Santander Bank Polska 🔎 opinie użytkowników, informacje, sesje oraz oferta banku

Ocena banku

Informacje o: Santander Bank Polska

Santander Bank Polska logo

Prezes zarządu:
Michał Gajewski

Siedziba:
al. Jana Pawła II 17, Warszawa 00-854

Data założenia:
2001 r.

Kapitał zakładowy:
1 021 893 140 PLN

NIP:
896-000-56-73

Infolinia – klienci indywidualni:
1 9999

Infolinia – mikro i małe firmy:
1 9999

KOD BIC/Swift:
WBKPPLPP

Santander Bank Polska (wcześniej BZ WBK – Bank Zachodni WBK w latach 2001-2018 ) powstał w 2001 roku na skutek fuzji z Wielkopolskim Bankiem Kredytowym. W 2011 roku stał się częścią Grupy Santander, a w 2013 roku połączył się z Kredyt Bankiem stając się tym samym trzecim co do wielkości bankiem w Polsce, biorąc pod uwagę posiadane aktywa i depozyty. Od 7 września 2018 bank działa pod nazwą Santander Bank Polska z siedzibą w Warszawie.

W chwili obecnej bank może się pochwalić ilością ponad 1000 placówek w Polsce oraz szeroką gamą produktów finansowych.

Oferta Santander Bank Polska dla klientów indywidualnych

Santander Bank Polska posiada szereg propozycji dla klientów indywidualnych. Każda zainteresowana osoba dostaje możliwość skorzystania z podstawowej bankowości w postaci konta osobistego (ROR). Do wyboru mamy podstawowe Konto Santander (w 2 wariantach – dla młodych od 13 do 26 roku życia oraz powyżej tego wieku), Konto Select (dla bardziej wymagających klientów z segmentu premium) oraz Konto Private Banking (konto na indywidualnych warunkach). Oprócz rachunków typu ROR, bank oferuje również konta walutowe oraz konta oszczędnościowe. Dużym atutem prowadzenia rachunku w Santander Bank Polska jest przyjazny dla użytkownika system transakcyjny oraz wygodna aplikacja mobilna Santander Mobile.

Dodatkowo klient może skorzystać z bogatej oferty produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych w postaci kont oszczędnościowych, lokat, funduszy inwestycyjnych oraz produktów maklerskich.

Dla osób poszukujących wsparcia finansowego bank przygotował propozycję w postaci kredytów gotówkowych, hipotecznych oraz kart kredytowych. 

Oprócz produktów finansowych w Santander Bank Polska możemy również skorzystać z dodatkowego programu ubezpieczeń.

Oferta Santander Bank Polska dla firm

Santander Bank Polska dla klientów biznesowych przygotował 3 rodzaje rachunków. Konto Firmowe Online, Konto Firmowe Godne Polecenia oraz Konto Firmowe Godne Polecenia Premium. Druga propozycja skierowana jest przede wszystkim do podmiotów, którym zależy na otrzymaniu większego wachlarzu możliwości do realizacji swoich planów biznesowych.

Bank oferuje, również szeroką ofertę kredytów dla firm, kart i terminali płatniczych, usług faktoringowych i e-księgowości, narzędzi dla handlu zagranicznego, lokat i inwestycji, leasingów oraz ubezpieczeń. 

Przelewy zagraniczne IBAN, SWIFT (BIC)

Dokonując płatności międzynarodowych, należy pamiętać o podaniu numeru SWIFT (inaczej BIC) przypisanego do danego banku oraz numeru konta w formacie IBAN.

  • Kod SWIFT (BIC) Santander Bank Polska: WBKPPLPP
  • Format IBAN: PL + numer rachunku bankowego (26 cyfr)

Sesje przychodzące i wychodzące Elixir w Santander Bank Polska

Kiedy dojdzie przelew w Santander Bank Polska? A może chcesz wiedzieć kiedy zostanie wysłany? Sesje Elixir księgowane są według poniższego harmonogramu.

Rodzaj sesji

Godziny sesji

Sesje wychodzące

8:15

12:15

14:45

Sesje przychodzące

11:00

14:30

17:00

Nasze artykuły, recenzje i poradniki na temat Santander Bank Polska

W tym miejscu dowiesz się wszystkiego na temat Santander BP. Miłej lektury.

Santander Bank Polska informacje kontaktowe

  • Adres centrali: al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa
  • Infolinia: od 8:00 do 20:00 w dni robocze 1 9999 (klient indywidualny i firmy), +48 61 81 1 9999 z zagranicy.
  • Poczta e-mail: kontakt@santander.pl
  • Adres strony internetowej: www.santander.pl

Konto Santander w Santander Bank Polska

Ocena konta

Prowadzenie konta

0zł/6zł 🔍
– Aby uniknąć opłaty zapłać kartą lub BLIKIEM na łączną kwotę min. 300 zł,
– Konto darmowe bez dodatkowych warunków dla osób do 26 roku życia.

Karta

0zł/9zł 🔍
Aby uniknąć opłaty zapłać kartą lub BLIKIEM na łączną kwotę min. 300 zł.

Bankomaty

0zł/3zł 🔍
– 0 zł za wypłaty i wpłaty w bankomatach sieci Santander,
– Brak opłaty dla osób do 26 roku życia.

Płatności mobilne

Blik, HCE, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay

  • Praktycznie w pełni darmowe konto (opłaty za kartę łatwo uniknąć)
  • Do 300 zł zwrotu w roku za rachunki
  • Odkładaj automatycznie pieniądze z funkcją „moje cele” w aplikacji
🔍 Szczegóły konta

Santander Bank Polska opinie użytkowników

Korzystałeś(-aś) już kiedyś z usług Banku Santander BP? Jeśli tak, dodaj swoją opinię. Każda opinia → pozytywna oraz negatywna pozwoli innym użytkownikom dowiedzieć się więcej na temat tego banku.

I ty sprawiaj by Internet stawał się lepszym miejscem!

Santander Bank Polska logo

Oceń i dodaj swoją opinie

Szukasz zmian na lepsze?
Sprawdź nasz ranking kont osobistych i wymień bank na taki, który spełni Twoje oczekiwania.

Śledź dyskusje
Powiadom o
guest

2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
Janek

***** *** i uszustów z santander!!!

Elżbieta

Jestem klientką Santander Bank Polska w Krakowie. Dnia 31.12.2024 r. około godziny 14-tej chciałam wypłacić z Western Union przekaz pieniężny z USA w bankomacie w Santander Bank Polska na ul. Wrocławskiej 43 w Krakowie. Okazało się to niemożliwe, chociaż jakiś czas temu robiłam to bez problemu. Także w internecie jest nadal informacja, że przekazy Western Union można realizować w bankomatach Santander Bank Polska.
Weszłam więc do banku na ul. Wrocławskiej 43 A w Krakowie i zapytałam pracownika jak mogę zrealizować w/w przekaz. Pracownik był kompletnie zdezorientowany i kolejno radził mi:

  • telefonować do obsługi (właściciela) bankomatu – odmówiłam,
  • następnie szukać po innych przypadkowych bankomatach ( np. tu niedaleko w Urzędzie Marszałkowskim jest bankomat) – co oprotestowałam.

Tym bardziej, że na drzwiach wejściowych do banku jest wypisane wyraźnie ” obsługa Western Union”. Zaczęłam dopytywać na czym ta ich obsługa polega, skoro nie mogę dostać najprostszej zdawałoby się informacji, czyli jak zrealizować wypłatę przelewu Western Union.
Pracownik radził mi dalej, abym jeśli obsługuję elektronicznie swoje konto odebrała pieniądze przez internet. I znowu nie miał pojęcia, że wypłata – obsługa internetowa przelewów Western Union nie dotyczy 3 krajów, w tym między innymi USA.
Pracownikowi w tym dniu tj. 31.12. 2024 aktywnie sekundowała pracownica, też bez pojęcia na w/w temat.
I znowu poczułam się w tym oddziale na ul.Wrocławskiej 43 A w Krakowie, jak niepożądany klient. A podobno pracownicy banku pracują dla mnie. Inaczej bank nie miałby sensu, prawda?