Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Dzień dobry mój mąż Zbigniew Derkowski zalorzyl konto rewolut i z konta znikło 1200e i konto się zamklo można odzyskać te pieniadze
Witaj Małgorzato,
Napisz w tej sprawie do supportu (pomocy) Revoluta, pewnie sprawa się wyjaśni.
Ja ze swojej strony nie mogę pomóc w niczym więcej niż swoją wiedzą, ponieważ nie jestem pracownikiem Revolut :).
Witam . Kieruje się z pytaniem czy zamówienie karty fizycznej jest wymogiem spełnienia warunków promocji polecającej czy wystarcza płatności ta karta która znajduje się w aplikacji ?
Cześć Monika,
Tak, zamówienie karty fizycznej jest wymogiem promocji. Szczegóły opisałem w artykule:
https://wskoczpokase.pl/zapros-do-pieciu-znajomych-i-odbierz-nawet-750-zl-od-revolut/
Natomiast z samymi płatnościami już jest prościej – wszystkie można dokonać za pomocą karty wirtualnej. W takim wypadku nie trzeba czekać aż otrzymamy kartę fizyczną 😉
Osoba polecajaca nie otrzymała premii . Jak przyszła karta zrobilam zakupy 3 razy po 20 zl i nic nie dostała.
Cześć Gosiu,
Jeśli wykonałaś wszystkie warunki promocji to osoba polecająca powinna dostać nagrodę. Najlepiej jak twój „polecający” odezwie się w tej sprawie do pomocy Revolut’a.
Znam przypadki, że po takiej interwencji nagroda została przelana na konto 🙂
Warto spróbować.
Kradną na potęgę. Obecnie ja wpadłem. w pułapkę.
Witam,zagubiłem tel I kartę do Revoluta,mam na koncie pieniądze,nie mogę założyć aplikacji nie pamiętam nr tel,a po 2 nie mam go,jak odzyskać moje pieniadze
Jak zamknąć nie używane konto w Revolut?
Cześć Alicja 🙂
1. Przejdź do ustawień profilowych (lewy górny róg ekranu).
2. Znajdź zakładkę „Konto”.
3. Przewiń na sam dół i kliknij przycisk „Zamknij konto”.
4. Wskaż powód zamknięcia konta.
5. Twoje konto zostanie natychmiast zamknięte.
Jak odzyskać zablokowane konto revolut?
Cześć Damian!
Przede wszystkim skontaktuj się z działem pomocy Revolut. Tylko obsługa klienta Revolut jest w stanie dokładnie zdiagnozować Twój problem i może Ci zaproponować konkretne rozwiązanie.
Zablokowanie konta może być spowodowane wieloma czynnikami, w tym podejrzeniami o niezgodne z regulaminem działania, potrzebą dodatkowej weryfikacji tożsamości (np. Twój dowód wygasł) lub problemami z bezpieczeństwem.
Najszybszym sposobem jest użycie czatu w aplikacji mobilnej Revolut. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do swojego konta, spróbuj wysłać zapytanie na adres support@revolut.com lub skontaktuj się z nimi poprzez media społecznościowe, takie jak Twitter czy Facebook.
Mam nadzieję, że uda Ci się szybko rozwiązać problem z Twoim kontem. Niestety, ze swojej strony nie jestem w stanie więcej pomóc.
Odradzam. Syn zalożył sobie konto, przelalem mu drobną kwotę po czym okazało się że nie można założyć wirtualnej karty oraz przelać ponownie do mnie tej kwoty. Zwykli oszuści. Oczywiście brak z nimi kontaktu.
Po aktualizacji aplikacji Revolut -zablokowane został dostęp do mojego konta.Po logowaniu do nowej aplikacji Revolut zablokowano mi kartę fizyczną .Od ponad roku nikt z pracowników Revolut nie pomógł mi.
Piszecie że nie mam maila,A piszecie,na niego..blokujecie kasę bez powodu…traktujecie klientów niepoważnie…ja otworze konto ,agranica,bo z wami ,nie mogę się dogadać
Witam potrzebuje pomocy nie pamiętam pinu do odblokowania konta revolut prosił bym o pomoc
Witam, potrzebne mi są papiery z pieczątka banku revoult , potwierdzenie Że mam konto w tym banku , gdzie mogę się udać żeby te papiery dostać.
Dziękuję
Revolut nie ma oddziału w Polsce, więc będzie ciężko. Napisz do nich na czacie.
To złodzieje nie żaden bank!!!