Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
strona triverna.pl zawiera pułapki w które można łatwo wpaść podczas składania rezerwacji. Serwis nie jest w żaden sposób nastawiony na próbę rozwiązania problemu powstałego podczas wadliwego procesu rezerwacji gdzie przy wyborze standardu pokoju usuwa wybrane wcześniej dziecko. Tłumaczenie że to mój błąd jest oczywistym zrzuceniem jakiejkolwiek odpowiedzialności za działanie serwisu. Dziecko gratis wg opisu i oferty a ja muszę dopłacić 23% do kwoty zamówienia w hotelu przez to że zaznaczyłem inny pokój i strona automatycznie odznaczyło wcześniej dodane dziecko. Nie polecam!
Pobyt 22-28.09.2024 DIUNA Darłówko gorąco
polecam👍
Jeden wielki minus dla tej firmy. Nie potrafią dobrze zorganizować promocji, psują urlop i dodatkowo okradają swoich klientów
Niestety firma nieslowna, anulowanie rezerwacji przed przyjazdem, brak zwróconych kosztów. Odradzm
ć termin o parę dni.Czy adres Niemierzyńska Szczecin to siedziba firmy czy oddział. bo ze względu na bliskość siedziby zostałem wprowadzony w błąd
Przyjechaliśmy na Święta do tego hotelu. Zapłaciliśmy z góry za pokój (cena przez portal Triverna wynosi 1470 pln za 3 noce, na szczęście otrzymaliśmy znizkę od portalu), pokój typu Lux czyli SUPERIOR wg Platinum Ostruda. Po wstępnej rozmowie telefonicznej z hotelem zapełniono nas że to pokój superior i będą zapełnione odpowiednie warunki pobytu. Zaskoczyło nas to że recepcjonistka powiedziała że jednak będzie zwykły standard „bo teraz są Święta i nie ma nic innego” i wg zasad hotelu superior to jest standard!!! Na nasz protest że jednak zapłaciliśmy za ten wyższy standard pokoju, powiedziano nam „że teraz Święta i wszystko podrożało..”
W pokoju: oprócz braku wszystkiego (kosmetyków, szlafroków, nawet pilota) zamiast łóżka podwójnego zrobiony leżaczek z dwóch pojedyńczych + dwa mocno używanyme najtańsze materacy przykrytych jednym prześciradłem.
Brak gniazdek, czyli po jednym przy łóżku (lub telefon ładujesz lub lampę włączasz), nie działa telefon – poważna awaria (brak kontaktu z recepcją), nie działa Sejf (najtańszy i zacina się), brak wody (weż sobie na korytarzu), brudny czajnik, brudny dzbanek, brudne okno,malutki TV…
Brak sprzątania pokoju za cały pobyt! Brak dostępu do basenu – bo Swięta, brak jakichkolwiek rozrywek. O 17 kolacja skończona -idź do pokoju.
Zgłaszałam na recepcję tą pomyłka nazywaną łóżkiem to byłam wygnana zirytowaną recepcjonistką.
Absolutnie nie odpowiada zadeklarowanemu 3 gwiazdkom standardu, zdjecia podane na stronie robione lata temu, sprzety i meble z przed kilku dekad. Wszystko jak w prl.
Oprócz wszystkich minusów do plusów zaliczamy niezłą kolację, aczkolwiek mało przypominającą świąteczną oraz śniadanie, sprawne i pomocne kelnerki.
Z calym szacunkiem nie polecam hotel, mówią jedno robią inne, życzenia gości mają w nosie. Hotel ma swoje wlasnie standardy, gościom nic nie należy. Żadnych reklamacji, żadnych oczekiwań!
Nie wart tych pięniedzy! Nigdy więcej. Stracony czas.
Zarezerwowałem pobyt przez Trivernę, zachęcony pięknymi zdjęciami przestronnych, eleganckich pokoi o wysokim standardzie. Na miejscu rzeczywistość okazała się zupełnie inna – przydzielono mi najgorszy pokój w całym obiekcie: mały, z widokiem na ścianę, przypominający schowek pod schodami. Było to kompletnie niezgodne z tym, co przedstawiano w ofercie. Wygląda to na typową taktykę wypychania pokoi, których nikt nie wybrałby świadomie, gdyby zobaczył ich prawdziwy wygląd przed rezerwacją.
Co ważne – formalnie wszystko się zgadza: nocleg odbywa się w wybranym obiekcie i terminie, ale klient nie rezerwuje konkretnego pokoju, co daje obiektom dużą swobodę przydzielania pokoi najniższego standardu. To czysta loteria – rezerwujesz oczami piękne apartamenty ze zdjęć, a na miejscu dostajesz coś, co nie ma nic wspólnego z ofertą.
Jeśli ktoś liczy na uczciwość i zgodność z obietnicami, zdecydowanie odradzam rezerwowanie przez Trivernę. Lepiej unikać rozczarowania i poszukać miejsca, które oferuje pełną przejrzystość w kwestii standardu pokoju. W przeciwnym razie może się okazać, że zamiast komfortowego wypoczynku otrzymasz coś, co zepsuje cały wyjazd.
Strona beznadziejna, wyszukiwanie słabe. Pokazuje cenę potem okazuje się ze obiekt ma minimalną liczbę nocy 3 mimo, że chce na jedną noc. Inny obiekt pokazuje cenę, a przy podsumowaniu dwa razy większa.