„Świat bardziej Velo” to hasło nowego banku, które nawiązuje do obietnicy budowy usługi opartej na bezpieczeństwie, zrozumieniu i nowoczesności. Wraz z nową strategią VeloBanku powstał rachunek osobisty VeloKonto, który łączy w sobie funkcjonalność, łatwość dostępu i opłacalność. Zaletą prowadzenia konta są niskie koszty (lub też ich brak), 10% zwrotu za zakupy kartą, telefonem lub BLIKIEM oraz rozbudowany pakiet oferowanych usług.
Posiadacze rachunku w VeloBanku dostają dostęp do wielu udogodnień. Jednymi z nich są nowoczesne płatności mobilne (BLIK, Apple Pay, Google Pay, SwatchPAY, Garmin Pay), karty debetowe umożliwiające płatności na całym świecie, konto walutowe, możliwość skorzystania z funduszy inwestycyjnych czy wygodnego ubezpieczenia online.
Dla pomnażających oszczędności instytucja przygotowała Elastyczne Konto Oszczędnościowe, a dla poszukujących ulokowania pieniędzy Lokatę Na Nowe Środki oraz Lokatę Mobilną.
Bank nie zapomniał, również o klientach potrzebujących wsparcia finansowego, dlatego też w jego ofercie znajdziemy ofertę kredytów konsolidacyjnych, gotówkowych oraz hipotecznych.
Piszę do nich maile, piszę wiadomości na ich stronie internetowej – odpowiedi przychodzą od automatu jedynie o przyjęciu zgłoszenia, lub jakaś osoba pisze rzeczy niezwiązane z moją umową, nie pokrywające się z rzeczywistością np. pani pisze że moją wpłatę przeliczą na poczet spłat raty kredytu w dniu 16-02-2023 zaglądam na stronę banku w dniu 17-02-2023 – wpłata nie uwzględniona w saldzie kredytu, gdzieś ta wpłata u nich wisi nie wiadomo gdzie. Masakra Jak najdalej od tego banku, są to pewnie ci sami bankowcy z GetinBanku co tak urządzili swoich klientów
Mam tylko konto ROR i oczywiście bankowość elektroniczną. I tu jest problem . Niektóre zakładki w ogóle się nie otwierają, cała wizualizacja jest rozciągnięta że trzeba ciągle przesuwać, kontrahenci nie pojawiają się na liście. i w ogóle męczące jest korzystanie z tej usługi – w Getin tego nie było!
Lokaty i obsługa klienta – bardzo, bardzo złe doświadczenie. Pozwalają na założenie lokaty przez Internet, ale żeby zlikwidować wymagają założenia konta i osobistej wizyty w banku!!!
Próba likwidacji lokaty – nieudana bo nie mam konta w euro, które nie było wymagane
3 telefony
2 reklamacje telefoniczne
Odpowiedz na reklamacje – to nie nasza wina, ale w drodze wyjątku założymy rachunek techniczny celem likwidacji lokaty
Założenie rachunku technicznego
Zlecenie likwidacji lokaty i przelania środków na konto techniczne – prośba żebym zadzwonił później bo nie da się przelać jeszcze na moje konto w innym banku
Kolejny telefon – likwidacja lokaty nieudana, bo ktoś w banku popełnił błąd
Kolejna próba likwidacji konta i znowu prośba bym zadzwonił później
Dzwonie później udało się – nie da się zlecić dyspozycji przelewu bo przekroczono limit transakcji prośba żebym zadzwonił następnego dnia
Dzwonie następnego dnia i pan mówi, ze w sobotę to on może tylko przyjąć dyspozycje w złotówkach
Po chwili cos sprawdza i prosi kolejny raz o numer konta na które przelać (podałem im to już 17 razy a to numer konta, z którego wykonano przelew by założyć lokatę i tylko na ten numer konta można przelać z rachunku technicznego)
Podaje numer pan przyjmuje i się rozłącza – nikt nie odzwania
Kolejny telefon, za każdym razem wysłuchanie 50 komunikatów wybieranie opcji i wprowadzanie hasła do bankowości telefonicznej
Pani informuje mnie, ze przelew zlecono, realizacja w poniedziałek
Od 27.02.2023 tj. (10 dni) od zmiany wyglądu strony, nie mam dostępu internetowego do konta. Kratek do wpisania hasła podświetla się (bardzo słabo) tylko 7, a hasło mam 11-znakowe. Konsultanci są bezradni, każą czekać, nawet przepraszają. Likwiduję konto!
Ten bank to dramat. Nowoczesna bankowość internetowa tylko na papierze. Dwa oddziały we Wrocławiu to całkowita porażka, a ze wszystkim odsyłają do oddziału lub na infolinię, na którą dodzwonić się można tylko cudem. Nie polecam.
Co to za bank? Kiedy zakładam lokate to elegancko internetowa strona działa ale kiedy np. chcę zmienić odnawialność na „nie” to strona udaje że nie rozumie. Jeżeli zmienię odwrotnie to jakoś strona działa. Lokaty niby dobrze oprocentowane ale łatwo założyć a przy próbie zerwania znowu strona staje się nieczynna. Nie warto z tym Bankiem się zadawać bo na infolinii też Ci nie pomogą.
Chciałam założyć lokatę po kilku godzinach od rejestracji dostałem login i hasło, oraz numer konta na który mam przelać kasę?czy to nie oszustwo? Numeru konta nie ma na białej liście w urzędzie skarbowym,w dodatku nr tel wygląda jak komorkowy
Cześć Ewa 🙂 Brawo za czujność. Warto mieć w takich sprawach rękę na pulsie.
Jeśli nie jesteś pewna, że otrzymana wiadomość pochodzi od VeloBanku, skontaktuj się z ich pomocą klienta. Zapewne rozwieją wszelkie wątpliwości i potwierdzą (lub zaprzeczą) czy wiadomość pochodzi od nich.
Polecam rozmowę z Doradcą VeloBanku, szybkie połączenie, miło i kompetentna obsługa, rozmawiałem trzykrotnie pozdrawiam.
Moze z doradca mozna pogadac ale ukraincy zatrudniani na obsluge klienta to juz porazka,nie mowia dobrze po Polsku i nie maja pojecia o swojej pracy!
To jakiś dramat, pieniądze znikają z konta albo są w całości blokowane na koncie a bank nie wie na dlaczego. Nikt nie udziela wyjaśnień a reklamację można sobie pisać a i tak to nic nie daje. Pieniądze nie są bezpieczne , uciekam z tąt, bo to jedna wielka porażka
To są złodzieje !!!! Robiłam zakupy w biedronce zapłaciłam blikiem . Pobrało mi pieniądze a transakcja została odrzucona i biedronka nie wydała mi zakupów . Po zlozeniu reklamacji ,bank uznał że nie mają podstaw do zwrócenia mi środków
Jakbys placila gotowka nie mialabys problemu.Zacznij placic okiem czy palcem ,globalisci ci podziekuja!!!
UWAGA!!!
To oszuści!!
Przelałem do nich 200tys i miałem mieć oprocentowanie 8% w skali roku.
Tego samego dnia rozmawiałem z konsultantem i pytałem co trzeba zrobić żeby takie odsetki były naliczane.
Powiedział, że nic – to jest automatyczne.
Po ponad miesiącu sprawdzam, a tu nie ma ustalonej stopy oprocentowania.
Dzwonię, a kobieta na infolinii bez żadnej żenady, mówi, że nie zaznaczyłem zgody marketingowej i w związku z tym jest oprocentowanie standardowe, czyli prawie żadne.
ZŁODZIEJE!!!
Uważajcie.
Cześć Jarek,
Niestety ale już tak bywa z promocjami w bankach, wystarczy pominąć jeden warunek i wszystko idzie się… no właśnie.
Ps. Konsultant dał ciała, powinien poinformować Cię o wymaganych zgodach marketingowych.
Zapraszam Cię do śledzenia promocji na mojej stronie. Opisuję krok po kroku jak zgarnąć wszystkie bonusy i przyglądam się wszystkim „kruczkom bankowym” w regulaminach. Być może gdybyś dowiedział się o tym wcześniej, to nie spotkałaby Cię taka przykra sytuacja.
Zakup z wczoraj, informacja dopiero dzisiaj. Czyli gdyby ktoś ukradł kartę i robił zakupy, dowiem się na drugi dzień, że konto wyczyszczone.
Nie polecam banku ponieważ nie dbają o powierzone pieniądze krótko mówiąc oszukali mnie
Nie polecam tego banku, obsługa i cała reszta marny poziom chyba, że Ktoś lubi się użerać, omijać te placówki
zlodziejstwo
Uwaga oszuści!!!
Rok temu spłaciłem kredyt samochodowy ,raty były regularnie spłacane.
Cesja ubezpieczenia była dostarczana co roku.
W jednym roku była dostarczona z opoznieniem 2 miesięcznym ponieważ były problemy z wysłaniem polisy emailem ale była opłacona w terminie.
Nie uwierzycie co bank zrobił:
-Po roku od spłaty kredytu podali mnie do windykacji firmy EOS bez wcześniejszego kontaktu ze mną.
-Automatycznie zostałem wpisany do Bik u.
-Mało tego zostałem zmuszony do zapłacenia kary w kwocie 800zł za dwu miesięczną zwłokę w opoznieniu wysłania cesji.
JEZELI TAK BANK PODCHODZI DO KLIENTOW ZE SWOIMI SPRAWAMI TO NALEZY
ICH OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM
Nie zakładajcie konta w Velo Bank, W regulaminie jest ze drugi przelew jest płatny 9zl a mi już drugi raz kradna za pierwszy przelew 9zl. Na infolinię dodzwonić się nie można, no chyba, że ktoś ma pół dnia na czekanie i słuchanie głupiej melodyjki. Złodzieje i nawet się nie poczuwają do odpowiedzialności.
Obsługa fatalna. Totalne dno. Brak profesjonalizmu. Brak chęci pomocy klientowi. Ordynarne odzywki Pani z placówki, które twierdzi, że to, że nie mam dostępu do środków w banku bo nie docierają do mnie SMSy autoryzacyjne to jest moja sprawa a nie ich.. żenada. Bardzo nie polecam tego banku. Likwiduje konto. Ludzie uciekajcie z tego banku.
Pomimo wątpliwości dotyczących getin banku jestem zadowolona z aktualnego velo banku. Fajne oprocentowanie na lokacie, koncie. Pracownicy bardzo mili i wyrozumiali. Nie ma do czego się przyczepić więc polecam
Bank dno, dno i jeszcze raz dno. Omijać szerokim łukiem, infolinia totalny brak kompetentnych osób, korespondencja bankowości internetowej to samo za każdym razem odpowiedź pisemna o konieczności zapoznania się ze sprawa mimo twardych pisemnych e-mail potwierdzeń itp bank nie realizuje uzgodnień odnośnie likwidacji kont, limitów , trzy razy się zastanówcie zanim tam zapukacie ….