Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Mam bardzo mieszane odczucia. O ile sam program jest OK w wersji podstawowej, to strefa premium jest totalną porażką. Skorzystałem z Fast Track i pomimo, że powinienem dostać zwrot w ciągu tygodnia, to po dwóch miesiącach zaproponowano mi, po wielu moich interwencjach 4000 pkt i 8000 pkt za niedogodność. O ile 4000 pkt dostałem to na obiecane 8000 ciągle czekam. A firma Majorel w ogóle nie odpowiada i ma klienta w ciemnym miejscu ciała.
Jak piszesz do nich email to czekasz na odpowiedz 1,5-2m-cy na zwykłe zapytanie a na złożone to pewnie z pół roku. Natomiast w PL prawie niby 14dni firma ma na odpowiedź, wiec jak ktoś ma czas to zgłosić ich do uokik
Wymieniłam 3 razy: 1 sierpnia 2023 na 50 monet allegro, 8 lutego 2023 na 20 monet allegro, 29 listopada 2022 na kartę podarunkową allegro i ani razu nie otrzymałam kodu. Pisałam do bezcennych chwil i bez echa. NIE POLECAM
Lipa i jeszcze raz lipa. Mało partnerów trzeba wydać majątek żeby ucielam przez rok 50 zl
Dzisiaj wymieniłem punkty ma 10 monet i żaden kod nie przyszedł. Odradzam.
EDIT: Jednak polecam xD
Mają ogromne opóźnienia, ale kod na 10 monet Allegro finalnie przyszedł i działa.
Nie polecam niby coś dają za trx zaraz zabierają, włączone przyspieszenie nie działają, ściema.
Nie polecam. Zupełny brak kontaktu z operatorem Mastercard. Nie odpisują na maile, telefon nie działa. Jak ktoś już wcześniej wspomniał, żeby uzbierać cokolwiek to trzeba przynajmniej rok „ciułać”.
Żeby otrzymać punkty przyspieszające to trzeba się do nich napisać reklamacji że ho ho.. a i tak nie odpisują lub robią to z opóźnienien. Mastercard tytaj poległ. Odradzam.
Koszmarne Chwile, Horror by MASTERCARD.. serial grozy bez końca.
udało mi się znaleźć telefon Obsługa Klienta Programu Bezcenne Chwile Tel. 61 678 13 69
To nie jest program dla osób wydających mniej niż 1 tys miesięcznie. By na coś uzbierać trzeba sporo wydać. A i tak na nagrodę trzeba odczekać. Ja na głupi bon na Allegro 50 zł – czekałem 1 miesiąc – i to pisałem do nich ale to totalna zlewka Tak jak patrzę na sponsorów – w chyba oni też to zauważyli, że tu kokosów nie ma. Kiedyś były bardziej atrakcyjne nagrody.
Otrzymałem powerbank solarny z programu bezcenne chwile. Nie nadaje się do niczego. Po kilku dniach ładowania mogę nim naładować maksymalnie zegarek. Próbowałem reklamować miesięcy już czekam na odpowiedź. Szkoda zbierać punkty.
Plusy: często są promocje i dodają dodatkowe 8 tys punktów za wykonanie transakcji np. Tankowania w piątek w wakacje lub dodania karty do portfela google. Mozna uzbierac tym sposobem dodatkowe 40-60 tys punktow. Odebrałam z promocji 30 biletów do kina, 2 bilety do cosmos muzeum, 2 pary słuchawek xiaomi i torbę podróżna 4f. Wszystko jak najbardziej ok. Przedmioty przysłane szybko kurierem do domu. Bilety mailowo albo smsem w tym samym dniu. W tej chwili mam 36 tys punktów i jestem w trakcie wybierania kolejnych nagród 😉
Minusy: bardzo długo zbiera się punkty standardowo, punkty z promocji ważne są tylko 2 miesiące, punkty naliczają się z opóźnieniem, zmiana ilości wymaganych punktów na konkretny przedmiot podczas zbierania. Powoduje to odsunięcie celu w czasie i dużą frustracje.
Ogólnie jednak polecam, ale tylko do korzystania z promocji:)
Oto moja opinia o Mastercard bezcenne chwile po 7 latach użytkowania. Wszystko działa jeśli chodzi o nagrody, ale zdarzają się też oszustwa , po kolei:
Ogólnie polecam tylko dla dużych płatności i koniecznie róbcie screeny jako dowody na poczet odszkodowania, gdyby wam ukradli punkty.
Totalna porażka. Codziennie płacę kartą. Płacę wyłącznie kartą, wydaję majątek a nagroda… kawałek pizzy. Śmiechu warte