Picodi jest serwisem oferującym możliwość tańszych zakupów w sklepach internetowych. Znajdziemy w nim aktualne kody rabatowe oraz zniżki do ulubionych sklepów. Użytkownik Picodi zaoszczędza średnio 38% na zakupach, a wszystko to dzięki dostępnych na platformie kodach rabatowych. Co ciekawsze aby korzystać z kodów nie jest wymagana rejestracja w serwisie.
Jak więc kupować taniej z Picodi?
- Odwiedź Picodi.com. Warto to robić przed każdymi zakupami. Jest spora szansa, że to właśnie w twoim ulubionym sklepie znajdziesz zniżkę.
- Klikasz na dostępne promocje i kody rabatowe do twojego sklepu. Otworzy się nowa karta w przeglądarce. To właśnie tam poznasz szczegóły promocji.
- Robisz zakupy ze zniżką. Używając kod rabatowy ostateczna cena za zakupy powinna się obniżyć. Udogodnieniem jest dedykowana wtyczka do przeglądarki, która automatycznie zastosuje najkorzystniejszy kod w koszyku 🙂
Dodatkową opcją w Picodi jest cashback za zakupy, który znajdziesz w wielu sklepach dostępnych na platformie. Nie tylko kupisz taniej dzięki zniżkom, ale również dostaniesz zwrot gotówki na dokonane zakupy → nawet do 20% ich wartości. Po uzbieraniu kwoty min. 20 zł, otrzymany cashback możemy przelać na swoje konto bankowe. W przypadku tej usługi wymagane jest zarejestrowanie się na platformie Picodi.
Miesięcznie witrynę Picodi odwiedza ponad 4 miliony użytkowników, którzy codziennie już teraz oszczędzają na swoich zakupach.
Serdecznie odradzaM, małe kwoty np. na Shopiee wchodziły bez problemu. Ponad 200 zł i nagle cachback nie naliczony??? A potem gehenna z obsługą klienta: tydzień czasu tłumaczę, że nie działa im formularz zgłoszenia zagubionego cashbacku a tu Pani Aleksandra bezczelnie każe składać…przez nie działający z ich winy formularz. Po xx dniach raczyła sprawdzić, że rzeczywiście nie działa i wspaniałomyślnie raczyła się zgodzić na wysłanie mailem. Ale ona nie jest od tego, żeby rozdzielić z jednego maila CZTERY zgłoszenia, ja mam wszystkie jej wysłać gotowe OSOBNO. Także niech sobie wezmą ten caschback, bo ja nigdy już nich nie skorzystam, takie podejście każe się cieszyć, ze nie miałem żadnej poważnej transakcji. Odradzam, chyba że ktoś ma ochotę wysłuchiwać bezczelnych poleceń supportu i tygodniami się z nimi użerać.
Nie polecam, małe kwoty ledwo działają a już ok. 200 zł i więcej nie są uznawane! W odpowiedzi na reklację pani pisze, że dokonałam zakupu pomijając aktywację cashback! Lepiej kupić bez picodi i przynajmniej nie trzeba się denerwować. ODRADZAM!!!
Uwaga na Picodi.pl pod byle pretekstem blokują konto klienta i nie wypłacają zaakceptowanego cashbacku. Zgromadzone środki przepadają i klient zostaje z niczym. Omijajcie tę aplikacje szerokim łukiem.
No chyba, że bardzo chcecie podarować wasze zgromadzone środki Picodi.pl 😡.
Odradzam , żadnego zwrotu mimo wielu zakupów podpięte do przeglądarki pokazuje że aktywne a nic ani razu nie wróciło . Chłam nie apka
Odradzam! Duże cashbacki (np. jak się opłaca pobyty za kupę euro w Booking.com) nigdy nie wchodzą – zawsze odrzucają, nawet po 4 miesiącach. Chyba na tym buduje się kapitał tej firmy… Kwestia ponownych zgłoszeń to droga przez mękę. Trzeba liczyć się z ponownym zapytaniem, bo czegoś zabrakło. A zabrakło czegoś, co się już na pewno podało w zgłoszeniu. I ponownie szukasz, piszesz… Chodzi zapewne o to, żeby zrezygnować przez te długie procedury i problemy z cashbacków.
Nie rozumiem działania Picodi. Kupiłam pralkę, za którą miałam otrzymać niecałe 30 zł zwrotu. Dziś zaglądam na Picodi, a tam cashback odrzucony na podstawie informacji ze sklepu… Za pralkę zapłaciłam, nie zwróciłam jej, a sklep ma informację, na podstawie której casbacku nie będzie… Zauważyłam też, że zniknął jakiś groszowy cashback, nawet nie pamiętam, za jaki zakup, ale na pewno był, a teraz śladu po nim nie ma. Dziwy jakieś…
Kurczę, dużo tu negatywnych opinii, a ja muszę powiedzieć, że jestem zadowolona. Jak robię jakieś zakupy w necie to najpierw sprawdzam, czy picodi ma ten sklep no i wtedy kupuje przez nich. Zawsze mi naliczało cashbacki i nie miałam z nimi problemów. Nie są to jakieś ogromne kwoty, ale nawet kilka złotych na każdym zakupie mnie cieszy, bo można coś tam zaoszczędzić. Ogólnie polecam spróbować i zobaczyć, czy chcecie się bawić w coś takiego.
A jak wypłacili ci kasę skoro nigdzie nie ma męczliwości podania nr konta na który maja wypłacić kasę ? ? ?
Osobiście odradzam korzystanie z picodi.com. Obsługa klienta wypisuje wiadomosci, nie mające nic logicznego do wniesienia do sprawy.
Na załączonym zrzucie jest moje zgłoszenie, na które picodi odpisuje, że je zamyka ?
Proszę trzymać się od tej firmy z dala… oszuści i naciągacze bogacący się kosztem społeczeństwa.
Nie polecam, po 60 dniach oczekiwania i wstępnej akceptacji nagle odrzucono mi zwrot pieniędzy (100zł) za telefon. Bardzo długi czas oczekiwania, niejasna instrukcja.
Mi działa 😀
Potwierdzam negatywne komentarze, zablokowali mi konto bez wyjaśnienia po zgłoszeniu wypłaty! 70 zl właśnie straciłam chociaż czekalam na akceptacje 2 miesiace… co za fake! Zapomnijcie o tej stronie
Jeżeli za marne grosze chcesz sobie zaspamować totalnie skrzynkę mailową to nie ma sprawy skorzystaj z tego szajsu. Nie dość że po 10 razy wysyłają mi tą samą wiadomość o uzyskanym cashbacku to jeszcze codziennie po parę razy napieprzają na skrzynkę wiadomości. Nachalne nękanie nie oznacza że ktoś bardziej się zainteresuje ofertą tej strony wręcz na odwrót. Dlatego właśnie rezygnuje z tego szajsu i gdzieś mam nawet to 10 zł cashbacku które dostałem za kupienie ppv do fame. Teraz skrzynkę pocztową będę musiał czyścić pół dnia. Zdecydowanie nie polecam wkurzające gówno nic więcej.
Oszuści i tyle w temacie.
Dzięki, komentarze zaoszczędziły mi złudzeń i nerwów, olewam ich.
Szkoda czasu na tych świndlarzy. Cashbacki na kilkaset złoty nie zostały zaliczone a reklamacje nic nie dają, szkoda zdrowa. Są inne uczciwe portale, a ci nieudacznicy zapewne niebawem znikną.
Nie polecam Picodi. Okradli mnie na 20 zł.
Opi poprostu kradną pieniądze. Założyłam konto – chciałam wypłacić to nie mogę się zalogować bo nagle konta nie ma…BEZ JAJ !
Wszystko fajnie się zbiera jak doszło do wypłaty to zablokowali konto i nie wiem dlaczego.
Potwierdzam opinie przedmówców, zgłosiłem braki w cashbacku z załączonymi zrzutami ekranu z transakcji, ID transakcji oraz ID płatności a otrzymałem maila pisanego najwyraźniej przez bota lub osobę upośledzoną bez zdolności do czytania ze zrozumieniem. Otrzymałem link do założenia nowego zgłoszenia bo ten z którego zgłaszałem niby był nieodpowiedni (innego nie ma na ich stronie) z instrukcją co mam przesłać pomimo wysłania wszystkiego już wcześniej (gra na czas). Po tej wiadomości otrzymałem kolejną ze stwierdzeniem, że nie mogą pozytywnie rozpatrzeć zgłoszenia gdyż muszę rozdzielić wszystko na pojedyncze sprawy. Na 10 zakupów poprawnie i praktycznie natychmiast wpadają drobniaki a wszystko co było robione na około 200 PLN i ponad 200 PLN brak lub zakup na 260 PLN rozliczony w połowie co daje pogląd jakie praktyki stosuje firma.
A mnie wszystko zadziałało i wypłacałem już kasę parę razy. Coś tam się nie naliczyło, zgłosiłem do supportu i przyznali. Widziałem na pepperze, że banują za multikonta, może przez to?
Hej Karol!
Myśle, że jest dokładnie tak jak mówisz. Dużo blokad może być spowodowane multikontami. Mnie też to spotkało.
Picodi ma opcję szybkiego logowania za pomocą konta Gmail. Na urządzeniach mam zapisanych parę adresów e-mail i kiedyś omyłkowo zalogowałem się za pomocą jednego z nich (gdzie wcześniej logowałem się z prawidłowego e-maila na Picodi).
Tego samego dnia miałem bana na konto.
Sprawę udało się odkręcić ale to może być główna przyczyna blokady kont.
Jak byk jest napisane w regulaminie:
Ten sam Uczestnik może uczestniczyć w Programie tylko raz w jednym czasie, co oznacza, że ten sam Uczestnik może posiadać wyłącznie 1 (jedno) Konto w Picodi w ramach, którego naliczać się będą Punkty Cashback.
No to się nie dziwię, że jak ktoś ma wiele kont to łapie bany, w sumie to raczej standard na różnych serwisach. Picodi ma te cashbacki na pierwsze zakupy, które pewnie powodują tworzenie różnych kont i wypłacanie z nich (a raczej próby ;)). Szczerze powiem, że nigdy z nimi nie miałem żadnych problemów, ale po prostu nie kombinuję, tylko się przeklikuję albo korzystam z wtyczki.
Odradzam, tę zabawę, a zwłaszcza wtyczkę do chrome. Zrobiłem dziesiątki zakupów, ani razu cachback nie został zaakceptowany. Dwa cacshbacki (przez ich stronę) sprzed kilku miesięcy nadal czekają na zatwierdzenie, mimo wysłania dowodów zakupu. TRAGEDIA
Korzystam z Picodi już od dwóch lat i za każdym razem wszystko w porządku. Jak tylko napisałem na support to dodali brakujący cashback. Wypłaty też przychodzą zawsze na czas.
Nie mogę zgodzić się komentarzami. Od jakiegoś czasu regularnie korzystam z Picodi i cashback nalicza się prawie za każdym razem i to niezależnie od kwoty.
Nie polecam a wręcz odradzam. Małe kwoty akceptują a większe już nie bardzo. Do tego szukają zawsze powodu aby kasy nie wypłacić. Kompletne dno. szukajcie innych stron bo tu Was oszukają. Mój syna i ja mamy konto na Picodi ale ja nie posiadam rachunku bankowego ( emerytka) Chciałam aby przelali zaoszczędzone pieniądze na konto syna to mi bez słowa odrzucili a kasę sobie zabrali. Po to oni tam są.
Odradzam, chyba że lubicie korespondować z suportem, co i tak w niczym nie pomoże. Nie naliczają cashbaku, a na pewno nie od kwot powyżej 100 zł.
Jedno wielkie OSZUSTWO.
dostałem takiego maila ,co rodzi podejrzenie o wyłudzenie wrażliwych danych ,pretekst że mają audyty,etykę itp jaki straszą że podesłany dokument choć był zgodnie z regulaminem ich zdjęcie lub zrzut jest dla nich za mało żądają plik pdf nie edytowalny, a co za tym idzie konsument / użytkownik żeby wypłacić swoje środki nie może zakryć wrażliwych danych, i na to nie mają odp. rodzi się pytanie po co im taki plik jaki takie dane jak mówili że link autoryzacyjny to forma zabezpieczenia, a tak nie jest bo co mail z prośbą o wyjaśnienie po co im takie dokumenty jaki czemu zmieniają regulamin sugeruje , przytulenie środkowo użytkowników i pozyskanie nie zgodne z regulaminem danych wrażliwych!!!
sprawę skierowałem do odpowiednich instytucji , radzę zrobić to samo , bo coś jest nie tak ,zaczynają szantażować brakiem wypłaty i innymi insynuacjami
coś jest na rzeczy, możliwe że nie są wypłacalni też ,
pierwszy raz spotkałem się w takim programie lojalnościowym że żądane i to z i petem takich danych w takiej formie = wyłudzenie i krętactwo !!!
Apeluje o skierowanie sprawy do odpowiednich instytucji rzecznika i uokik bo coś jest nie tak, !!!
przed chwilą patrze na regulamin
https://help.picodi.com/hc/pl/articles/8921060045073-Zosta%C5%82em-poproszony-o-przes%C5%82anie-danych
a tu został zmieniony pod ich stronę nie ma podstawy prawnej czy też konsumenckiej czy też RODO w jakim stopniu nasze dane są chronione obecne i te w pdf a nie jak było jeszcze dziś formie zdjęcia czy screena , to już podchodzi co wyżej napisałem , trzeba to zgłosić bo to ewidentnie nie chęć do wypłat i pozyskiwaniem łatwym kosztem danych
dostałem takiego maila ,co rodzi podejrzenie o wyłudzenie wrażliwych danych ,pretekst że mają audyty,etykę itp jaki straszą że podesłany dokument choć był zgodnie z regulaminem ich zdjęcie lub zrzut jest dla nich za mało żądają plik pdf nie edytowalny, a co za tym idzie konsument / użytkownik żeby wypłacić swoje środki nie może zakryć wrażliwych danych, i na to nie mają odp. rodzi się pytanie po co im taki plik jaki takie dane jak mówili że link autoryzacyjny to forma zabezpieczenia, a tak nie jest bo co mail z prośbą o wyjaśnienie po co im takie dokumenty jaki czemu zmieniają regulamin sugeruje , przytulenie środkowo użytkowników i pozyskanie nie zgodne z regulaminem danych wrażliwych!!!
sprawę skierowałem do odpowiednich instytucji , radzę zrobić to samo , bo coś jest nie tak ,zaczynają szantażować brakiem wypłaty i innymi insynuacjami
coś jest na rzeczy, możliwe że nie są wypłacalni też ,
pierwszy raz spotkałem się w takim programie lojalnościowym że żądane i to z i petem takich danych w takiej formie = wyłudzenie i krętactwo !!!
Apeluje o skierowanie sprawy do odpowiednich instytucji rzecznika i uokik bo coś jest nie tak, !!!
przed chwilą patrze na regulamin
https://help.picodi.com/hc/pl/articles/8921060045073-Zosta%C5%82em-poproszony-o-przes%C5%82anie-danych
a tu został zmieniony pod ich stronę nie ma podstawy prawnej czy też konsumenckiej czy też RODO w jakim stopniu nasze dane są chronione obecne i te w pdf a nie jak było jeszcze dziś formie zdjęcia czy screena , to już podchodzi co wyżej napisałem , trzeba to zgłosić bo to ewidentnie nie chęć do wypłat i pozyskiwaniem łatwym kosztem danych
Picodi.com (https://help.picodi.com/hc/pl/articles/8921060045073-Zosta%C5%82em-poproszony-o-przes%C5%82anie-danych)
Zostałem poproszony o przesłanie danych
Zgodnie z regulaminem programu cashback, Picodi może odmówić realizacji zleconej wypłaty, jeśli pojawią się wątpliwośc
Są to śmiecie, które oszukuja na cashbacku, problemy z przyznaniem i wypłacaniem, polecam każdy inny serwis, byle nie picodi!!!
Zgadzam się. Walić Picodi. Lety lepsze.
Niestety trzeba uważać założyłem konto sobie i rodzicą robimy wszyscy zakupy na Allegro i Aliexpress to mówię niech się chaschback nalicza każdemu na zakupach nie tylko mi . Zleciłem wypłatę z mojego profilu na PayPal i nie było problemu ale zleciłem też wypłaty z kont rodziców na swoje konto PayPal bo sami takiego nie posiadają i zostałem oskarżony o naruszenie regulaminu bo nie można zlecać wypłat z innych kont na jeden rachunek . I faktycznie jest taki punkt regulaminu moja wina ale napisałem do picodi o zwrot środków to podepne konta rodziców i zlecę wypłaty na ich rachunki niestety zostałem poinformowany że w takim przypadku chaschback który zebrali przepada a trwało to kilka miesięcy były to kwoty około 25 i 35 złotych wiec zostałem oskamowany na 60 złotych .To pokazuje jakie mają podejście do swoich klientów . Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego portalu po takiej sytuacji . Na innych portalach typu letyshops czy alerabat nie było problemów . Pozdrawiam