Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Nie polecam przy zakupie tv zostaliśmy namówieni na abonament na 3 karty sim Pan gwarantował że plus to lepszą sieć od wszystkich i zasięg będziemy mieli wszędzie daliśmy się namówić ze względu że mamy chora córkę a sygnał jest dla nas bardzo ważny jak i internet 20 mają zostały przeniesione numery z pley już 22 mają składałem pierwsza skargę o braku sieci i internetu i przez kolejny tydzień dzwoniłem I składałem kolejne Pan z ul.kaminskiego w plusie obiecał pomoc rozwiązać umowę wprowadzając nas w błąd czy to zrobił nie wiem bo wczoraj dostałem odmowę rozwiązania umowy . Namawiają ludzi na abonament wciskając kit o super zasięgu nie prawda oszukują ludzi bo dla tak dużej firmy liczy się kasa nie człowiek mimo nie rozwiązania umowy przez nich będę walczył i nie odpuszczę a umowę sam zerwie bo nie mam wyjścia tu chodzi o nasza chora córkę a sytuację która nas spotkała będę opisywał wszędzie. Nie polecam tej sieci i będę walczył o swoje 731 036 496
Siostra zdecydowała się przenieść telefon z Orange do Plus. W Plusie miała już dwa numery na kartę, z których korzystają rodzice. Konsultantka z Łęcznej przy ulicy Targowej, Agata K., zaoferowała pakiet rodzinny. Siostra stwierdziła, że to dobry pomysł bo wszystkie numery są na nią. Umowę zawierała w salonie i nie poinformowano jej, że po wyjściu nie ma reklamacji. Okazało się, że po zmianie usługi z karty na abonament, telefony rodziców przestały działać na terenie ich domu. Gdy dzwonię do mamy, to ja ją słyszę a ona mnie nie. Taty telefon w ogóle nie działa. Rodzice mieszkają sami w domu na wsi. Proste zarejestrowanie się do lekarza jest niemożliwe. Ja mieszkam w Irlandii. Mogę się z nimi kontaktować tylko przez WhatsApp a operator nie dość, że kłamie mówiąc, że wszysyko jest w porządku, to jeszcze domaga się płacenia abonamentu. Tłumaczy swoje zaniedbania rodzajem materiałów z jakich zbudowany jest dom. Dziwne tylko, że Plus na kartę działał bez zarzutu a na abonament nie działa prawidłowo. W XXI wieku rodzice mają utrudniony kontakt ze światem. Nieuczciwa konsultantka tego „kiosku ruchu” przy ulicy Targowej w Łęcznej patrzyła przez pryzmat prowizji z zawarcia trzech umów. Czy są inne możliwości odwołania niż ich burdel obsługi klientów, do którego nie można się dodzwonić? Gdzie jeszcze pisać opinie?
Nr sprawy: OKR/XXX/7538125/19.12.24
Nr klienta: 24671216