Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
najgorszy bank z jakim się spotkałem. W ciągu 1 roku 21 razy!!!!!! zgłaszałem reklamacje z tytułu błędów obciążających bezzasadnie moje konto poprzez naliczanie nieuzasadnionych opłat-odpowiedzi były żenujące choć bank musiał uznać każdą z reklamacji-słowem tragedia
Nikt nie nie chce rozwiązać problemu na infolinii oczekiwanie po 15 minut słuchając melodyjki oczekiwania i nikt nie odbiera telefonów, nie mogę dysponować własnymi pieniędzmi, to straszne nigdy więcej z tym bankiem nie chce mieć nic wspolnego
Widzę że coraz więcej firm spycha opłaty za połączenia raczej brak połączenia z konsultantem na swoich klientów. Czas oczekiwania około 50 minut. Koszt mojej opłaty około 15 zł. Nadmieniam iż nie zostałem połączony z konsultantem ponieważ się rozłączyłem bo czas 50 minut jest aż nadto długi !!!!! zalecam Nie korzystać z tego banku, skoro nie stać ich na wystarczającą ilość konsultantów oraz na połączenia z tym konsultantami A wszystkie telefony od nich najlepiej zablokować !!!!!!!!