Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
***** *** i uszustów z santander!!!
Jestem klientką Santander Bank Polska w Krakowie. Dnia 31.12.2024 r. około godziny 14-tej chciałam wypłacić z Western Union przekaz pieniężny z USA w bankomacie w Santander Bank Polska na ul. Wrocławskiej 43 w Krakowie. Okazało się to niemożliwe, chociaż jakiś czas temu robiłam to bez problemu. Także w internecie jest nadal informacja, że przekazy Western Union można realizować w bankomatach Santander Bank Polska.
Weszłam więc do banku na ul. Wrocławskiej 43 A w Krakowie i zapytałam pracownika jak mogę zrealizować w/w przekaz. Pracownik był kompletnie zdezorientowany i kolejno radził mi:
Tym bardziej, że na drzwiach wejściowych do banku jest wypisane wyraźnie ” obsługa Western Union”. Zaczęłam dopytywać na czym ta ich obsługa polega, skoro nie mogę dostać najprostszej zdawałoby się informacji, czyli jak zrealizować wypłatę przelewu Western Union.
Pracownik radził mi dalej, abym jeśli obsługuję elektronicznie swoje konto odebrała pieniądze przez internet. I znowu nie miał pojęcia, że wypłata – obsługa internetowa przelewów Western Union nie dotyczy 3 krajów, w tym między innymi USA.
Pracownikowi w tym dniu tj. 31.12. 2024 aktywnie sekundowała pracownica, też bez pojęcia na w/w temat.
I znowu poczułam się w tym oddziale na ul.Wrocławskiej 43 A w Krakowie, jak niepożądany klient. A podobno pracownicy banku pracują dla mnie. Inaczej bank nie miałby sensu, prawda?