Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Serdecznie odradzaM, małe kwoty np. na Shopiee wchodziły bez problemu. Ponad 200 zł i nagle cachback nie naliczony??? A potem gehenna z obsługą klienta: tydzień czasu tłumaczę, że nie działa im formularz zgłoszenia zagubionego cashbacku a tu Pani Aleksandra bezczelnie każe składać…przez nie działający z ich winy formularz. Po xx dniach raczyła sprawdzić, że rzeczywiście nie działa i wspaniałomyślnie raczyła się zgodzić na wysłanie mailem. Ale ona nie jest od tego, żeby rozdzielić z jednego maila CZTERY zgłoszenia, ja mam wszystkie jej wysłać gotowe OSOBNO. Także niech sobie wezmą ten caschback, bo ja nigdy już nich nie skorzystam, takie podejście każe się cieszyć, ze nie miałem żadnej poważnej transakcji. Odradzam, chyba że ktoś ma ochotę wysłuchiwać bezczelnych poleceń supportu i tygodniami się z nimi użerać.
Nie polecam, małe kwoty ledwo działają a już ok. 200 zł i więcej nie są uznawane! W odpowiedzi na reklację pani pisze, że dokonałam zakupu pomijając aktywację cashback! Lepiej kupić bez picodi i przynajmniej nie trzeba się denerwować. ODRADZAM!!!
Uwaga na Picodi.pl pod byle pretekstem blokują konto klienta i nie wypłacają zaakceptowanego cashbacku. Zgromadzone środki przepadają i klient zostaje z niczym. Omijajcie tę aplikacje szerokim łukiem.
No chyba, że bardzo chcecie podarować wasze zgromadzone środki Picodi.pl 😡.
Odradzam , żadnego zwrotu mimo wielu zakupów podpięte do przeglądarki pokazuje że aktywne a nic ani razu nie wróciło . Chłam nie apka
Odradzam! Duże cashbacki (np. jak się opłaca pobyty za kupę euro w Booking.com) nigdy nie wchodzą – zawsze odrzucają, nawet po 4 miesiącach. Chyba na tym buduje się kapitał tej firmy… Kwestia ponownych zgłoszeń to droga przez mękę. Trzeba liczyć się z ponownym zapytaniem, bo czegoś zabrakło. A zabrakło czegoś, co się już na pewno podało w zgłoszeniu. I ponownie szukasz, piszesz… Chodzi zapewne o to, żeby zrezygnować przez te długie procedury i problemy z cashbacków.
Nie rozumiem działania Picodi. Kupiłam pralkę, za którą miałam otrzymać niecałe 30 zł zwrotu. Dziś zaglądam na Picodi, a tam cashback odrzucony na podstawie informacji ze sklepu… Za pralkę zapłaciłam, nie zwróciłam jej, a sklep ma informację, na podstawie której casbacku nie będzie… Zauważyłam też, że zniknął jakiś groszowy cashback, nawet nie pamiętam, za jaki zakup, ale na pewno był, a teraz śladu po nim nie ma. Dziwy jakieś…
Kurczę, dużo tu negatywnych opinii, a ja muszę powiedzieć, że jestem zadowolona. Jak robię jakieś zakupy w necie to najpierw sprawdzam, czy picodi ma ten sklep no i wtedy kupuje przez nich. Zawsze mi naliczało cashbacki i nie miałam z nimi problemów. Nie są to jakieś ogromne kwoty, ale nawet kilka złotych na każdym zakupie mnie cieszy, bo można coś tam zaoszczędzić. Ogólnie polecam spróbować i zobaczyć, czy chcecie się bawić w coś takiego.
A jak wypłacili ci kasę skoro nigdzie nie ma męczliwości podania nr konta na który maja wypłacić kasę ? ? ?
Osobiście odradzam korzystanie z picodi.com. Obsługa klienta wypisuje wiadomosci, nie mające nic logicznego do wniesienia do sprawy.
Na załączonym zrzucie jest moje zgłoszenie, na które picodi odpisuje, że je zamyka ?
Proszę trzymać się od tej firmy z dala… oszuści i naciągacze bogacący się kosztem społeczeństwa.
Nie polecam, po 60 dniach oczekiwania i wstępnej akceptacji nagle odrzucono mi zwrot pieniędzy (100zł) za telefon. Bardzo długi czas oczekiwania, niejasna instrukcja.
Mi działa 😀
Potwierdzam negatywne komentarze, zablokowali mi konto bez wyjaśnienia po zgłoszeniu wypłaty! 70 zl właśnie straciłam chociaż czekalam na akceptacje 2 miesiace… co za fake! Zapomnijcie o tej stronie
Jeżeli za marne grosze chcesz sobie zaspamować totalnie skrzynkę mailową to nie ma sprawy skorzystaj z tego szajsu. Nie dość że po 10 razy wysyłają mi tą samą wiadomość o uzyskanym cashbacku to jeszcze codziennie po parę razy napieprzają na skrzynkę wiadomości. Nachalne nękanie nie oznacza że ktoś bardziej się zainteresuje ofertą tej strony wręcz na odwrót. Dlatego właśnie rezygnuje z tego szajsu i gdzieś mam nawet to 10 zł cashbacku które dostałem za kupienie ppv do fame. Teraz skrzynkę pocztową będę musiał czyścić pół dnia. Zdecydowanie nie polecam wkurzające gówno nic więcej.
Oszuści i tyle w temacie.
Dzięki, komentarze zaoszczędziły mi złudzeń i nerwów, olewam ich.
Szkoda czasu na tych świndlarzy. Cashbacki na kilkaset złoty nie zostały zaliczone a reklamacje nic nie dają, szkoda zdrowa. Są inne uczciwe portale, a ci nieudacznicy zapewne niebawem znikną.
Nie polecam Picodi. Okradli mnie na 20 zł.
Opi poprostu kradną pieniądze. Założyłam konto – chciałam wypłacić to nie mogę się zalogować bo nagle konta nie ma…BEZ JAJ !
Wszystko fajnie się zbiera jak doszło do wypłaty to zablokowali konto i nie wiem dlaczego.
Potwierdzam opinie przedmówców, zgłosiłem braki w cashbacku z załączonymi zrzutami ekranu z transakcji, ID transakcji oraz ID płatności a otrzymałem maila pisanego najwyraźniej przez bota lub osobę upośledzoną bez zdolności do czytania ze zrozumieniem. Otrzymałem link do założenia nowego zgłoszenia bo ten z którego zgłaszałem niby był nieodpowiedni (innego nie ma na ich stronie) z instrukcją co mam przesłać pomimo wysłania wszystkiego już wcześniej (gra na czas). Po tej wiadomości otrzymałem kolejną ze stwierdzeniem, że nie mogą pozytywnie rozpatrzeć zgłoszenia gdyż muszę rozdzielić wszystko na pojedyncze sprawy. Na 10 zakupów poprawnie i praktycznie natychmiast wpadają drobniaki a wszystko co było robione na około 200 PLN i ponad 200 PLN brak lub zakup na 260 PLN rozliczony w połowie co daje pogląd jakie praktyki stosuje firma.
A mnie wszystko zadziałało i wypłacałem już kasę parę razy. Coś tam się nie naliczyło, zgłosiłem do supportu i przyznali. Widziałem na pepperze, że banują za multikonta, może przez to?
Hej Karol!
Myśle, że jest dokładnie tak jak mówisz. Dużo blokad może być spowodowane multikontami. Mnie też to spotkało.
Picodi ma opcję szybkiego logowania za pomocą konta Gmail. Na urządzeniach mam zapisanych parę adresów e-mail i kiedyś omyłkowo zalogowałem się za pomocą jednego z nich (gdzie wcześniej logowałem się z prawidłowego e-maila na Picodi).
Tego samego dnia miałem bana na konto.
Sprawę udało się odkręcić ale to może być główna przyczyna blokady kont.
Jak byk jest napisane w regulaminie:
Ten sam Uczestnik może uczestniczyć w Programie tylko raz w jednym czasie, co oznacza, że ten sam Uczestnik może posiadać wyłącznie 1 (jedno) Konto w Picodi w ramach, którego naliczać się będą Punkty Cashback.
No to się nie dziwię, że jak ktoś ma wiele kont to łapie bany, w sumie to raczej standard na różnych serwisach. Picodi ma te cashbacki na pierwsze zakupy, które pewnie powodują tworzenie różnych kont i wypłacanie z nich (a raczej próby ;)). Szczerze powiem, że nigdy z nimi nie miałem żadnych problemów, ale po prostu nie kombinuję, tylko się przeklikuję albo korzystam z wtyczki.
Odradzam, tę zabawę, a zwłaszcza wtyczkę do chrome. Zrobiłem dziesiątki zakupów, ani razu cachback nie został zaakceptowany. Dwa cacshbacki (przez ich stronę) sprzed kilku miesięcy nadal czekają na zatwierdzenie, mimo wysłania dowodów zakupu. TRAGEDIA
Korzystam z Picodi już od dwóch lat i za każdym razem wszystko w porządku. Jak tylko napisałem na support to dodali brakujący cashback. Wypłaty też przychodzą zawsze na czas.
Nie mogę zgodzić się komentarzami. Od jakiegoś czasu regularnie korzystam z Picodi i cashback nalicza się prawie za każdym razem i to niezależnie od kwoty.
Nie polecam a wręcz odradzam. Małe kwoty akceptują a większe już nie bardzo. Do tego szukają zawsze powodu aby kasy nie wypłacić. Kompletne dno. szukajcie innych stron bo tu Was oszukają. Mój syna i ja mamy konto na Picodi ale ja nie posiadam rachunku bankowego ( emerytka) Chciałam aby przelali zaoszczędzone pieniądze na konto syna to mi bez słowa odrzucili a kasę sobie zabrali. Po to oni tam są.
Odradzam, chyba że lubicie korespondować z suportem, co i tak w niczym nie pomoże. Nie naliczają cashbaku, a na pewno nie od kwot powyżej 100 zł.
Jedno wielkie OSZUSTWO.
dostałem takiego maila ,co rodzi podejrzenie o wyłudzenie wrażliwych danych ,pretekst że mają audyty,etykę itp jaki straszą że podesłany dokument choć był zgodnie z regulaminem ich zdjęcie lub zrzut jest dla nich za mało żądają plik pdf nie edytowalny, a co za tym idzie konsument / użytkownik żeby wypłacić swoje środki nie może zakryć wrażliwych danych, i na to nie mają odp. rodzi się pytanie po co im taki plik jaki takie dane jak mówili że link autoryzacyjny to forma zabezpieczenia, a tak nie jest bo co mail z prośbą o wyjaśnienie po co im takie dokumenty jaki czemu zmieniają regulamin sugeruje , przytulenie środkowo użytkowników i pozyskanie nie zgodne z regulaminem danych wrażliwych!!!
sprawę skierowałem do odpowiednich instytucji , radzę zrobić to samo , bo coś jest nie tak ,zaczynają szantażować brakiem wypłaty i innymi insynuacjami
coś jest na rzeczy, możliwe że nie są wypłacalni też ,
pierwszy raz spotkałem się w takim programie lojalnościowym że żądane i to z i petem takich danych w takiej formie = wyłudzenie i krętactwo !!!
Apeluje o skierowanie sprawy do odpowiednich instytucji rzecznika i uokik bo coś jest nie tak, !!!
przed chwilą patrze na regulamin
https://help.picodi.com/hc/pl/articles/8921060045073-Zosta%C5%82em-poproszony-o-przes%C5%82anie-danych
a tu został zmieniony pod ich stronę nie ma podstawy prawnej czy też konsumenckiej czy też RODO w jakim stopniu nasze dane są chronione obecne i te w pdf a nie jak było jeszcze dziś formie zdjęcia czy screena , to już podchodzi co wyżej napisałem , trzeba to zgłosić bo to ewidentnie nie chęć do wypłat i pozyskiwaniem łatwym kosztem danych
dostałem takiego maila ,co rodzi podejrzenie o wyłudzenie wrażliwych danych ,pretekst że mają audyty,etykę itp jaki straszą że podesłany dokument choć był zgodnie z regulaminem ich zdjęcie lub zrzut jest dla nich za mało żądają plik pdf nie edytowalny, a co za tym idzie konsument / użytkownik żeby wypłacić swoje środki nie może zakryć wrażliwych danych, i na to nie mają odp. rodzi się pytanie po co im taki plik jaki takie dane jak mówili że link autoryzacyjny to forma zabezpieczenia, a tak nie jest bo co mail z prośbą o wyjaśnienie po co im takie dokumenty jaki czemu zmieniają regulamin sugeruje , przytulenie środkowo użytkowników i pozyskanie nie zgodne z regulaminem danych wrażliwych!!!
sprawę skierowałem do odpowiednich instytucji , radzę zrobić to samo , bo coś jest nie tak ,zaczynają szantażować brakiem wypłaty i innymi insynuacjami
coś jest na rzeczy, możliwe że nie są wypłacalni też ,
pierwszy raz spotkałem się w takim programie lojalnościowym że żądane i to z i petem takich danych w takiej formie = wyłudzenie i krętactwo !!!
Apeluje o skierowanie sprawy do odpowiednich instytucji rzecznika i uokik bo coś jest nie tak, !!!
przed chwilą patrze na regulamin
https://help.picodi.com/hc/pl/articles/8921060045073-Zosta%C5%82em-poproszony-o-przes%C5%82anie-danych
a tu został zmieniony pod ich stronę nie ma podstawy prawnej czy też konsumenckiej czy też RODO w jakim stopniu nasze dane są chronione obecne i te w pdf a nie jak było jeszcze dziś formie zdjęcia czy screena , to już podchodzi co wyżej napisałem , trzeba to zgłosić bo to ewidentnie nie chęć do wypłat i pozyskiwaniem łatwym kosztem danych
Picodi.com (https://help.picodi.com/hc/pl/articles/8921060045073-Zosta%C5%82em-poproszony-o-przes%C5%82anie-danych)
Zostałem poproszony o przesłanie danych
Zgodnie z regulaminem programu cashback, Picodi może odmówić realizacji zleconej wypłaty, jeśli pojawią się wątpliwośc
Są to śmiecie, które oszukuja na cashbacku, problemy z przyznaniem i wypłacaniem, polecam każdy inny serwis, byle nie picodi!!!
Zgadzam się. Walić Picodi. Lety lepsze.
Niestety trzeba uważać założyłem konto sobie i rodzicą robimy wszyscy zakupy na Allegro i Aliexpress to mówię niech się chaschback nalicza każdemu na zakupach nie tylko mi . Zleciłem wypłatę z mojego profilu na PayPal i nie było problemu ale zleciłem też wypłaty z kont rodziców na swoje konto PayPal bo sami takiego nie posiadają i zostałem oskarżony o naruszenie regulaminu bo nie można zlecać wypłat z innych kont na jeden rachunek . I faktycznie jest taki punkt regulaminu moja wina ale napisałem do picodi o zwrot środków to podepne konta rodziców i zlecę wypłaty na ich rachunki niestety zostałem poinformowany że w takim przypadku chaschback który zebrali przepada a trwało to kilka miesięcy były to kwoty około 25 i 35 złotych wiec zostałem oskamowany na 60 złotych .To pokazuje jakie mają podejście do swoich klientów . Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego portalu po takiej sytuacji . Na innych portalach typu letyshops czy alerabat nie było problemów . Pozdrawiam
Wałek, zliczają i przyznają tylko cashback jak robi się mniejsze zakupy. Kupiłem MacBooka za kilkanaście tysięcy, użyłem apki jak zawsze, cashbacku nie dostałem. Myślałem, że to jednorazowa opcja. Ale przed świętami dwa tygodnie szalałem w necie robiąc zakupy dla bliskich i siebie, wydałem ok 10k i co? I jajko, usunęli mi dwutygodniową historię jakbym nic wówczas nie kupował i nie korzystał z aplikacji, gdzie wcześniej w wizytach miałem full rzeczy, które czekały na zaakceptowanie.
Jak ja mam korzystać z cashbacku by dostawać tylko zwroty w wysokości 0,30gr a co grubsze to weźmie Picodi, to niech się gonią. Odradzam wszystkim. Wałek.
Tak jak większość, też odradzam! Duże cashbacki nigdy nie wchodzą – zawsze odrzucają. Odwołania to jakiś dramat, nieważne, że dośle się faktury, screeny, niedługo jeszcze pewnie zdjęcie zakupionej rzeczy, żeby coś udowodnić – i tak nic. Cashbacki kilkugroszowe się odkładają, ale kilka zł? Mmożna pomarzyć, już nie mówiąc o kilkudziesięciu czy kilkuset zł.
Polecam! Od roku korzystam. Wypłacją i działa.
nie kłam mendo. PRacujesz tam i spamujesz fora.
Zwykli oszuści, którzy z każdym kolejnym mailem wyłudzają coraz więcej więcej danych.
Tym szajsem powinna zainteresować się prokuratura. Naliczonych 190 zł za Galaxy S24 Ultra wypłacić nie chcą. Teraz żądają faktury i kolejnych danych. Szpieg w Chrome i wyłudzanie danych. Nie instalować szpiega, zgłaszać po forach. Przekręt pt. Picodi musi paść.
Złodzieje i oszuści. Nie licz na cashback z droższych zakupów. Korzystałem przez ponad dwa lata, przy każdej transakcji wynikały różne nieprawidłowości. Wysyłałem dziesiątki zgłoszeń, niektóre zostały uwzględnione, jednak zdecydowana większość odrzucona z wybranego przez nich powodu. A powodów żeby nie uwzględnić zakupów mają wiele. Dla mnie oszuści, bo na stronie w warunkach piszą co innego, a finalnie okazuje się co innego. Odradzam, szkoda czasu.
Złodzieje i oszuści. Nie licz na cashback z droższych zakupów. Korzystałem przez ponad dwa lata, przy każdej transakcji wynikały różne nieprawidłowości. Wysyłałem dziesiątki zgłoszeń, niektóre zostały uwzględnione, jednak zdecydowana większość odrzucona z wybranego przez nich powodu. A powodów żeby nie uwzględnić zakupów mają wiele. Dla mnie oszuści, bo na stronie w warunkach piszą co innego, a finalnie okazuje się co innego. Odradzam, szkoda czasu.
Nie polecam. Częste problemy z naliczaniem cashbacku, a przy wypłacie większych kwot potrafią tak po prostu wyzerować konto. Straciłem uzbierane kilkaset złotych.
Wystarczy spojrzeć w komentarze. Dopóki nie chcesz wypłacić środków to jesteś gość, ale jak chcesz spieniężyć cahsback, to robią z Ciebie oszusta i zabierają kasę. Użytkownik jest tam zawsze na straconej pozycji.
Ban of Picodi nie wiadomo za co-) Chyba za to, że nie zgłaszałem zaginionych cashbacków. Jedyny plus, to że zaliczają małe cashbacki:-))
Nie wiem co sie stało ale zablokowali opcje NIE DZIEKUJE po tym jak komunikat o aktywacji cashbacku sie pojawia, nie zawsze chce cos kupic, czasami chce cos zobaczyc i aktywowanie co chwile cashbacku oraz odswiezanie kazdej strony jest wkurzajace….usune te zakladke bo nie da sie tego zniesc.
Korzystałem przez 2 lata, w 2023 było wszystko ok, w 2024 odrzucają wszystkie cashbacki powyżej 10zl. Odrzucili mi w sumie na prawie 200zl, a te male na 1,2zl wchodzą
Oszuści,naliczane są małe transakcję,np.18 groszy z Allegro itp.,kiedy była większa kwota za założenie konta w banku,cashback odrzucono,konto bankowe zostało,a cashbacku nie ma, wiem że po mojej stronie było wszystko jak należy, po prostu nie chcą wypłacić większej kwoty i nie tłumaczą dokładnie dlaczego,w reklamacji przysyłają fragment regulaminu z punktami… o dziwo,tylko przy większym cashbacku odrzucają,małe wszystkie są akceptowane,no cóż,myślę że możnaby w końcu podać ich gdzieś, bo zwyczajnie oszukują. Nie dajcie się naciągnąć na cashback za konto czy abonament,bo umowa zostanie,a kasy nie zobaczycie.
odradza, złodzieje
Uwaga złodzieje blokują wypłatę środków , a to już zawłaszczenie mienia. Nadaje się do pozwu zbiorowego. Dwie osoby w rodzinie nie mogą mieć konta. Nie zaliczają dużych kwot. Firma do zgłoszenia.