VeloBank 🔎 opinie użytkowników, informacje, sesje oraz oferta banku

Ocena banku

Informacje o: VeloBank

VeloBank logo 250px

Prezes zarządu:
Adam Marciniak

Siedziba:
Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C,
00-843 Warszawa

Data założenia:
2022 r.

Kapitał zakładowy:
25.000.000 PLN

NIP:
701-110-51-89

Infolinia – klienci indywidualni:
+48 664 919 797

Infolinia – mikro i małe firmy:
+48 608 019 700

KOD BIC/Swift:
GBGCPLPK

VeloBank powstał 3 października 2022 przy udziale 8 największych banków w Polsce. Bank wcześniej działał pod nazwą Getin Bank, lecz z powodów problemów finansowych doszło do rebrandingu oraz przymusowej restrukturyzacji.

Historia działalności nowego banku ma swe korzenie w 2004 roku, kiedy to w wyniku przekształcenia Górnośląskiego Banku Gospodarczego S.A (GBG Bank) oraz przejęcia Banku Gospodarczego w Łodzi powstał Getin Bank. W styczniu 2010 Getin Bank połączył się z Noble Bank, tworząc tym samym instytucje finansową Getin Noble Bank S.A. Nowo powstały bank działał pod dwoma markami: Getin Bank skierowany jest do klientów indywidualnych, samorządów i korporacji oraz małych i średnich firm, natomiast Noble Bank oferował usługi w sektorze prywatnym dla zamożnych klientów.

Oferta VeloBank dla klientów indywidualnych

„Świat bardziej Velo” to hasło nowego banku, które nawiązuje do obietnicy budowy usługi opartej na bezpieczeństwie, zrozumieniu i nowoczesności. Wraz z nową strategią VeloBanku powstał rachunek osobisty VeloKonto, który łączy w sobie funkcjonalność, łatwość dostępu i opłacalność. Zaletą prowadzenia konta są niskie koszty (lub też ich brak), 10% zwrotu za zakupy kartą, telefonem lub BLIKIEM oraz rozbudowany pakiet oferowanych usług. 

Posiadacze rachunku w VeloBanku dostają dostęp do wielu udogodnień. Jednymi z nich są nowoczesne płatności mobilne (BLIK, Apple Pay, Google Pay, SwatchPAY, Garmin Pay), karty debetowe umożliwiające płatności na całym świecie, konto walutowe, możliwość skorzystania z funduszy inwestycyjnych czy wygodnego ubezpieczenia online. 

Dla pomnażających oszczędności instytucja przygotowała Elastyczne Konto Oszczędnościowe, a dla poszukujących ulokowania pieniędzy Lokatę Na Nowe Środki oraz Lokatę Mobilną.

Bank nie zapomniał, również o klientach potrzebujących wsparcia finansowego, dlatego też w jego ofercie znajdziemy ofertę kredytów konsolidacyjnych, gotówkowych oraz hipotecznych.

Oferta VeloBank dla firm

W VeloBanku znajdziemy liczne rozwiązania dla przedsiębiorców: firmowy rachunek bankowy w ramach obsługi bieżącej, nowoczesną platformę bankowości internetowej, karty płatnicze do rachunku oraz kredytowe, rachunki lokacyjne, terminale płatnicze oraz szeroką ofertę kredytów firmowych.

Przelewy zagraniczne IBAN, SWIFT (BIC)

Dokonując płatności międzynarodowych, należy pamiętać o podaniu numeru SWIFT (inaczej BIC) przypisanego do danego banku oraz numeru konta w formacie IBAN.

  • Kod SWIFT (BIC) Getin Bank: GBGCPLPK
  • Format IBAN: PL + numer rachunku bankowego (26 cyfr)

Sesje przychodzące i wychodzące Elixir w VeloBank

Kiedy dojdzie przelew w VeloBanku? A może chcesz wiedzieć kiedy zostanie wysłany? Sesje Elixir księgowane są według poniższego harmonogramu.

Rodzaj sesji

Godziny sesji

Sesje wychodzące

8:15

12:15 

14:30

Sesje przychodzące

10:00

14:00

17:00

Nasze artykuły, recenzje i poradniki na temat VeloBanku

W tym miejscu dowiesz się wszystkiego na temat VeloBanku. Miłej lektury.

VeloBank informacje kontaktowe

  • Adres centrali: Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa
  • Infolinia: dostępna 24/7; +48 664 919 797 klient indywidualny, +48 608 019 700 przedsiębiorstwa
  • Kontakt: www.velobank.pl/kontakt
  • Adres strony internetowej: www.velobank.pl

VeloKonto w VeloBank

Ocena konta

Prowadzenie konta

0zł

Karta

0zł/7zł 🔍 → Aby uniknąć opłaty wykonaj przynajmniej 5 płatności kartą lub BLIKiem w miesiącu → Darmowa obsługa karty dla osób do 26 roku życia

Bankomaty

0zł/7zł 🔍
→ 0 zł za wypłaty w bankomatach sieci Planet Cash
→ Aby uniknąć opłaty wykonaj przynajmniej 5 płatności kartą lub BLIKiem w miesiącu

Płatności mobilne

Blik, Apple Pay, Google Pay, SwatchPAY, Garmin Pay

  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów BLIKiem
  • 10% zwrotu za płatności kartą i BLIKiem przez 180 dni
🔍 Szczegóły konta

Elastyczne Konto Oszczędnościowe w VeloBank

Ocena konta

Oprocentowanie

6,5-7%/1,5-6% 🔍
Oprocentowanie po za okresem trwania promocji wynosi:
1,5% → do 100 tys zł,
3% → od 100 tys do 400 tys zł,
6% → od 400 tys zł do 1 mln zł.

Kwota

do 300 000 zł

Okres promocyjny

3 miesiące

Wymagane konto

NIE

🌐 Konto oszczędnościowe otworzysz w 100% online razem z kontem osobistym

  • Oprocentowanie 7% dla kwot do 50 tys. zł, a 6,5% dla nadwyżki ponad 50 000 do 300 000 zł.
  • Wyższe oprocentowanie w okresie 3 miesięcy
🔍 Szczegóły konta

VeloKonto Firma w VeloBanku

Ocena konta

Prowadzenie konta

0zł/25zł 🔍
Opłata nie jest pobierana pod warunkiem wpływów na kwotę min. 5 000 PLN lub realizacji 1 przelewu do ZUS na min. 300 PLN

Karta

0zł/5zł 🔍 Opłata nie jest pobierana pod warunkiem wykonania transakcji kartą na sumę min. 300 PLN

Bankomaty

0zł/3,5% 🔍
→ 0 zł bankomaty Planet Cash
→ 3,5%, min. 5 zł w pozostałych bankomatach

Przelew internetowy

0zł/1,2zł 🔍
→ 0 zł za przelewy wewnętrzne oraz 10 pierwszych przelewów zewnętrznych w miesiącu
→ 1,2 zł za pozostałe przelewy po za pakietem

  • W 100% zdalny proces otwarcia rachunku firmowego
  • Wynajem sprzętu elektronicznego Apple, Samsung, Motorola, Lenovo w promocyjnych cenach
🔍 Szczegóły konta

VeloBank opinie użytkowników

Korzystałeś już kiedyś z usług VeloBanku? Jeśli tak, dodaj swoją opinię. Każda opinia pozytywna oraz negatywna pozwoli innym użytkownikom dowiedzieć się więcej na temat tego banku.

I ty sprawiaj by Internet stawał się lepszym miejscem!

VeloBank logo

Oceń i dodaj swoją opinie

Śledź dyskusje
Powiadom o
guest

95 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
Jerzy K

Piszę do nich maile, piszę wiadomości na ich stronie internetowej – odpowiedi przychodzą od automatu jedynie o przyjęciu zgłoszenia, lub jakaś osoba pisze rzeczy niezwiązane z moją umową, nie pokrywające się z rzeczywistością np. pani pisze że moją wpłatę przeliczą na poczet spłat raty kredytu w dniu 16-02-2023 zaglądam na stronę banku w dniu 17-02-2023 – wpłata nie uwzględniona w saldzie kredytu, gdzieś ta wpłata u nich wisi nie wiadomo gdzie. Masakra Jak najdalej od tego banku, są to pewnie ci sami bankowcy z GetinBanku co tak urządzili swoich klientów

Kazimierz

Mam tylko konto ROR i oczywiście bankowość elektroniczną. I tu jest problem . Niektóre zakładki w ogóle się nie otwierają, cała wizualizacja jest rozciągnięta że trzeba ciągle przesuwać, kontrahenci nie pojawiają się na liście. i w ogóle męczące jest korzystanie z tej usługi – w Getin tego nie było!

Karol

W rzeczy samej, myślałem że tylko ja mam ten problem. Odradzam Velo bank bo można osiwiec ze złości!

Marian

Lokaty i obsługa klienta – bardzo, bardzo złe doświadczenie. Pozwalają na założenie lokaty przez Internet, ale żeby zlikwidować wymagają założenia konta i osobistej wizyty w banku!!!
Próba likwidacji lokaty – nieudana bo nie mam konta w euro, które nie było wymagane
3 telefony
2 reklamacje telefoniczne
Odpowiedz na reklamacje – to nie nasza wina, ale w drodze wyjątku założymy rachunek techniczny celem likwidacji lokaty
Założenie rachunku technicznego
Zlecenie likwidacji lokaty i przelania środków na konto techniczne – prośba żebym zadzwonił później bo nie da się przelać jeszcze na moje konto w innym banku
Kolejny telefon – likwidacja lokaty nieudana, bo ktoś w banku popełnił błąd
Kolejna próba likwidacji konta i znowu prośba bym zadzwonił później
Dzwonie później udało się – nie da się zlecić dyspozycji przelewu bo przekroczono limit transakcji prośba żebym zadzwonił następnego dnia
Dzwonie następnego dnia i pan mówi, ze w sobotę to on może tylko przyjąć dyspozycje w złotówkach
Po chwili cos sprawdza i prosi kolejny raz o numer konta na które przelać (podałem im to już 17 razy a to numer konta, z którego wykonano przelew by założyć lokatę i tylko na ten numer konta można przelać z rachunku technicznego)
Podaje numer pan przyjmuje i się rozłącza – nikt nie odzwania
Kolejny telefon, za każdym razem wysłuchanie 50 komunikatów wybieranie opcji i wprowadzanie hasła do bankowości telefonicznej
Pani informuje mnie, ze przelew zlecono, realizacja w poniedziałek

Anna

Od 27.02.2023 tj. (10 dni) od zmiany wyglądu strony, nie mam dostępu internetowego do konta. Kratek do wpisania hasła podświetla się (bardzo słabo) tylko 7, a hasło mam 11-znakowe. Konsultanci są bezradni, każą czekać, nawet przepraszają. Likwiduję konto!

Antonina

Ten bank to dramat. Nowoczesna bankowość internetowa tylko na papierze. Dwa oddziały we Wrocławiu to całkowita porażka, a ze wszystkim odsyłają do oddziału lub na infolinię, na którą dodzwonić się można tylko cudem. Nie polecam.

Teresa

Co to za bank? Kiedy zakładam lokate to elegancko internetowa strona działa ale kiedy np. chcę zmienić odnawialność na „nie” to strona udaje że nie rozumie. Jeżeli zmienię odwrotnie to jakoś strona działa. Lokaty niby dobrze oprocentowane ale łatwo założyć a przy próbie zerwania znowu strona staje się nieczynna. Nie warto z tym Bankiem się zadawać bo na infolinii też Ci nie pomogą.

Ewa

Chciałam założyć lokatę po kilku godzinach od rejestracji dostałem login i hasło, oraz numer konta na który mam przelać kasę?czy to nie oszustwo? Numeru konta nie ma na białej liście w urzędzie skarbowym,w dodatku nr tel wygląda jak komorkowy

Tomazanek

Hardcore ! Wpłacać bankrutom kasę na lokatę. To nie przypadek. W velo pracują we Wrocławiu sami „szczury” ze wschodu i eten sposób pod szyldem velo banku wyłudzają pieniądze już kilka spraw karnych. We Wrocławiu idąc do nich podobno jeden groził klientowi bronią, jedną staruszkę okradli. Ten bank to farsa

Darek

Polecam rozmowę z Doradcą VeloBanku, szybkie połączenie, miło i kompetentna obsługa, rozmawiałem trzykrotnie pozdrawiam.

Ewa

Moze z doradca mozna pogadac ale ukraincy zatrudniani na obsluge klienta to juz porazka,nie mowia dobrze po Polsku i nie maja pojecia o swojej pracy!

Basia

To jakiś dramat, pieniądze znikają z konta albo są w całości blokowane na koncie a bank nie wie na dlaczego. Nikt nie udziela wyjaśnień a reklamację można sobie pisać a i tak to nic nie daje. Pieniądze nie są bezpieczne , uciekam z tąt, bo to jedna wielka porażka

Joanna

To są złodzieje !!!! Robiłam zakupy w biedronce zapłaciłam blikiem . Pobrało mi pieniądze a transakcja została odrzucona i biedronka nie wydała mi zakupów . Po zlozeniu reklamacji ,bank uznał że nie mają podstaw do zwrócenia mi środków

Ewa

Jakbys placila gotowka nie mialabys problemu.Zacznij placic okiem czy palcem ,globalisci ci podziekuja!!!

Jarek

UWAGA!!!
To oszuści!!

Przelałem do nich 200tys i miałem mieć oprocentowanie 8% w skali roku.
Tego samego dnia rozmawiałem z konsultantem i pytałem co trzeba zrobić żeby takie odsetki były naliczane.
Powiedział, że nic – to jest automatyczne.
Po ponad miesiącu sprawdzam, a tu nie ma ustalonej stopy oprocentowania.
Dzwonię, a kobieta na infolinii bez żadnej żenady, mówi, że nie zaznaczyłem zgody marketingowej i w związku z tym jest oprocentowanie standardowe, czyli prawie żadne.

ZŁODZIEJE!!!

Uważajcie.

Stanislawa

Zostałam również oszukana na podobną metodę.Zachecona przez Panią w banku w Rzeszowie Założyłam w dniu 9 września 2023 r. EKO konto bo zachęcona ofertą chciałam mieć większe odsetki od oszczędności które w kilku ratach i wizytach w banku wpłaciłam tj. 225 tys. Zł. .na 3 m-ce . A tu 2 m-ce minęło a na koncie dopisano mi oprocentowanie w kwocie 12,23 zł. Byłam w szoku..Prosiłam o wyjaśnienie kier. Oddziału oraz przy okazji inne Panie jak i obecnej przedstawicielki Velo Banku z Warszawy i też się dowiedziałam że nie dopełniłam jakiegoś tam punktu w regulaminie promocji która winna mi przysługiwać. Nadmieniam że to Pani
z Velo mnie obsługiwala i wypełniała te dokumenty a mnie dała do podpisania. Kazano napisać reklmacje że mi wyjaśnia dlaczego tak się zadziało. Czyli zostałam OKRADZIONA okradziona przez bank i nie kompetentne osoby pracujące w nim z należnego mi oprocentowania w wysokości 7,5% od tak dużej kwoty.bo jak to można inaczej nazwać. A Pan kierownik który mnie kilkakrotnie obsługiwał i odbierał liczył wcześniej wpłacana do Velo gotówkę zapewniał o dobrym przeze mnie ulokowaniu gotówki i proficie jaki uzyskam obecny teraz nabrał wody w usta i nie zabrał żadnego stanowiska na moje pytania dlaczego to się tak stało. Tylko kazał pisać mnie. 80 letniej babce. Reklamacje z prośbą o wyjaśnienie . Ja uważam że to jest celowe i nagminne działanie na nieświadomości osób starszych. Reklamacja napisana i czekam na odpowiedź co dalej. Nie mam nadzieji na pozytywne załatwienie. Bo jak widzę to j.nieja jedna zostałam tak załatwiona. Narażona na utratę należnych mi pieniędzy. Spotkały mnie też przykre epitety ze strony obsługującej Pani obojętność i niemoc Pana który mnie obsługiwał. Wobec powyższego będąc klientem Velo Banku jestem rozczarowana , zbulwersowana, wściekła, na tak skandaliczny akcydens. GRANDA I. ROZBOJ SKANDAL

Kamila

Stanisława, nie rób z siebie ofiary ze względu na wiek, bo w internecie komentarze pisać potrafisz. Bank ma gdzieś twoje „DUŻE” oszczędności życia. Jeśli nie jesteś w stanie zapoznać się z regulaminami to nie baw się w to po prostu. Może warto w tym wieku przestać ganiać za każdym grosikiem i dać sobie spokój. Stanisława, młodym ludziom daj żyć bo i tak nie zrozumiesz ich jasnego przekazu. Ja skorzystałam z promocji tego banku, ale przez bankowość internetową i jest wszystko ok.

Robert

Kamila, kiedyś może i Ty będziesz kobietą w takim wieku. Może dożyjesz takich lat. Jak już tak pouczasz to chociaż najpierw przeczytaj ze zrozumieniem. To nie Stanisława wypełniała wnioski, Wyraźnie napisała, że zrobiła to konsultantka z banku. I to konsultantka jest od tego,żeby wszystko dokładnie wyjaśnić klientowi. I to konsultantka powinna wiedzie, co zaznaczyć na umowie żeby klient dostał oczekiwane odsetki.
A Tobie życzę żebyś na stare lata nie musiała ganiać za każdym grosikiem.

Andrew

bo stanisława to chytra baba na każdy grosz nagrzana

Jarek

Jarek
Założyłem lokatę na 3 miesiące .
2.06.2023 w aplikacji mobilnej zakończenie pokazywało 2.09.2023.Pieniądze zabrałem 4.09.2023 bo chciałem mieć pewność że wszystko jest ok.Moja żona zobaczyła datę zakończenia i zabraliśmy środki.ODSETEK NIE OTRZYMALIŚMY.
W odpowiedzi bank pisze że dostałem specjalną ofertę na 4 miesiące o której nie wiedziałem bo bank nie wysłał emalia a powinien sami mi to powiedzieli że powinienem go dostać.Okauje się źe były 2 daty zakończenia Lokaty i VeloBank nie chce zapłacić odsetek.Uwarzają że powinienem bardziej sprawdzić. Pani z banku mówiła że DATA zakończenia Lokaty w aplikacji mobilnej a internetowej powinna być taka sama ale nie była.
Jeżeli by była to w aplikacji pojawiłby się komunikat że Lokata trwa i mogę stracić odsetki ale tego komunikatu nie było bo data była 2.09.2023 na 3 miesiące.
W drugiej odpowiedzi na reklamację dostałem odpowiedź że data w aplikacji mobilnej była dobra i oni nie widzą że popełnili jakiś błąd. Nazwali mnie i moją żonę kłamcami bo data była ich zdaniem prawidłowa. Beszczelni złodzieje moich oszczędności.A tak na marginesie popełniają dużo błędów i mogą później powiedzieć że to konto nie jest Twoje bo dane się niezgadzają.UWAŻAJ,UWAŻAJ gdzie trzymasz swoje oszczędności.

Marzena

Zakup z wczoraj, informacja dopiero dzisiaj. Czyli gdyby ktoś ukradł kartę i robił zakupy, dowiem się na drugi dzień, że konto wyczyszczone.

Krzysztof

Nie polecam banku ponieważ nie dbają o powierzone pieniądze krótko mówiąc oszukali mnie

Prze

Nie polecam tego banku, obsługa i cała reszta marny poziom chyba, że Ktoś lubi się użerać, omijać te placówki

artrur

zlodziejstwo

artrur

Uwaga oszuści!!!

Rok temu spłaciłem kredyt samochodowy ,raty były regularnie spłacane.
Cesja ubezpieczenia była dostarczana co roku.
W jednym roku była dostarczona z opoznieniem 2 miesięcznym ponieważ były problemy z wysłaniem polisy emailem ale była opłacona w terminie.
Nie uwierzycie co bank zrobił:
-Po roku od spłaty kredytu podali mnie do windykacji firmy EOS bez wcześniejszego kontaktu ze mną.
-Automatycznie zostałem wpisany do Bik u.
-Mało tego zostałem zmuszony do zapłacenia kary w kwocie 800zł za dwu miesięczną zwłokę w opoznieniu wysłania cesji.
JEZELI TAK BANK PODCHODZI DO KLIENTOW ZE SWOIMI SPRAWAMI TO NALEZY
ICH OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM

Mariusz

Nie zakładajcie konta w Velo Bank, W regulaminie jest ze drugi przelew jest płatny 9zl a mi już drugi raz kradna za pierwszy przelew 9zl. Na infolinię dodzwonić się nie można, no chyba, że ktoś ma pół dnia na czekanie i słuchanie głupiej melodyjki. Złodzieje i nawet się nie poczuwają do odpowiedzialności.

Katarzyna

Obsługa fatalna. Totalne dno. Brak profesjonalizmu. Brak chęci pomocy klientowi. Ordynarne odzywki Pani z placówki, które twierdzi, że to, że nie mam dostępu do środków w banku bo nie docierają do mnie SMSy autoryzacyjne to jest moja sprawa a nie ich.. żenada. Bardzo nie polecam tego banku. Likwiduje konto. Ludzie uciekajcie z tego banku.

Paulina

Pomimo wątpliwości dotyczących getin banku jestem zadowolona z aktualnego velo banku. Fajne oprocentowanie na lokacie, koncie. Pracownicy bardzo mili i wyrozumiali. Nie ma do czego się przyczepić więc polecam

TOMASZ Row

Bank dno, dno i jeszcze raz dno. Omijać szerokim łukiem, infolinia totalny brak kompetentnych osób, korespondencja bankowości internetowej to samo za każdym razem odpowiedź pisemna o konieczności zapoznania się ze sprawa mimo twardych pisemnych e-mail potwierdzeń itp bank nie realizuje uzgodnień odnośnie likwidacji kont, limitów , trzy razy się zastanówcie zanim tam zapukacie ….

Marek

Oszukali mnie W sumie na dużą kwotę. Na lokatach i oszczędnościach.
Manipulowali.

Dominika

Ten bank to porażka. Załatwienie czegokolwiek to dramat. Wieczne odsyłanie bez jakichkolwiek informacji. O głupie zaświadczenia w dodatku płatne trzeba prosić się od tygodnia bez efektów. W oddziale nie można tego załatwić mimo że w innych bankach od ręki takie sprawy są załatwiane. Na infolinie się dodzwonić czasem graniczy z cudem. Bank dla ludzi o anielskiej cierpliwości, którym się nudzi i mają czas wydzwaniać codziennie i czekać aż łaskawie ktoś postanowi im pomóc. Odradzam

Andrzej

UWAGA !!!! Oszusci !!!!Velobank to oszusci ktore wyciagaja pieniądze od klijenta i blokuja konta zadają udokumentowania pochodzenia srodkow paragrafem prszykrywka o teroryzmie prosze uważać !!!!!! KASA nie do zwrotu!!!!!

Barbara

Bezprawie
Tylko korzyści banku się liczą
Bank wysyła na mój adres pisma dla osoby która już nie mieszka od ponad 10 l.
Wszelkie próby interwencji w tej sprawie kończą się fiaskiem
Chciałam zgłosić sprawę o nękanie
Ale trzeba podawać konkretną osobę
A dokumenty wygenerowane elektronicznie zgodnie z ustawą prawa bankowego
Chyba prezesa tego banku będę musiała podać o nękanie

Zdzisław

Tragedia., kuszą oprocentowaniem, a później jak chcesz wypłacić pieniądze, blokują dostęp do konta i żeby odblokować dostęp do konta musisz osobiście udać się do oddziału w moim przypadku 100km.
Strata czasu i pieniądze na dojazd i w tym czasie pieniądze są na nie oprocentowanym rachunku.
Blokadę zakładają bo przy większym przelewie dzwonią z weryfikacją i tylko się zająknięcia to od razu blokada i zapraszamy do oddziały i moim przypadku 300zł w plecy.

Tomek

Velo ? Chyba jaja, oprocentowanie niby 7% nigdzie nie ma regulaminu a jak znalazłem to okazuje się że na nowe środki, ale UWAGA codziennie musisz je wplacac !!! tan nowych środków na Twoim EKO wyliczamy codziennie na koniec dnia, przez cały okres trwania
oferty. Jeżeli w danym dniu nie masz nowych środków, nie naliczymy za ten dzień oprocentowania
promocyjnego.

Jadzia

Tomuś, daj sobie spokój z jakimkolwiek produktem finansowym. To nie dla ciebie:)

Irek

Z przykrością muszę przestrzec wszystkich przed podejmowaniem decyzji o współpracy z tym bankiem. Sytuacja jaka miała miejsce nie pozwala na wystawienie pozytywnej opinii. Bank bez żadnej przyczyny (jak podejrzewam system bankowy bez udziału pracownika) wykonał na jednym kodzie SMS dwie operacje pobierając dwukrotnie sumę płatności. Jak upomniałem się o zwrot jednej z tych płatności to usłyszałem, że bank nie może mi oddać bo została ona skierowana do odbiorcy. Odbiorcy??? Nikogo nie wskazywałem i nie potwierdzałem odbiorcy i jak mnie poinformowano mam samodzielnie dochodzić zwrotu u odbiorcy bo bank nie ma moich pieniędzy.
Obsługa nie jest zainteresowana pomocą w tej sytuacji twierdząc, że nie są w stanie pomóc, ale jak widać są w stanie stworzyć taką sytuację.
Delikatnie mówiąc …masakra. Lepsza już chyba jest stefczykówka.

Jadzia

HGW o co ci chodzi?

Irek

Załatwienie kredytu 2% w tym banku to jakaś porażka. Oferta o wiele droższa niż podają na stronie

Adam

Dzień dobry,

facebook może być miejscem do wyrażenia swojej opinii na dowolny temat. Dziś chciałem podzielić się swoją opinią na temat działalności @velobank – ewidentnych „chamów”

Banki posiadają prawa o których ja jako zwykły obywatel mogę pomarzyć. Z powodu mixu przy „machlojkach związanych ze zmianami właścicieli” przez ponad miesiąc użerałem się z nękającymi telefonami, poświęciłem dwa dni na zrobienie wykazu przelewów i właściwych faktur, których @velobank nie posiada. Po ponad dwóch miesiącach otrzymuję odpowiedź z której wynika że @velobank ma do wszystkiego prawo(prawo bankowe). Jakiś czas temu w cywilizowanych krajach oraz prawidłowo zarządzanych firmach było słowo „Przepraszam”, ale co @velobank może o tym wiedzieć. Odpowiedź @Velobank”: „W związku z przedstawionymi dokumentami wycofaliśmy sprawę z windykacji przez firmę zewnętrzną.” – mamy jakiś postęp. Problem w tym, że to ja mam wyjaśniać bałagan w @bank i odbierać telefony z Waszej firmy windykacyjnej. Czy jest ktoś kto ponosi za to odpowiedzialność. Czy @Velobank nie posiada księgowego, dokumentacji? Przejmujecie zobowiązania na „słowo honoru”. W mojej ocenie instytucja prowadząca nadzór nad Waszą działalności powinna przeprowadzić dogłębną kontrolę @Velobank oraz procedury które uprawniają banki do bezpodstawnego nękania ludzi.

Nie polecam nawiązywania współpracy z Velobankiem…

ze słownika:
cham – osoba, która zachowuje się bezczelnie, ordynarnie, nie przestrzega podstawowych norm
przepraszam – wyrażenie żalu, przeprosin za wyrządzoną przez siebie krzywdę, niezręczność

Michał

Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Księgowanie pieniędzy to totalna porażka, zawsze z tyłu za innymi bankami…

Jadzia

A jakiś konkret?

Greg

Porażka ten bank, zakładam lokatę na 6% przelewam nowe środki na ich konto, sprawdzam lokatę a tam 1%, dzwonię żeby wyjaśnić sprawę odbiera jakiś dezerter ze wschodnim akcentem i nie potrafi mi wyjaśnić dla czego tak się dzieje, oraz próbuje wyłudzić moje dane, zerwałem lokatyi zamykam konto w tym grajdole.

Jadzia

Ufff…. nareszcie:) Ludzie!!! Czy Wy na prawdę nie macie co i na jakich warunkach lokujecie własne oszczędności????

Wiesław

Dziadostwo nie bank nikomu nie polecam najgorszemu wrogowi oszuści i naciągacze mam faktury płacone przed czasem a oni twierdzą że ni mam opłaconej. Po prostu dramat poje..

Jadzia

Wiesiu, dramat to jest w tym wypadku człek, który twierdzi, że ma dowody na opłaty faktur w terminie, a nie wie co z tym zrobić 🙁 Dramat….

Tomasz S

MUŁ I WODOROSTY!!!!!
Przenieśli mnie z kredytem na samochód z drugiego bałaganu jakim był Getin. Ludzie pewnie ci sami tylko nazwa się zmieniła. Trzeci raz w tym roku okazuje się, że nie mają zaksięgowanych 2 rat. Pisanie maili, rozmowy z konsultantami i obiecane wyjaśnienie sprawy z informacją zwrotna ha,ha,ha. Ostatnio o rzekomej zaległości dowiedziałem się od firmy windykacyjnej, dziś z Zawiadomienia o zaległości. Poprzedni brak wpłaty miał dotyczyć miesięcy 07,08 – Windykacja napisała, ze sobie odpuszcza to chyba kasa się znalazła. Teraz podobno brakuje rat za miesiące 10 i 11 gdzie termin raty Listopadowej wypada na 27 a pismo wysłali 24.11. Banie rozwala co się tam dzieje. Wiem na przyszłość, żeby omijać szerokim łukiem.

Renata

Najgorszy bank zupełnie nie polecam . Całkowity brak profesjonalizmu i dbałości o klienta . Skandalem jest działalność banku ,który powoduje tylko kłopoty dla klientów. Nigdy więcej żadnej współpracy z tym bankiem . Ostrzegam Państwa .

Jadzia

A jakiś konkret Renia?

Paulina

Brałam kredyt konsolidacyjny , ma spłatę zobowiązań które trafiły przez ich błąd na nie te nr kont co trzeba i teraz zmagam się z problemami przez ten bank oszuści jednym zdaniem . Niekompetentne osoby pracują w placówkach jak i ma infolinii . Odpowiedzi wysyłane z automatu . Porażka jednym zdaniem .

Jadzia

Noooo… rozumiem, że raz zamiast na, można napisać ma. Ale dwa razy???

Beata

Dramat porażka i koszmar. Najgorsza obsluga brak odpowiedzi. W systemie mam informacje o zakończeniu leasingu plus komplet dokumentów o spłacie całkowitej a oni nadal wysyłają mi upomnienia a później @ że to nieporozumienie, za chwilę powtórka i kolejne @ w punkcie do który się udałam w celu ostatecznego wytłumaczenia siedzę od 1 godziny , i czekam . Obsługa na ciąglych przerwach a ludzi fulll. Dodam że z własnej woli nie brałam u nich leasingu ,przejęli inny bank

Mirosław

Naliczają opłatę od opłaty plus do tego opłata administracyjna niewiadomo za co wpłata terminowa rata pomniejszona o te opłaty o znów nota plus opłaty dodatkowe i tak w nieskonczone

Małgorzata

Witam.mam konto w tym banku, przyszłam załatwić sprawę.. właściwie zapytać 4 stanowiska i ani jednego pracownika banku,to jest bank który chwali się że jest przyjazny dla klienta..godz.12.45, czy praca na stanowisku konsultanta jest w wyznaczonych godzinach?

Weronika

Najgorszy bank oszuści jeśli chcesz mieć dostęp do swojej gotówki to nie jest dobry bank blokują kata dostępy do internetu pojeba……jednym zdaniem

Weronika

Nawet jak zlecisz wypłatę gotówki to anulują bez żadnej przyczyny oni są nie normalni

Jadzia

Nie mogą tego zrobić, więc nie pisz bzdur 🙂 Bez przyczyny żaden bank nie zablokuje przelewu.

ddd

Tragedia. Odradzam. Najgorszy bank w jakim miałem konto.

Jadzia

A jakim jeszcze miałaś?

Barbara

Polecam VeloKonto w promocji. Otworzyłam konto 15 grudnia i wszystko jest zgodne z obietnicami. Otrzymałam odsetki na konto, zwrot za zakupy po dwóch dniach roboczych. Trzeba tylko dopilnować odznaczenia zgód marketingowych. Na szczęście nie wiąże się to ze spamem, czy niechcianymi telefonami. Jak na razie wszystko jest w porządku. Aby otworzyć konto polecam kod polecenia ******, który jest aktualny i ważny do 29.02.2024 r.

Ostatnio edytowane 2 miesięcy temu by Marcin
Jadzia

Basia, u mnie też od października wszystko działa, dlatego niezły ubaw mam czytając te komentarze 🙂

Przemek

Jadzia jaki masz cel że y dopisywać te komentarza 3.4 osób pisze że to lipa i sami jesteśmy też przykładem a ty nadal swoje ile ci płacą za to?? Może się przyłączymy

krystyna

Dziadostwo a nie Nank

Jadzia

Noooo.,,, dla mnie wszystkie Nanki to dziadostwo:(

krystyna

Dziadostwo a nie Bank

Jadzia

Noooo.,,, Kryśka, dla mnie wszystkie Nanki to dziadostwo:(

krystyna

Siedzę w kolejce godzinę. Jakprzyszlam było 12 osób przede mną, teraz jest 7, a to tylko dlatego że 4 wyszły (zrezygnowaly

Jadzia

Krycha…. i co w związku z tym???

Dawid

Ten bank to nie na **** nadaje , pobieranie pieniędzy za przelewy z własnej karty na swoje konto ! Prowizje za wszystko ! Pobierają pieniadze z konta ,gdzie o tym nie informują ! Za co o dla czego! To jest jedno wielkie nieporozumienie ten bank! Omijać szerokim łukiem !

Ostatnio edytowane 2 miesięcy temu by Marcin
Jadzia

Dawid…. DAWID!!!! OBUDŹ SIĘ!!!

Przemek

Dawid nie śpi to wy przysyłacie

Bartek

Chciałem odblokować aplikację mobilną, którą założyłem jeszcze w Getin. Po kilku próbach stwierdzili, że nie są w stanie zrobić tego zdalnie i muszę pofatygować się do ich placówki. Najbliższa placówka 80km i nie widzą w tym problemu. Mieszkam w 70 tyś mieście gdzie mam placówki prawie wszystkich banków. Kpina z klienta, omijać szerokim łukiem

Jadzia

Bartuś, usuń apkę z Getin i zainstaluj z Velo. Po co się męczyć?

Adam

Bank tragedia.Jedno wielkie dziadostwo.Jak się dzwoni w jakiejś sprawie to przekierowują od jednej osoby do drugiej a na koniec się okazuje,że nikt nie potrafi udzielić konkretnej odpowiedzi.Kategorycznie odradzam.

Adam

Ten bank to jedna wielka banda nierobów,którzy nie dbają o klijentów.A placówka w Głogowie to porażka taka,której nie jestem w stanie określić słowami.

Jadzia

Naś „klijent”, naś Pannnn. Adaś postaraj się określić słowami. Nie ograniczaj się 🙂

Asia

Osobiście nie polecam. Chciałam przewalutować 100€ na złotówki poprzez aplikację i nie tylko się to nie powiodło, co nastąpiła blokada środków. Na pytanie kiedy przewalutowane pieniądze znajdą się na moim koncie pan z infolinii nie umiał odpowiedzieć. Jutro składam wypowiedzenie rachunku.

Krzysztof

Nie polecam, właśnie zamierzam zamknąć konto. Robiąc przelew internetowy do innego banku wyświetliła mi się oferta podwyższenia oprocentowania do 5,3 % na elastycznym koncie oszczędnościowym . Miałem dwa takie konta na jednym oprocentowanie było 6,5 % a na drugim standardowe. Jakie było moje zdziwienie ,że w promocji zostało mi obniżone oprocentowanie z 6,5 % do 5,3 %. Natychmiast złożyłem rezygnację z takiej promocji gdyż miała obowiązywać od dnia następnego jednak dzisiaj otrzymałem odpowiedź ,że z aktywowanej promocji nie mogę zrezygnować.Dziadostwo a gdzie prawo konsumenta do rezygnacji jeżeli jeszcze usługa nie została aktywowana.