Letyshops jest firmą świadczącą usługę cashback, dzięki której część wydanych pieniędzy za zakupy w sieci wraca do nas z powrotem. Zasadę działania serwisu cashback można wyjaśnić w 3 prostych krokach:
- Letyshops pozyskuje klientów do sklepów,
- Sklepy płacą za tę usługę,
- Otrzymaną prowizją Letyshops dzieli się z użytkownikami w formie cashbacku.
Sklepy zamiast przeznaczać dodatkowe środki na reklamę, wypłacają prowizję serwisowi za pozyskanie klientów. Większość z tej sumy wraca do nas. Tym właśnie jest cashback!
Jak robić zakupy, aby otrzymać cashback?
- Zaloguj się do Letyshops,
- Znajdź na liście sklep w którym chcesz dokonać zakupy, a następnie przejdź do niego. Dodatkowo możesz zainstalować wtyczkę w przeglądarce, która poinformuje się o możliwości cashbacku,
- Dodaj produkt do koszyka i zrealizuj zamówienie,
- Po około 24 godzinach na twoim koncie w Letyshops pojawi się cashback ze statusem „oczekujące”. Po zatwierdzeniu, zwróconą kwotę możemy przelać na swoje konto bankowe.
W Polsce mamy do dyspozycji blisko 650 sklepów w których uzyskamy cashback z Letyshops. Wartość zwrotu może sięgnąć nawet do 30% wartości zamówienia.
Letyshops dla swoich użytkowników przygotował dodatkowo usprawnienia takie jak:
- Gorący cashback – okresowo pomnożony zwrot gotówki w wybranych sklepach,
- Wtyczkę do przeglądarki oraz aplikację mobilną – przypomną Ci o możliwości uzyskania cashbacku,
- Program poleceń – poleć Letyshops znajomemu, a obydwoje dostaniecie po 10 zł,
- Program lojalnościowy – wraz ze wzrostem statusu „lety” otrzymujesz wyższe stawki zwrotu gotówki w kolejnych zamówieniach.
Z serwisu korzysta już ponad 24 mln ludzi na całym świecie, a sama usługa jest bardzo doceniania przez użytkowników. Na popularnym serwisie Trustpilot, Letyshops uzyskało ocenę 4,8/5,0 (przy 9,125 ocenach).
Ta strona to oszustwo. Gdy tylko przekroczyłem 500zł na koncie Letyshops konto zostało zablokowane bez możliwości jego odzyskania. Rzekomo naruszenie regulaminu. To jest po prostu złodziejstwo. Uważajcie, wypłacajcie pieniądze często, małe kwoty. Oni tylko czekają na takich jak którzy mają więcej kasy na koncie.
Jak chciałam wypłacić swój cashback to zablokowali mi konto na Lety. Nie chcą go odblokować. Pewnie żeby nie musieć wypłacać mi pieniędzy.
9 tygodni temu złożyłem zamówienie w Frisco. Było to pierwsze zamówienie. Nie pojawiło się w cashbacku wiec złożyłem reklamację. Ponieważ rozpatrywano ją bardzo długo, napisałem do Frisco z prośbą o rozpatrzenie reklamacji, na co miesiąc temu dostałem odpowiedź, że cashback został potwierdzony. 4 listopada 2022 napisałem w tej sprawie na email, który podają pod recenzjami, do tej pory cisza, nie dostałem odpowiedzi. Przypuszczam, że to dlatego, że za ta transakcję powinienem dostać bonus za pierwsze zamówienie. Ciekawe, czy się doczekam.