agricole wnika gorzej niż CBS!!i nie chcą oddać a jak poprosiłem kierownika banku to pracownica powiedziała że jest na urlopie,owszem każdemu się należy urlop ale 12 m-cy w roku urlop?masakra,pracują tam za kare i nie polecam tego banku nikomu,oszukują przedłużają ze wszystkim i jak tylko mogą,żałuję że założyłem tam konto,naprawdę omijajcie ten niby bank z daleka
Na tym banku straciłem dorobek życia to jest najgorszy bank w Polsce miałem próby włamania na konto we wrześniu powiadomiłem bank i zablokowałem konto w Październiku odblokowałem konto z nowymi danymi identyfikator hasło w Grudniu 02 miałem telefon z funduszy inwestycyjnych po zalogowaniu się na konto automatycznie znalazło się 46 tys zł zaczęto mnie bajerowac że trzeba zapłacić podatek blikiem i transakcje więc klikałem przez 2 godziny tych przelewów byli mnóstwo tak zwane pranie pieniędzy Credit Agricole nie zareagował na nic nawet do mnie nie zadzwonił że jest coś nie tak a pieniądze znikały z konta w trybie natychmiastowym mali tego jeszcze poszły 3kredyty a mój 4 gdzie był BIK rzekomo tak pilnują szczerości spłat zostałem bez pieniędzy i jeszcze 3kredyty do spłacenia nikt w banku nie zareagował wogole na emeryturę właściciela konta tym bardziej że było to już wcześniej zgłaszane inne banki dzwonią czy jest wszystko w porządku a tu 4 pożyczki emeryta i wszystko w porządku nawet wywineli się reklamacji która zgłosiłem Bank jest do niczego omijajcie go szerokim łukiem. Oo
Zamknąłem konto w tym wstrętnym banku a on jeszcze mi mówi że jestem wolny jakby **** wie kim był jeszcze ten ich cały pracownik
Zamknąłem konto w tym **ebanym banku a on jeszcze do mnie że jestem wolny Jakby ku*** był jakimś policjantem jeszcze .Albo przestępca .Ku*** Niepolecam nikomu tego **ebanego banku i ludzi w nim pracujących Doprowadzają ludzi do szału Mnie prawie wykończyli nerwowo
Mało nie doprowadzili mnie do szału w tym banku I niewykonczyli prawie nerwowo niepolecam ich i tego banku nikomu jeden z najgorszych jakie istnieja w ogóle
Najgorszy bank, jaki do tej pory spotkałam. Nie wystarczy wypowiedzieć konta „wraz ze wszystkimi dołączonymi do niego usługami” – należy je wyliczyć. Bank nie zamyka konta, ale nie pisze też, o co chodzi, że nie realizuje wniosku o zamknięcie, że brak wniosku o zamknięcie konkretnej usługi powiązanej z kontem!
Za każdy pstryk liczą sobie kasę, co daje w roku ponad 200 zł kosztów związanych z kontem: prowadzenie konta, karty, SMSy, kredyt (na którym już zarabiają – odsetki!!!). Na infolinii osoby niekompetentne, aplikacja i bankowość internetowa nieintuicyjne
A na infolinię trudno się dodzwonić – automat robi wszystko, aby nie połączyć z żywym człowiekiem, choć jak już dochodzi do rozmowy, co drugi konsultant jest niekompetenty