Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Nie mogę zaznaczyc – 10, bo na tyle tą aplikację stać, totalna porażka. Nikomu nie polecam, lepiej nie mieć nic, niż korzystać z ich aplikacji
Zwykli złodzieje, nie naliczają transakcji a gdy się odwołasz to i tak nie akceptują zgłoszeń. Radze omijać oszustów szerokim łukiem
Żenujące, że wyłudzają w ten sposób dane osobowe. Generalnie ta aplikacja to duże rozczarowanie, odrzucają transakcje i zgłoszenia bez powodu. Totalne dno i manipulacja, jestem rozczarowana podjęciem do klienta bez wyjaśnień czy merytorycznych argumentów. Nie polecam
Mętne, mało przyjazne zasady, wybiórczość działań wiele razy nie zaliczył żadnych zakupów I tyle, nic z tym nie zrobisz bo nie. Nie trzymają się nawet własnych ofert, zamiast 20% z jakiejś ograniczonej czasowo oferty naliczą jakieś marne grosze od czapki. Ogólnie nie polecam, nie potrzebne nerwy, zysk żaden.
Odzukują z cashback, odrzucają, jak tylko jest to zwrot przynajmniej kilkanaście PLN za zakupy. Brak uzasadnienia, nie odpisują na wiadomości.
Ciekawe, że próba ocenienia tej aplikacji jedną „gwiazdką” powoduje, że nie ma takiej możliwości z poziomu tej aplikacji. Wyświetla się informacja o rzekomym braku połączenia z internetem… Dokonałem kilka transakcji przez odesłanie z tej aplikacji, ale okazało się, że nie zostały zarejestrowane … a ewentualne reklamacje są możliwe, gdy otrzyma się wiadomość z tej aplikacji o transakcji, a skoro aplikacja ich nie odnotowała to nie ma możliwości reklamacji, bo rzekomo w procesie zakupu nie skorzystało się z linku… odradzam korzystanie.
Tragedia
Masakra. Co się ostatnio dzieje. Zakup za 500 zł w sephorze. Zwrot 2,28. Zakup w empiku za prawie 300 zł naliczany cashbach 5 zł, gdzie miałam mieć 17 % zwrotu. Ktoś tu w kilku leci i to ostro. Przestaje używać tej aplikacji, bo szkoda czasu i zastanawiania się czy będzie zwrot czy nie.
Dramat, dostałam kartę podarunkową z Millenium Bank i nie mogę nią zapłacić z powodu błędnego hasła do transakcji online nadanymi wraz z kartą. Brak możliwości kontaktu telefonicznego, jakiś formularz i w odpowiedzi na niego formułki ze szkolenia dla call center i oczywiście nie rozwiązany problem. Na FB brak możliwości komentowania.
Zrobiłam zakupy internetowe w Home&you poprzez goodie zakupy opłaciłam przez PayU przesyłkę dostałam i nie wykonywałam już nic czekając na zwrot cashback. Dziś do mnie piszą że cofneli moją transakcję, tylko z jakiego powodu? Te goodie to ściema.
Dziadostwo, nie instalujcie tego, odrzucają transakcje jak im się podoba, jak jest za duży cashback to zapomnijcie o jakimś zwrocie bo i tak to odrzucą…
Nie polecam kupiłem materac z IKEA, początkowo naliczyło zwrot z transakcji po czy po kilkunastu dniach zmienili zdanie i cofnęli zwrot, odwołanie i opis, że materac jest u mnie od kilku tygodni i niby jak mogłem go zwrócić nic nie dało. Szkoda na nich czasu i nerwów.
Totalna porażka. Jeśli zwrot jest już trochę wyższy to zostaje odrzucony przez sklep. Brak możliwości wyjaśnienia.Godie nic z tym nie robi. Zwykłe naciąganie