VeloBank 🔎 opinie użytkowników, informacje, sesje oraz oferta banku

Ocena banku

Informacje o: VeloBank

VeloBank logo 250px

Prezes zarządu:
Adam Marciniak

Siedziba:
Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C,
00-843 Warszawa

Data założenia:
2022 r.

Kapitał zakładowy:
25.000.000 PLN

NIP:
701-110-51-89

Infolinia – klienci indywidualni:
+48 664 919 797

Infolinia – mikro i małe firmy:
+48 608 019 700

KOD BIC/Swift:
GBGCPLPK

VeloBank powstał 3 października 2022 przy udziale 8 największych banków w Polsce. Bank wcześniej działał pod nazwą Getin Bank, lecz z powodów problemów finansowych doszło do rebrandingu oraz przymusowej restrukturyzacji.

Historia działalności nowego banku ma swe korzenie w 2004 roku, kiedy to w wyniku przekształcenia Górnośląskiego Banku Gospodarczego S.A (GBG Bank) oraz przejęcia Banku Gospodarczego w Łodzi powstał Getin Bank. W styczniu 2010 Getin Bank połączył się z Noble Bank, tworząc tym samym instytucje finansową Getin Noble Bank S.A. Nowo powstały bank działał pod dwoma markami: Getin Bank skierowany jest do klientów indywidualnych, samorządów i korporacji oraz małych i średnich firm, natomiast Noble Bank oferował usługi w sektorze prywatnym dla zamożnych klientów.

Oferta VeloBank dla klientów indywidualnych

„Świat bardziej Velo” to hasło nowego banku, które nawiązuje do obietnicy budowy usługi opartej na bezpieczeństwie, zrozumieniu i nowoczesności. Wraz z nową strategią VeloBanku powstał rachunek osobisty VeloKonto, który łączy w sobie funkcjonalność, łatwość dostępu i opłacalność. Zaletą prowadzenia konta są niskie koszty (lub też ich brak), 10% zwrotu za zakupy kartą, telefonem lub BLIKIEM oraz rozbudowany pakiet oferowanych usług. 

Posiadacze rachunku w VeloBanku dostają dostęp do wielu udogodnień. Jednymi z nich są nowoczesne płatności mobilne (BLIK, Apple Pay, Google Pay, SwatchPAY, Garmin Pay), karty debetowe umożliwiające płatności na całym świecie, konto walutowe, możliwość skorzystania z funduszy inwestycyjnych czy wygodnego ubezpieczenia online. 

Dla pomnażających oszczędności instytucja przygotowała Elastyczne Konto Oszczędnościowe, a dla poszukujących ulokowania pieniędzy Lokatę Na Nowe Środki oraz Lokatę Mobilną.

Bank nie zapomniał, również o klientach potrzebujących wsparcia finansowego, dlatego też w jego ofercie znajdziemy ofertę kredytów konsolidacyjnych, gotówkowych oraz hipotecznych.

Oferta VeloBank dla firm

W VeloBanku znajdziemy liczne rozwiązania dla przedsiębiorców: firmowy rachunek bankowy w ramach obsługi bieżącej, nowoczesną platformę bankowości internetowej, karty płatnicze do rachunku oraz kredytowe, rachunki lokacyjne, terminale płatnicze oraz szeroką ofertę kredytów firmowych.

Przelewy zagraniczne IBAN, SWIFT (BIC)

Dokonując płatności międzynarodowych, należy pamiętać o podaniu numeru SWIFT (inaczej BIC) przypisanego do danego banku oraz numeru konta w formacie IBAN.

  • Kod SWIFT (BIC) Getin Bank: GBGCPLPK
  • Format IBAN: PL + numer rachunku bankowego (26 cyfr)

Sesje przychodzące i wychodzące Elixir w VeloBank

Kiedy dojdzie przelew w VeloBanku? A może chcesz wiedzieć kiedy zostanie wysłany? Sesje Elixir księgowane są według poniższego harmonogramu.

Rodzaj sesji

Godziny sesji

Sesje wychodzące

8:15

12:15 

14:30

Sesje przychodzące

10:00

14:00

17:00

Nasze artykuły, recenzje i poradniki na temat VeloBanku

W tym miejscu dowiesz się wszystkiego na temat VeloBanku. Miłej lektury.

VeloBank informacje kontaktowe

  • Adres centrali: Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa
  • Infolinia: dostępna 24/7; +48 664 919 797 klient indywidualny, +48 608 019 700 przedsiębiorstwa
  • Kontakt: www.velobank.pl/kontakt
  • Adres strony internetowej: www.velobank.pl

VeloKonto w VeloBank

Ocena konta

Prowadzenie konta

0zł

Karta

0zł/7zł 🔍 → Aby uniknąć opłaty wykonaj przynajmniej 5 płatności kartą lub BLIKiem w miesiącu → Darmowa obsługa karty dla osób do 26 roku życia

Bankomaty

0zł/7zł 🔍 → 0 zł za wypłaty w bankomatach sieci Planet Cash → Aby uniknąć opłaty wykonaj przynajmniej 5 płatności kartą lub BLIKiem w miesiącu

Płatności mobilne

Blik, Apple Pay, Google Pay, SwatchPAY, Garmin Pay

  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów BLIKiem
  • 10% zwrotu za płatności kartą i BLIKiem przez 180 dni
🔍 Szczegóły konta

Elastyczne Konto Oszczędnościowe w VeloBank

Ocena konta

Oprocentowanie

6-7,5%/1,5-6% 🔍
Oprocentowanie po za okresem trwania promocji wynosi:
1,5% → do 100 tys zł,
3% → od 100 tys do 400 tys zł,
6% → od 400 tys zł do 1 mln zł,

Kwota

do 300 000 zł

Okres promocyjny

3 miesiące

Wymagane konto

NIE

🌐 Konto oszczędnościowe otworzysz w 100% online razem z kontem osobistym

  • Oprocentowanie 7,5% dla kwot do 300 tys. zł, a 6% dla nadwyżki ponad 300 000 do 400 000 zł.
  • Wyższe oprocentowanie w okresie 3 miesięcy
🔍 Szczegóły konta

VeloBank opinie użytkowników

Korzystałeś już kiedyś z usług VeloBanku? Jeśli tak, dodaj swoją opinię. Każda opinia pozytywna oraz negatywna pozwoli innym użytkownikom dowiedzieć się więcej na temat tego banku.

I ty sprawiaj by Internet stawał się lepszym miejscem!

VeloBank logo

Oceń i dodaj swoją opinie

Śledź dyskusje
Powiadom o
guest

24 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
Jerzy K

Piszę do nich maile, piszę wiadomości na ich stronie internetowej – odpowiedi przychodzą od automatu jedynie o przyjęciu zgłoszenia, lub jakaś osoba pisze rzeczy niezwiązane z moją umową, nie pokrywające się z rzeczywistością np. pani pisze że moją wpłatę przeliczą na poczet spłat raty kredytu w dniu 16-02-2023 zaglądam na stronę banku w dniu 17-02-2023 – wpłata nie uwzględniona w saldzie kredytu, gdzieś ta wpłata u nich wisi nie wiadomo gdzie. Masakra Jak najdalej od tego banku, są to pewnie ci sami bankowcy z GetinBanku co tak urządzili swoich klientów

Kazimierz

Mam tylko konto ROR i oczywiście bankowość elektroniczną. I tu jest problem . Niektóre zakładki w ogóle się nie otwierają, cała wizualizacja jest rozciągnięta że trzeba ciągle przesuwać, kontrahenci nie pojawiają się na liście. i w ogóle męczące jest korzystanie z tej usługi – w Getin tego nie było!

Marian

Lokaty i obsługa klienta – bardzo, bardzo złe doświadczenie. Pozwalają na założenie lokaty przez Internet, ale żeby zlikwidować wymagają założenia konta i osobistej wizyty w banku!!!
Próba likwidacji lokaty – nieudana bo nie mam konta w euro, które nie było wymagane
3 telefony
2 reklamacje telefoniczne
Odpowiedz na reklamacje – to nie nasza wina, ale w drodze wyjątku założymy rachunek techniczny celem likwidacji lokaty
Założenie rachunku technicznego
Zlecenie likwidacji lokaty i przelania środków na konto techniczne – prośba żebym zadzwonił później bo nie da się przelać jeszcze na moje konto w innym banku
Kolejny telefon – likwidacja lokaty nieudana, bo ktoś w banku popełnił błąd
Kolejna próba likwidacji konta i znowu prośba bym zadzwonił później
Dzwonie później udało się – nie da się zlecić dyspozycji przelewu bo przekroczono limit transakcji prośba żebym zadzwonił następnego dnia
Dzwonie następnego dnia i pan mówi, ze w sobotę to on może tylko przyjąć dyspozycje w złotówkach
Po chwili cos sprawdza i prosi kolejny raz o numer konta na które przelać (podałem im to już 17 razy a to numer konta, z którego wykonano przelew by założyć lokatę i tylko na ten numer konta można przelać z rachunku technicznego)
Podaje numer pan przyjmuje i się rozłącza – nikt nie odzwania
Kolejny telefon, za każdym razem wysłuchanie 50 komunikatów wybieranie opcji i wprowadzanie hasła do bankowości telefonicznej
Pani informuje mnie, ze przelew zlecono, realizacja w poniedziałek

Anna

Od 27.02.2023 tj. (10 dni) od zmiany wyglądu strony, nie mam dostępu internetowego do konta. Kratek do wpisania hasła podświetla się (bardzo słabo) tylko 7, a hasło mam 11-znakowe. Konsultanci są bezradni, każą czekać, nawet przepraszają. Likwiduję konto!

Antonina

Ten bank to dramat. Nowoczesna bankowość internetowa tylko na papierze. Dwa oddziały we Wrocławiu to całkowita porażka, a ze wszystkim odsyłają do oddziału lub na infolinię, na którą dodzwonić się można tylko cudem. Nie polecam.

Teresa

Co to za bank? Kiedy zakładam lokate to elegancko internetowa strona działa ale kiedy np. chcę zmienić odnawialność na „nie” to strona udaje że nie rozumie. Jeżeli zmienię odwrotnie to jakoś strona działa. Lokaty niby dobrze oprocentowane ale łatwo założyć a przy próbie zerwania znowu strona staje się nieczynna. Nie warto z tym Bankiem się zadawać bo na infolinii też Ci nie pomogą.

Ewa

Chciałam założyć lokatę po kilku godzinach od rejestracji dostałem login i hasło, oraz numer konta na który mam przelać kasę?czy to nie oszustwo? Numeru konta nie ma na białej liście w urzędzie skarbowym,w dodatku nr tel wygląda jak komorkowy

Darek

Polecam rozmowę z Doradcą VeloBanku, szybkie połączenie, miło i kompetentna obsługa, rozmawiałem trzykrotnie pozdrawiam.

Ewa

Moze z doradca mozna pogadac ale ukraincy zatrudniani na obsluge klienta to juz porazka,nie mowia dobrze po Polsku i nie maja pojecia o swojej pracy!

Basia

To jakiś dramat, pieniądze znikają z konta albo są w całości blokowane na koncie a bank nie wie na dlaczego. Nikt nie udziela wyjaśnień a reklamację można sobie pisać a i tak to nic nie daje. Pieniądze nie są bezpieczne , uciekam z tąt, bo to jedna wielka porażka

Joanna

To są złodzieje !!!! Robiłam zakupy w biedronce zapłaciłam blikiem . Pobrało mi pieniądze a transakcja została odrzucona i biedronka nie wydała mi zakupów . Po zlozeniu reklamacji ,bank uznał że nie mają podstaw do zwrócenia mi środków

Ewa

Jakbys placila gotowka nie mialabys problemu.Zacznij placic okiem czy palcem ,globalisci ci podziekuja!!!

Jarek

UWAGA!!!
To oszuści!!

Przelałem do nich 200tys i miałem mieć oprocentowanie 8% w skali roku.
Tego samego dnia rozmawiałem z konsultantem i pytałem co trzeba zrobić żeby takie odsetki były naliczane.
Powiedział, że nic – to jest automatyczne.
Po ponad miesiącu sprawdzam, a tu nie ma ustalonej stopy oprocentowania.
Dzwonię, a kobieta na infolinii bez żadnej żenady, mówi, że nie zaznaczyłem zgody marketingowej i w związku z tym jest oprocentowanie standardowe, czyli prawie żadne.

ZŁODZIEJE!!!

Uważajcie.

Marzena

Zakup z wczoraj, informacja dopiero dzisiaj. Czyli gdyby ktoś ukradł kartę i robił zakupy, dowiem się na drugi dzień, że konto wyczyszczone.

Krzysztof

Nie polecam banku ponieważ nie dbają o powierzone pieniądze krótko mówiąc oszukali mnie

Prze

Nie polecam tego banku, obsługa i cała reszta marny poziom chyba, że Ktoś lubi się użerać, omijać te placówki

artrur

zlodziejstwo

artrur

Uwaga oszuści!!!

Rok temu spłaciłem kredyt samochodowy ,raty były regularnie spłacane.
Cesja ubezpieczenia była dostarczana co roku.
W jednym roku była dostarczona z opoznieniem 2 miesięcznym ponieważ były problemy z wysłaniem polisy emailem ale była opłacona w terminie.
Nie uwierzycie co bank zrobił:
-Po roku od spłaty kredytu podali mnie do windykacji firmy EOS bez wcześniejszego kontaktu ze mną.
-Automatycznie zostałem wpisany do Bik u.
-Mało tego zostałem zmuszony do zapłacenia kary w kwocie 800zł za dwu miesięczną zwłokę w opoznieniu wysłania cesji.
JEZELI TAK BANK PODCHODZI DO KLIENTOW ZE SWOIMI SPRAWAMI TO NALEZY
ICH OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM

Mariusz

Nie zakładajcie konta w Velo Bank, W regulaminie jest ze drugi przelew jest płatny 9zl a mi już drugi raz kradna za pierwszy przelew 9zl. Na infolinię dodzwonić się nie można, no chyba, że ktoś ma pół dnia na czekanie i słuchanie głupiej melodyjki. Złodzieje i nawet się nie poczuwają do odpowiedzialności.

Katarzyna

Obsługa fatalna. Totalne dno. Brak profesjonalizmu. Brak chęci pomocy klientowi. Ordynarne odzywki Pani z placówki, które twierdzi, że to, że nie mam dostępu do środków w banku bo nie docierają do mnie SMSy autoryzacyjne to jest moja sprawa a nie ich.. żenada. Bardzo nie polecam tego banku. Likwiduje konto. Ludzie uciekajcie z tego banku.

Paulina

Pomimo wątpliwości dotyczących getin banku jestem zadowolona z aktualnego velo banku. Fajne oprocentowanie na lokacie, koncie. Pracownicy bardzo mili i wyrozumiali. Nie ma do czego się przyczepić więc polecam

TOMASZ Row

Bank dno, dno i jeszcze raz dno. Omijać szerokim łukiem, infolinia totalny brak kompetentnych osób, korespondencja bankowości internetowej to samo za każdym razem odpowiedź pisemna o konieczności zapoznania się ze sprawa mimo twardych pisemnych e-mail potwierdzeń itp bank nie realizuje uzgodnień odnośnie likwidacji kont, limitów , trzy razy się zastanówcie zanim tam zapukacie ….