Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zaniżana wartość rzeczywista transakcji. Zaokrąglanie % cashbacku w czasie promocji w newsletter.
Cześć, promocje po prostu się nie łączą, piszemy o tym gdzie się da. Jeśli użyłaś karty podarunkowej i obniżyłaś realną kwotę płatności to rzeczywista wartość transakcji wyniesie tyle ile pozostała zapłacona kwota.
Słabo, nawet bardzo niezaliczane wszystkie transakcje z wyższym cashbackiem, na reklamacje brak jakichkolwiek odpowiedzi Jak już coś się zaliczy to naliczają ułamek kwoty którą powinni Najlepsze są promocje +300% to jest dopiero żenada !!!! Szkoda czasu i nerwow!!! Lepiej podłubać w nosie !!!
Cześć, kwota transakcji nie ma żadnego wpływu na to czy cashback się nalicza. Największe cashbacki od pojedynczych transakcji na naszym serwisie są liczone w tysiącach a nie dziesiątkach czy setkach złotych i nie było z nimi żadnych problemów. Znaczenie ma to co użytkownik robi zanim aktywuje cashback.
Najczęstsza sytuacja w której cashback się nie nalicza to w 99% przypadków sytuacja w której ktoś chodzi po wielu sklepach i porównuje ceny produktów, potem jeszcze wchodzi na jakieś porównywarki a na sam koniec dopiero aktywuje cashback po kolejnej wizycie w tym samym sklepie.
Partnerzy nam płacą tylko wtedy kiedy nasi użytkownicy przychodzą do sklepów z naszego serwisu przed dodaniem produktu do koszyka, oglądaniem go, klikaniem w reklamy itd. Niestety część osób o tym zapomina zwłaszcza jeśli kupuje coś drogiego a wcześniej klika w linki reklamowe itd.
Wszystkie cashbacki działają na podobnych zasadach, których trzeba przestrzegać by wszystko prawidłowo funkcjonowało.Jak się już ktoś zapomni i kliknie w tą porównywarkę to jeszcze można się uratować i wejść do sklepu z innego urządzenia ale już przez nasz portal. Innej rady na to nie mam. Jeśli usługa jest darmowa, nie wpływa na cene produktu a dodatkowo daje dodatkowo zwroty pieniężne użytkownikowi to po prostu trzeba się nauczyć z niej korzystać.
Moim zdaniem jednak kwota transakcji ma znaczenie, z malymi raczej nie ma problemu natomiast przy wiekszych (kilkaset-kilka tys zl) cashback nie jest naliczany. (podejrzewam ze celowo) Nie korzystam z porownywarek oraz innych wtyczek, zakupy robione przez allegro, kilkanascie w miesiacu wiec po roku mam jakies porownanie.
Potwierdzam negatywna opinie, cashbacki czesto nie sa naliczane i to glownie dla wiekszych kwot. Zlozylem ok 10 reklamacji (dla 1 zakupu 4000zl oraz kilku po kilkaset zl) i od 3miesiecy brak odpowiedzi.
Problem z wypłata zgromadzonych środków. Strona żąda danych wrażliwych.
Cześć, niestety nie jest to prawda. Jedyne dane jakie kiedykolwiek zbieramy od użytkowników pojawiają się w momencie wypłaty środków bo musimy wiedzieć komu wysyłamy pieniądze. Wiedz jednak że nie dotyczy to wszystkich gdyż do wypłat w kwocie 2000 zł wybierając opcję Paypal nie mamy obowiązku weryfikować nawet Twoich danych do wypłaty. Pełna weryfikacja dotyczy osób które wypłacają kwoty powyżej tej wartości. Jeśli wypłacasz z Net-Pocket kwoty powyżej 2000 zł rozliczenia podatku i wystawienia PIT’u nie przeskoczymy.
Cześć niestety jest to absolutna rawda, bo wypłatę najniższego cashbacku, regulujecie weryfikacją, która zawiera między innymi PESEL, numer konta bankowego mimo, że wypłata ma być np wyłącznie PayPalem i wisienka na torcie – skan dowodu!!!!! a teraz niech wszyscy sobie odpowiedzą na co komu te dane i czy w szanujących się oraz pewnych, platformach jesteście proszeni o podawanie takich wrażliwych danych!!!!
Chciałem sprawdzić serwis oraz no skorzystać z promocji 15pln na start. zrobiłem zakupy za minimalne 10pln. oni naliczyli mniej więc napisałem do help desku. oni uznali, że no prawda źle naliczyli i damy panu te 15pln jak produkt przyjdzie i zostaną zaakceptowane te punkty. punkty zostały zaakceptowane po 4 miesiącach!!! Ale zostały zaakceptowane wiec napisałem do nich. Nic nie odpowiadali i dopiero po 2 i pół miesiacach z comiesięcznym przypominaniem wreszcie odpisali, że oj przepraszamy nie zauważyliśmy pana wiadomosci ale zgodnie z tym co pisaliśmy już zlecam przelanie panu kasy. Po dwóch tygodniach przelali 5pln zamiast 15 ponieważ w trakcie zmieniły się zasady tej promocji i trzeba wydać minimum 30 pln więc nie spełniłem warunków :>
Ogólnie chyba wszystko czym można sobie popsuć opinie to zrobili. No gdyby nie złapali cashbacku i płatnosci to by było gorzej ale ludzie piszą, że też czasami im nie wchodzi.
Szukałem jakiegoś fajnego polskiego serwisu z cashbackiem i na netpocket bardzo się zawiodłem. Nie będę z nich korzystał jeżeli tyle im zajmują proste sprawy a potem okłamują swoich użytkowników.
Cześć, tutaj Karol Strzelec, jestem prezesem spółki realizującej ten serwis i odpowiadam za niego. Na wstępie chciałem Cię przeprosić za zaistniałą sytuację gdyż wiem że faktycznie nie wszystko udało nam się dopracować w pierwszych miesiącach działalności. Dzisiaj tego typu problemy nie powinny mieć już miejsca a gdyby jednak faktycznie gdzieś nam się jeszcze noga powinęła to zawsze staramy się rozwiązać każdy problem na korzyść użytkownika. Jeśli Twoja sprawa z jakiegokolwiek powodu nie został jeszcze rozwiązana lub nie jesteś usatysfakcjonowany jej rozwiązaniem napisz na biuro@net-poket.com. W przeciwieństwie do innych serwisów tego typu osobiście staram się przeglądać wszystkie zgłoszenia użytkowników, zwłaszcza jeśli ktoś się fatyguje by napisać emaila. Jeszcze raz najmocniej przepraszam za niniejszą sytuację i będę wdzięczny za drugą szansę. Pozdrawiam
Póki co program działa żenująco słabo, założyłem konto i wszystko potencjalnie się nalicza jako oczekujące, ale właściwej transakcji nie zidentyfikowało. poleciłem dwóm osobom program i jedna dokonała zakupu ale jej nie widzi w panelu u mnie też jej nie widać. druga osoba zrobiła zakup i widzi w panelu transakcję a ja zgodnie z regulaminem powinienem widzieć jej transakcję w postaci procentu o jej cashbacku, ale nie widać tego w panelu klienta. napiszę reklamację i jak nie zadziała interwencja do zgłoszę sprawę do zbadania do uokik – rynek potrzebuje rzetelnych firm, na nierzetelne szkoda czasu!
Cześć, w strefie polecenia widać jedynie transakcje zatwierdzone, jeśli Twój polecony nie zwróci produktu do sklepu i transakcja się zatwierdzi to punkty za polecenie pojawią się na Twoim koncie również od razu jako zatwierdzone.
Jeśli polecony dokonał zakupu a nie widzi transakcji na swoim koncie tzn że musiał dokonać zakupu w nieprawidłowy sposób. Odpowiadam za ten serwis, analizuje wiele przypadków indywidualnie i niestety często widzę, iż użytkownicy starają się korzystać np z kilku cashbacków jednocześnie lub nie stosują się do zaleceń naliczania transakcji. Na to już nie mogę zbyt wiele poradzić. Sklepy płacą nam wtedy jeśli użytkownik przejdzie z naszego serwisu do ich sklepu. Jesli ktoś był już u nich w sklepie dodał produkty do koszyka a potem poszedł do nas i się wrócił by odebrać cashback, sklep ma prawo nie naliczyć transakcji. Nasz serwis zarabia TYLKO wtedy kiedy zarabia użytkownik, wszystkie reklamacje bardzo chętnie rozpatrujemy bo działamy na zasadzie win=win, tj. z tego co wywalczymy od sklepu mamy procent dla siebie a ponieważ złożone reklamacje są naszą podstawą do negocjacji ze sklepem nigdy nie pomijamy żadnej z nich lub nawet zachęcamy użytkowników do ich składania jeśli mają jakieś wątpliwości czy im cashback w danym przypadku się należy. Pozdrawiam
Nie polecam ze względu na to, że prawdopodobnie serwisem zajmuję się jedna osoba która przegląda tickety raz na jakiś czas, a na co dzień zajmuję się czymś innym niż tym serwisem.
Nie jest prawdą to co napisano w odpowiedzi odpisano na temat o danych wrażliwych. Wypłata dokładnie 40zł wiąże się z weryfikacją (niby uproszczoną) i mimo podania sposobu wypłaty PayPal, żądają numeru konta, telefonu, adresu i załącznika (może skanu dowodu jeszcze), czyli według nich uproszczonej weryfikacji, nie dajcie się nabierać, to są dane super wrażliwe!!!!!! w Picodi, czy Goodie nigdy nie musiałam podawać takich informacji!!!!!
w piccodi chca tez wyłudzają dane, przxerabiałem to , formułki kopiuj wklej , nie mozna normalnie zareklamowac problemu , trzeba sie zebrac i im pokazac palec, zgłąszałem do ukkoiu pani odpisala ze przy takiej dzialanosci proszenie od takie dane to wyłudzenie
Transakcje nie są od pewnego czasu uwzględniane przy korzystaniu czy to ze strony net-pocket czy to z wtyczki
I nie ma żadnej odpowiedzi ze strony help desk. Czy ten cały net-pocket jeszcze w ogóle działa czy już upadł?
chyba upadł . pisałem 3.09.24r i cisza ,skusiłem się ze 15pln na start plus zxe maja mediaekspert, i cisza, pisanie na kontakt do biura cisza jakas lipa
Niestety NIE POLECAM !!!!! drobne kwoty sa naliczane niemal natychmiast , ale już za zakupy na Allegro za ponad 2,300 zeta (AGD) nic nie zostało naliczone a wysyłane maile reklamacyjne pozostają bez odpowiedzi ze strony tego serwisu – masakra i jak dla mnie kompromitacja na całej linii – dobrze że są inni na rynku bardziej wiarygodni,
Zero kontaktu. Kasa wisi i nic się nie dzieje