Net-Pocket jest jedynym serwisem internetowym, który oferuje połączanie usług cashback wraz z docenianiem twórców internetowych treści. Dzięki Net-Pocket możesz skorzystać z bardzo wysokiego zwrotu za zakupy w Internecie w ponad 500 dostępnych sklepach (średni cashback za zakupy wynosi ponad 8% wartości koszyka). W niektórych przypadkach zwrot ten może wynieść 20% lub nawet 50%.
Jak kupować taniej z Net-Pocket? To proste! Rób zakupy tak jak zwykle. Pamiętaj tylko aby przejść do sklepu za pomocą Net-Pocket.
- Wejdź i zarejestruj się na www.net-pocket.com. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest w 100% darmowe. Sam proces rejestracji jest bardzo prosty i nie zajmie Ci więcej niż minutę.
- Przejdź do sklepu. Znajdź na Net-Pocket swój ulubiony sklep i przejdź do niego. Dzięki takiemu zabiegowi sklep internetowy rozpozna, że jesteś z polecenia serwisu Net-Pocket.
- Kupuj tak jak zawsze. Nie musisz zmieniać swoich nawyków zakupowych. Kupuj co lubisz i płać dowolnym sposobem. Za twoje zakupy zostanie naliczony cashaback, który następnie wypłacisz na swoje konto bankowe.
Serwis oferuje czytelną stronę www z nowoczesną szatą graficzną, wygodną wtyczkę do przeglądarki oraz aplikację mobilną. Te rozwiązania sprawiają, że oszczędzanie staje się jeszcze łatwiejsze, a dzięki wtyczce i aplikacji nie ominie Cię szansa na tańsze zakupy.
Net-Pocket oprócz wysokiego cashbacku, oferuję opcję wsparcia dla twórców internetowych treści. Masz swój ulubiony kanał na Youtubie, śledzisz Influencera lub artystę w Internecie? Możesz wesprzeć jego poczynania w sieci. Wypracowany cashback za zakupy możesz przekazać na dalszy rozwój twojego ulubionego artysty.
Zaniżana wartość rzeczywista transakcji. Zaokrąglanie % cashbacku w czasie promocji w newsletter.
Cześć, promocje po prostu się nie łączą, piszemy o tym gdzie się da. Jeśli użyłaś karty podarunkowej i obniżyłaś realną kwotę płatności to rzeczywista wartość transakcji wyniesie tyle ile pozostała zapłacona kwota.
Słabo, nawet bardzo niezaliczane wszystkie transakcje z wyższym cashbackiem, na reklamacje brak jakichkolwiek odpowiedzi Jak już coś się zaliczy to naliczają ułamek kwoty którą powinni Najlepsze są promocje +300% to jest dopiero żenada !!!! Szkoda czasu i nerwow!!! Lepiej podłubać w nosie !!!
Cześć, kwota transakcji nie ma żadnego wpływu na to czy cashback się nalicza. Największe cashbacki od pojedynczych transakcji na naszym serwisie są liczone w tysiącach a nie dziesiątkach czy setkach złotych i nie było z nimi żadnych problemów. Znaczenie ma to co użytkownik robi zanim aktywuje cashback.
Najczęstsza sytuacja w której cashback się nie nalicza to w 99% przypadków sytuacja w której ktoś chodzi po wielu sklepach i porównuje ceny produktów, potem jeszcze wchodzi na jakieś porównywarki a na sam koniec dopiero aktywuje cashback po kolejnej wizycie w tym samym sklepie.
Partnerzy nam płacą tylko wtedy kiedy nasi użytkownicy przychodzą do sklepów z naszego serwisu przed dodaniem produktu do koszyka, oglądaniem go, klikaniem w reklamy itd. Niestety część osób o tym zapomina zwłaszcza jeśli kupuje coś drogiego a wcześniej klika w linki reklamowe itd.
Wszystkie cashbacki działają na podobnych zasadach, których trzeba przestrzegać by wszystko prawidłowo funkcjonowało.Jak się już ktoś zapomni i kliknie w tą porównywarkę to jeszcze można się uratować i wejść do sklepu z innego urządzenia ale już przez nasz portal. Innej rady na to nie mam. Jeśli usługa jest darmowa, nie wpływa na cene produktu a dodatkowo daje dodatkowo zwroty pieniężne użytkownikowi to po prostu trzeba się nauczyć z niej korzystać.
Problem z wypłata zgromadzonych środków. Strona żąda danych wrażliwych.
Cześć, niestety nie jest to prawda. Jedyne dane jakie kiedykolwiek zbieramy od użytkowników pojawiają się w momencie wypłaty środków bo musimy wiedzieć komu wysyłamy pieniądze. Wiedz jednak że nie dotyczy to wszystkich gdyż do wypłat w kwocie 2000 zł wybierając opcję Paypal nie mamy obowiązku weryfikować nawet Twoich danych do wypłaty. Pełna weryfikacja dotyczy osób które wypłacają kwoty powyżej tej wartości. Jeśli wypłacasz z Net-Pocket kwoty powyżej 2000 zł rozliczenia podatku i wystawienia PIT’u nie przeskoczymy.
Chciałem sprawdzić serwis oraz no skorzystać z promocji 15pln na start. zrobiłem zakupy za minimalne 10pln. oni naliczyli mniej więc napisałem do help desku. oni uznali, że no prawda źle naliczyli i damy panu te 15pln jak produkt przyjdzie i zostaną zaakceptowane te punkty. punkty zostały zaakceptowane po 4 miesiącach!!! Ale zostały zaakceptowane wiec napisałem do nich. Nic nie odpowiadali i dopiero po 2 i pół miesiacach z comiesięcznym przypominaniem wreszcie odpisali, że oj przepraszamy nie zauważyliśmy pana wiadomosci ale zgodnie z tym co pisaliśmy już zlecam przelanie panu kasy. Po dwóch tygodniach przelali 5pln zamiast 15 ponieważ w trakcie zmieniły się zasady tej promocji i trzeba wydać minimum 30 pln więc nie spełniłem warunków :>
Ogólnie chyba wszystko czym można sobie popsuć opinie to zrobili. No gdyby nie złapali cashbacku i płatnosci to by było gorzej ale ludzie piszą, że też czasami im nie wchodzi.
Szukałem jakiegoś fajnego polskiego serwisu z cashbackiem i na netpocket bardzo się zawiodłem. Nie będę z nich korzystał jeżeli tyle im zajmują proste sprawy a potem okłamują swoich użytkowników.
Cześć, tutaj Karol Strzelec, jestem prezesem spółki realizującej ten serwis i odpowiadam za niego. Na wstępie chciałem Cię przeprosić za zaistniałą sytuację gdyż wiem że faktycznie nie wszystko udało nam się dopracować w pierwszych miesiącach działalności. Dzisiaj tego typu problemy nie powinny mieć już miejsca a gdyby jednak faktycznie gdzieś nam się jeszcze noga powinęła to zawsze staramy się rozwiązać każdy problem na korzyść użytkownika. Jeśli Twoja sprawa z jakiegokolwiek powodu nie został jeszcze rozwiązana lub nie jesteś usatysfakcjonowany jej rozwiązaniem napisz na biuro@net-poket.com. W przeciwieństwie do innych serwisów tego typu osobiście staram się przeglądać wszystkie zgłoszenia użytkowników, zwłaszcza jeśli ktoś się fatyguje by napisać emaila. Jeszcze raz najmocniej przepraszam za niniejszą sytuację i będę wdzięczny za drugą szansę. Pozdrawiam
Póki co program działa żenująco słabo, założyłem konto i wszystko potencjalnie się nalicza jako oczekujące, ale właściwej transakcji nie zidentyfikowało. poleciłem dwóm osobom program i jedna dokonała zakupu ale jej nie widzi w panelu u mnie też jej nie widać. druga osoba zrobiła zakup i widzi w panelu transakcję a ja zgodnie z regulaminem powinienem widzieć jej transakcję w postaci procentu o jej cashbacku, ale nie widać tego w panelu klienta. napiszę reklamację i jak nie zadziała interwencja do zgłoszę sprawę do zbadania do uokik – rynek potrzebuje rzetelnych firm, na nierzetelne szkoda czasu!
Cześć, w strefie polecenia widać jedynie transakcje zatwierdzone, jeśli Twój polecony nie zwróci produktu do sklepu i transakcja się zatwierdzi to punkty za polecenie pojawią się na Twoim koncie również od razu jako zatwierdzone.
Jeśli polecony dokonał zakupu a nie widzi transakcji na swoim koncie tzn że musiał dokonać zakupu w nieprawidłowy sposób. Odpowiadam za ten serwis, analizuje wiele przypadków indywidualnie i niestety często widzę, iż użytkownicy starają się korzystać np z kilku cashbacków jednocześnie lub nie stosują się do zaleceń naliczania transakcji. Na to już nie mogę zbyt wiele poradzić. Sklepy płacą nam wtedy jeśli użytkownik przejdzie z naszego serwisu do ich sklepu. Jesli ktoś był już u nich w sklepie dodał produkty do koszyka a potem poszedł do nas i się wrócił by odebrać cashback, sklep ma prawo nie naliczyć transakcji. Nasz serwis zarabia TYLKO wtedy kiedy zarabia użytkownik, wszystkie reklamacje bardzo chętnie rozpatrujemy bo działamy na zasadzie win=win, tj. z tego co wywalczymy od sklepu mamy procent dla siebie a ponieważ złożone reklamacje są naszą podstawą do negocjacji ze sklepem nigdy nie pomijamy żadnej z nich lub nawet zachęcamy użytkowników do ich składania jeśli mają jakieś wątpliwości czy im cashback w danym przypadku się należy. Pozdrawiam
Nie polecam ze względu na to, że prawdopodobnie serwisem zajmuję się jedna osoba która przegląda tickety raz na jakiś czas, a na co dzień zajmuję się czymś innym niż tym serwisem.