Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Uwaga klienci ING wyjeżdżający poza UE. Zablokowano mi kartę w Afryce i żeby ją odblokować muszę zadzwonić do biura obsługi w Polsce w celu weryfikacji. Weryfikacja nie trwa 2 minut, bo może się okazać, że trzeba czekać na połączenie co przy kosztach rozmów jest absurdalne.
Mogę stąd podpisać dokument profilem zaufanym, ale nie mogę zostać zweryfikowany, by odblokować moją kartę. Będę ostrzegał innych, bo taki numer może komuś popsuć wakacje, albo wyjazd do rodziny tak jak mi psuje.
Masakra, bank dla bezrobotnych!!! we środę po 15 wszystkie placówki zamknięte!!! punkty kasowe pozamykali gdzie się dało, w 200 000 mieście 1 JEDEN only one punkt kasowy!!! kpina!!! kolejny bank który uprzykrza korzystanie z gotówki!!! człowiek z własnych pieniędzy nie będzie mógł korzystać!!!
Dramat! Nigdy nie weryfikował mnie urząd skarbowy oni już 2 razy. Zmieniam rachunek jak wielu moich znajomych
Zgadzam sie z kolega mnie juz 3 raz w ty roku ,to jakas porażka ,lub celowe zagrywki zarządzających bankiem
Odradzam komu kolwiek ten bank . To jest złodziejski bank który przywłaszcza sobie pieniądze klientów . W sposób jawny i w poczcie prawa okradają dwóch klientów z własnych pieniędzy .
Dno i żenada.
Zablokowali mi konto, bo miałem przestawić źródła dochodu.
Kpina. Z ich konta przecież płaciłem podatki….i nie na „naście” tylko „dziesiąt”
….ING… raz dwa trzy użyć naszego numeru telefonu, możesz i ty 🙂
Scam? Prawda. Cala Polska przecież o ich nie kompetencji grzmiała.
Moim zdaniem najlepsza placówka w Gdańsku – żal. Grunwaldzka 415
Dziękuje serdecznie Pani Monice Zielinskiej za fantastyczna pomoc i profesjonalizm .
Bogdan Olszowka
Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona
1/5
Bank pobiera ode mnie środki pieniężne mimo ustaleń, że konto i jego prowadzenie jest darmowe. Złodziejstwo, serdecznie NIE POLECAM.
Zamknięcie konta też nie wymusza ode mnie pieniądze, najgorsza bankowość w Polsce
Odradzam wszystkim ten bank. To jest porażka. W Radomiu zlikwidowano oddział banku w centrum miasta a wraz z nim 2 bankomaty znajdujące się w budynku banku. Dodam, że bankomaty były ciągle oblężone, więc bank doskonale wiedział że dużo klientów korzysta z usług tych bankomatów. W pobliżu mnóstwo bankomatów – tylko żaden nie jest Planetcash ani ING. Za pobranie gotówki w innym bankomacie opłata 10 zł. Blisko mam Galerię Słoneczną – jest tam 5 bankomatów innych banków i 1 bankomat ING. Wczoraj po raz trzeci w tym miesiącu byłam w Galerii wypłacić pieniądze. I trzeci raz ta sama sytuacja – wszystkie bankomaty czynne, nieczynny tylko bankomat ING. To jest granda w biały dzień żeby nie móc wypłacić środków z konta bezpłatnie. Za wypłatę z innych bankomatów natychmiast jest opłata 10 zł. Nie polecam tego banku, na poważnie rozważam zmianę banku.