Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Jestem partnerem booking.com. Rok temu przez pomyłkę wpłaciłam na konto platformy czynsz za swe mieszkanie. Rok pisania dziesiątek maili, dziesiątki próśb na infolinii i
pieniędzy nie mam.
Z ważnych powodów musiałam odwołać wizytę gości na kwotę 350 zł. Booking na mój koszt w wysokości 980 zł. zakwaterował gości w innym miejscu.
W innym miejscu z dużym wyprzedzeniem musiałam odwołać rezerwację na ok.6000 zł., booking zarobił i pobrał ode mnie prowizję…
Czas uciekać z tego portalu…
Korzystam z platformy booking od kilkunastu lat i okazuje się, że wszystko jest w porządku do czasu kiedy potrzebowałem pomocy booking w odwołaniu rezerwacji. Na emaile odpowiada automat, wysłałem ich kilkanaście, zero pomocy, biorą pieniądze za pośrednictwo nie dając nic w zamian, nie polecam.
Po tygodniu pozytywnie rozpatrzona moje odwołanie rezerwacji. Wszystko ok.
Po tygodniu pozytywnie rozpatrzona moje odwołanie rezerwacji. Wszystko ok.