„Świat bardziej Velo” to hasło nowego banku, które nawiązuje do obietnicy budowy usługi opartej na bezpieczeństwie, zrozumieniu i nowoczesności. Wraz z nową strategią VeloBanku powstał rachunek osobisty VeloKonto, który łączy w sobie funkcjonalność, łatwość dostępu i opłacalność. Zaletą prowadzenia konta są niskie koszty (lub też ich brak), 10% zwrotu za zakupy kartą, telefonem lub BLIKIEM oraz rozbudowany pakiet oferowanych usług.
Posiadacze rachunku w VeloBanku dostają dostęp do wielu udogodnień. Jednymi z nich są nowoczesne płatności mobilne (BLIK, Apple Pay, Google Pay, SwatchPAY, Garmin Pay), karty debetowe umożliwiające płatności na całym świecie, konto walutowe, możliwość skorzystania z funduszy inwestycyjnych czy wygodnego ubezpieczenia online.
Dla pomnażających oszczędności instytucja przygotowała Elastyczne Konto Oszczędnościowe, a dla poszukujących ulokowania pieniędzy Lokatę Na Nowe Środki oraz Lokatę Mobilną.
Bank nie zapomniał, również o klientach potrzebujących wsparcia finansowego, dlatego też w jego ofercie znajdziemy ofertę kredytów konsolidacyjnych, gotówkowych oraz hipotecznych.
Piszę do nich maile, piszę wiadomości na ich stronie internetowej – odpowiedi przychodzą od automatu jedynie o przyjęciu zgłoszenia, lub jakaś osoba pisze rzeczy niezwiązane z moją umową, nie pokrywające się z rzeczywistością np. pani pisze że moją wpłatę przeliczą na poczet spłat raty kredytu w dniu 16-02-2023 zaglądam na stronę banku w dniu 17-02-2023 – wpłata nie uwzględniona w saldzie kredytu, gdzieś ta wpłata u nich wisi nie wiadomo gdzie. Masakra Jak najdalej od tego banku, są to pewnie ci sami bankowcy z GetinBanku co tak urządzili swoich klientów
Mam tylko konto ROR i oczywiście bankowość elektroniczną. I tu jest problem . Niektóre zakładki w ogóle się nie otwierają, cała wizualizacja jest rozciągnięta że trzeba ciągle przesuwać, kontrahenci nie pojawiają się na liście. i w ogóle męczące jest korzystanie z tej usługi – w Getin tego nie było!
Lokaty i obsługa klienta – bardzo, bardzo złe doświadczenie. Pozwalają na założenie lokaty przez Internet, ale żeby zlikwidować wymagają założenia konta i osobistej wizyty w banku!!!
Próba likwidacji lokaty – nieudana bo nie mam konta w euro, które nie było wymagane
3 telefony
2 reklamacje telefoniczne
Odpowiedz na reklamacje – to nie nasza wina, ale w drodze wyjątku założymy rachunek techniczny celem likwidacji lokaty
Założenie rachunku technicznego
Zlecenie likwidacji lokaty i przelania środków na konto techniczne – prośba żebym zadzwonił później bo nie da się przelać jeszcze na moje konto w innym banku
Kolejny telefon – likwidacja lokaty nieudana, bo ktoś w banku popełnił błąd
Kolejna próba likwidacji konta i znowu prośba bym zadzwonił później
Dzwonie później udało się – nie da się zlecić dyspozycji przelewu bo przekroczono limit transakcji prośba żebym zadzwonił następnego dnia
Dzwonie następnego dnia i pan mówi, ze w sobotę to on może tylko przyjąć dyspozycje w złotówkach
Po chwili cos sprawdza i prosi kolejny raz o numer konta na które przelać (podałem im to już 17 razy a to numer konta, z którego wykonano przelew by założyć lokatę i tylko na ten numer konta można przelać z rachunku technicznego)
Podaje numer pan przyjmuje i się rozłącza – nikt nie odzwania
Kolejny telefon, za każdym razem wysłuchanie 50 komunikatów wybieranie opcji i wprowadzanie hasła do bankowości telefonicznej
Pani informuje mnie, ze przelew zlecono, realizacja w poniedziałek
Od 27.02.2023 tj. (10 dni) od zmiany wyglądu strony, nie mam dostępu internetowego do konta. Kratek do wpisania hasła podświetla się (bardzo słabo) tylko 7, a hasło mam 11-znakowe. Konsultanci są bezradni, każą czekać, nawet przepraszają. Likwiduję konto!
Ten bank to dramat. Nowoczesna bankowość internetowa tylko na papierze. Dwa oddziały we Wrocławiu to całkowita porażka, a ze wszystkim odsyłają do oddziału lub na infolinię, na którą dodzwonić się można tylko cudem. Nie polecam.
Co to za bank? Kiedy zakładam lokate to elegancko internetowa strona działa ale kiedy np. chcę zmienić odnawialność na „nie” to strona udaje że nie rozumie. Jeżeli zmienię odwrotnie to jakoś strona działa. Lokaty niby dobrze oprocentowane ale łatwo założyć a przy próbie zerwania znowu strona staje się nieczynna. Nie warto z tym Bankiem się zadawać bo na infolinii też Ci nie pomogą.