Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Piszę do nich maile, piszę wiadomości na ich stronie internetowej – odpowiedi przychodzą od automatu jedynie o przyjęciu zgłoszenia, lub jakaś osoba pisze rzeczy niezwiązane z moją umową, nie pokrywające się z rzeczywistością np. pani pisze że moją wpłatę przeliczą na poczet spłat raty kredytu w dniu 16-02-2023 zaglądam na stronę banku w dniu 17-02-2023 – wpłata nie uwzględniona w saldzie kredytu, gdzieś ta wpłata u nich wisi nie wiadomo gdzie. Masakra Jak najdalej od tego banku, są to pewnie ci sami bankowcy z GetinBanku co tak urządzili swoich klientów
Podzielam. To koszmar!
Mam tylko konto ROR i oczywiście bankowość elektroniczną. I tu jest problem . Niektóre zakładki w ogóle się nie otwierają, cała wizualizacja jest rozciągnięta że trzeba ciągle przesuwać, kontrahenci nie pojawiają się na liście. i w ogóle męczące jest korzystanie z tej usługi – w Getin tego nie było!
W rzeczy samej, myślałem że tylko ja mam ten problem. Odradzam Velo bank bo można osiwiec ze złości!
Ten niby bank jest w stanie wykończyć każdego myślącego człowieka. Moi znajomi też mieli udrękę próbując pomóc swoim rodzicom. To jakieś kuriozum.
Fake osoba fake opinia nie masz tam konta jesteś oszust
Nie jesteś klient banku , fake opinia fake komentarz a yszy cie nie pieką? Imię też fake. oszust troll
Lokaty i obsługa klienta – bardzo, bardzo złe doświadczenie. Pozwalają na założenie lokaty przez Internet, ale żeby zlikwidować wymagają założenia konta i osobistej wizyty w banku!!!
Próba likwidacji lokaty – nieudana bo nie mam konta w euro, które nie było wymagane
3 telefony
2 reklamacje telefoniczne
Odpowiedz na reklamacje – to nie nasza wina, ale w drodze wyjątku założymy rachunek techniczny celem likwidacji lokaty
Założenie rachunku technicznego
Zlecenie likwidacji lokaty i przelania środków na konto techniczne – prośba żebym zadzwonił później bo nie da się przelać jeszcze na moje konto w innym banku
Kolejny telefon – likwidacja lokaty nieudana, bo ktoś w banku popełnił błąd
Kolejna próba likwidacji konta i znowu prośba bym zadzwonił później
Dzwonie później udało się – nie da się zlecić dyspozycji przelewu bo przekroczono limit transakcji prośba żebym zadzwonił następnego dnia
Dzwonie następnego dnia i pan mówi, ze w sobotę to on może tylko przyjąć dyspozycje w złotówkach
Po chwili cos sprawdza i prosi kolejny raz o numer konta na które przelać (podałem im to już 17 razy a to numer konta, z którego wykonano przelew by założyć lokatę i tylko na ten numer konta można przelać z rachunku technicznego)
Podaje numer pan przyjmuje i się rozłącza – nikt nie odzwania
Kolejny telefon, za każdym razem wysłuchanie 50 komunikatów wybieranie opcji i wprowadzanie hasła do bankowości telefonicznej
Pani informuje mnie, ze przelew zlecono, realizacja w poniedziałek
Od 27.02.2023 tj. (10 dni) od zmiany wyglądu strony, nie mam dostępu internetowego do konta. Kratek do wpisania hasła podświetla się (bardzo słabo) tylko 7, a hasło mam 11-znakowe. Konsultanci są bezradni, każą czekać, nawet przepraszają. Likwiduję konto!
Ten bank to dramat. Nowoczesna bankowość internetowa tylko na papierze. Dwa oddziały we Wrocławiu to całkowita porażka, a ze wszystkim odsyłają do oddziału lub na infolinię, na którą dodzwonić się można tylko cudem. Nie polecam.
Trudno ten twór nazywać bankiem. To sam zlepek niekorzystnych praktyk.
Co to za bank? Kiedy zakładam lokate to elegancko internetowa strona działa ale kiedy np. chcę zmienić odnawialność na „nie” to strona udaje że nie rozumie. Jeżeli zmienię odwrotnie to jakoś strona działa. Lokaty niby dobrze oprocentowane ale łatwo założyć a przy próbie zerwania znowu strona staje się nieczynna. Nie warto z tym Bankiem się zadawać bo na infolinii też Ci nie pomogą.
To coś działa jak pułapka.
Chciałam założyć lokatę po kilku godzinach od rejestracji dostałem login i hasło, oraz numer konta na który mam przelać kasę?czy to nie oszustwo? Numeru konta nie ma na białej liście w urzędzie skarbowym,w dodatku nr tel wygląda jak komorkowy
Cześć Ewa 🙂 Brawo za czujność. Warto mieć w takich sprawach rękę na pulsie.
Jeśli nie jesteś pewna, że otrzymana wiadomość pochodzi od VeloBanku, skontaktuj się z ich pomocą klienta. Zapewne rozwieją wszelkie wątpliwości i potwierdzą (lub zaprzeczą) czy wiadomość pochodzi od nich.
Hardcore ! Wpłacać bankrutom kasę na lokatę. To nie przypadek. W velo pracują we Wrocławiu sami „szczury” ze wschodu i eten sposób pod szyldem velo banku wyłudzają pieniądze już kilka spraw karnych. We Wrocławiu idąc do nich podobno jeden groził klientowi bronią, jedną staruszkę okradli. Ten bank to farsa
Polecam rozmowę z Doradcą VeloBanku, szybkie połączenie, miło i kompetentna obsługa, rozmawiałem trzykrotnie pozdrawiam.
Moze z doradca mozna pogadac ale ukraincy zatrudniani na obsluge klienta to juz porazka,nie mowia dobrze po Polsku i nie maja pojecia o swojej pracy!
Dziwne, moje 3 próby zakończyły się fiaskiem ( czas oczekiwania: 30′, 35′, 30′)
To jakiś dramat, pieniądze znikają z konta albo są w całości blokowane na koncie a bank nie wie na dlaczego. Nikt nie udziela wyjaśnień a reklamację można sobie pisać a i tak to nic nie daje. Pieniądze nie są bezpieczne , uciekam z tąt, bo to jedna wielka porażka
To są złodzieje !!!! Robiłam zakupy w biedronce zapłaciłam blikiem . Pobrało mi pieniądze a transakcja została odrzucona i biedronka nie wydała mi zakupów . Po zlozeniu reklamacji ,bank uznał że nie mają podstaw do zwrócenia mi środków
Jakbys placila gotowka nie mialabys problemu.Zacznij placic okiem czy palcem ,globalisci ci podziekuja!!!
Spadaj foliaro
puknij sie w pustyczerep beee eeeznadzijnaistoto
gotówka tyo wolność czego nie rozumiesz. EWA ma rację
a i zaszczeee eee eep się zrób sobie i temu swiatu (globalistom) przysługe i zwiń sie na dobre więcej tlenu zostanie dlka innych
UWAGA!!!
To oszuści!!
Przelałem do nich 200tys i miałem mieć oprocentowanie 8% w skali roku.
Tego samego dnia rozmawiałem z konsultantem i pytałem co trzeba zrobić żeby takie odsetki były naliczane.
Powiedział, że nic – to jest automatyczne.
Po ponad miesiącu sprawdzam, a tu nie ma ustalonej stopy oprocentowania.
Dzwonię, a kobieta na infolinii bez żadnej żenady, mówi, że nie zaznaczyłem zgody marketingowej i w związku z tym jest oprocentowanie standardowe, czyli prawie żadne.
ZŁODZIEJE!!!
Uważajcie.
Cześć Jarek,
Niestety ale już tak bywa z promocjami w bankach, wystarczy pominąć jeden warunek i się zostaje z niczym.
Ps. Konsultant, powinien poinformować Cię o wymaganych zgodach marketingowych.
Zapraszam Cię do śledzenia promocji na naszej stronie. Krok po kroku dowiesz się jak odebrać oferowane bonusy oraz przyglądamy się wszystkim „kruczkom bankowym” w regulaminach. Być może gdybyś dowiedział się o tym wcześniej, to nie spotkałaby Cię taka przykra sytuacja.
Zostałam również oszukana na podobną metodę.Zachecona przez Panią w banku w Rzeszowie Założyłam w dniu 9 września 2023 r. EKO konto bo zachęcona ofertą chciałam mieć większe odsetki od oszczędności które w kilku ratach i wizytach w banku wpłaciłam tj. 225 tys. Zł. .na 3 m-ce . A tu 2 m-ce minęło a na koncie dopisano mi oprocentowanie w kwocie 12,23 zł. Byłam w szoku..Prosiłam o wyjaśnienie kier. Oddziału oraz przy okazji inne Panie jak i obecnej przedstawicielki Velo Banku z Warszawy i też się dowiedziałam że nie dopełniłam jakiegoś tam punktu w regulaminie promocji która winna mi przysługiwać. Nadmieniam że to Pani
z Velo mnie obsługiwala i wypełniała te dokumenty a mnie dała do podpisania. Kazano napisać reklmacje że mi wyjaśnia dlaczego tak się zadziało. Czyli zostałam OKRADZIONA okradziona przez bank i nie kompetentne osoby pracujące w nim z należnego mi oprocentowania w wysokości 7,5% od tak dużej kwoty.bo jak to można inaczej nazwać. A Pan kierownik który mnie kilkakrotnie obsługiwał i odbierał liczył wcześniej wpłacana do Velo gotówkę zapewniał o dobrym przeze mnie ulokowaniu gotówki i proficie jaki uzyskam obecny teraz nabrał wody w usta i nie zabrał żadnego stanowiska na moje pytania dlaczego to się tak stało. Tylko kazał pisać mnie. 80 letniej babce. Reklamacje z prośbą o wyjaśnienie . Ja uważam że to jest celowe i nagminne działanie na nieświadomości osób starszych. Reklamacja napisana i czekam na odpowiedź co dalej. Nie mam nadzieji na pozytywne załatwienie. Bo jak widzę to j.nieja jedna zostałam tak załatwiona. Narażona na utratę należnych mi pieniędzy. Spotkały mnie też przykre epitety ze strony obsługującej Pani obojętność i niemoc Pana który mnie obsługiwał. Wobec powyższego będąc klientem Velo Banku jestem rozczarowana , zbulwersowana, wściekła, na tak skandaliczny akcydens. GRANDA I. ROZBOJ SKANDAL
Stanisława, nie rób z siebie ofiary ze względu na wiek, bo w internecie komentarze pisać potrafisz. Bank ma gdzieś twoje „DUŻE” oszczędności życia. Jeśli nie jesteś w stanie zapoznać się z regulaminami to nie baw się w to po prostu. Może warto w tym wieku przestać ganiać za każdym grosikiem i dać sobie spokój. Stanisława, młodym ludziom daj żyć bo i tak nie zrozumiesz ich jasnego przekazu. Ja skorzystałam z promocji tego banku, ale przez bankowość internetową i jest wszystko ok.
Kamila, kiedyś może i Ty będziesz kobietą w takim wieku. Może dożyjesz takich lat. Jak już tak pouczasz to chociaż najpierw przeczytaj ze zrozumieniem. To nie Stanisława wypełniała wnioski, Wyraźnie napisała, że zrobiła to konsultantka z banku. I to konsultantka jest od tego,żeby wszystko dokładnie wyjaśnić klientowi. I to konsultantka powinna wiedzie, co zaznaczyć na umowie żeby klient dostał oczekiwane odsetki.
A Tobie życzę żebyś na stare lata nie musiała ganiać za każdym grosikiem.
bo stanisława to chytra baba na każdy grosz nagrzana
to konsultytutka (sic) powinna odpowiedzeić za to NIEDOPATRZENIE
Ludzie jestescie jak….. robią was na szaro ze wsząd BANKI Politycy Klerykałowie a wy jak te upośledzone dzieci we mgle over and over again
eeeh kiedy wy się w końcu nauczycie ze żerują na was ….. więc dalej dawajcie tyłka …..over and over again
Skoro korzystasz z promocji, to też „ ganiasz za każdym grosikiem” – jak piszesz . W jakim wieku masz zamiar przestać, żeby „ dać młodym żyć „?
A swoją drogą – w czym to młodym ma przeszkadzać ?
to się nazywa być wyru…….
Ja pierd.
wstyduczosnkiniemają 12 zł QRŁAAAAAAA
ale zawsze należy szukać pozytywów wkońcu mogli doyebać i zapłącić 12 groszy buhahaha
Jarek
Założyłem lokatę na 3 miesiące .
2.06.2023 w aplikacji mobilnej zakończenie pokazywało 2.09.2023.Pieniądze zabrałem 4.09.2023 bo chciałem mieć pewność że wszystko jest ok.Moja żona zobaczyła datę zakończenia i zabraliśmy środki.ODSETEK NIE OTRZYMALIŚMY.
W odpowiedzi bank pisze że dostałem specjalną ofertę na 4 miesiące o której nie wiedziałem bo bank nie wysłał emalia a powinien sami mi to powiedzieli że powinienem go dostać.Okauje się źe były 2 daty zakończenia Lokaty i VeloBank nie chce zapłacić odsetek.Uwarzają że powinienem bardziej sprawdzić. Pani z banku mówiła że DATA zakończenia Lokaty w aplikacji mobilnej a internetowej powinna być taka sama ale nie była.
Jeżeli by była to w aplikacji pojawiłby się komunikat że Lokata trwa i mogę stracić odsetki ale tego komunikatu nie było bo data była 2.09.2023 na 3 miesiące.
W drugiej odpowiedzi na reklamację dostałem odpowiedź że data w aplikacji mobilnej była dobra i oni nie widzą że popełnili jakiś błąd. Nazwali mnie i moją żonę kłamcami bo data była ich zdaniem prawidłowa. Beszczelni złodzieje moich oszczędności.A tak na marginesie popełniają dużo błędów i mogą później powiedzieć że to konto nie jest Twoje bo dane się niezgadzają.UWAŻAJ,UWAŻAJ gdzie trzymasz swoje oszczędności.
Dzień dobry, mam ten sam problem!
” spotkamy się w Żymie”
czytać qrła cyrografy !!!
dla niekumatych
TWARDOWSKI się kłania
Zakup z wczoraj, informacja dopiero dzisiaj. Czyli gdyby ktoś ukradł kartę i robił zakupy, dowiem się na drugi dzień, że konto wyczyszczone.
Nie polecam banku ponieważ nie dbają o powierzone pieniądze krótko mówiąc oszukali mnie
Nie polecam tego banku, obsługa i cała reszta marny poziom chyba, że Ktoś lubi się użerać, omijać te placówki
zlodziejstwo
Uwaga oszuści!!!
Rok temu spłaciłem kredyt samochodowy ,raty były regularnie spłacane.
Cesja ubezpieczenia była dostarczana co roku.
W jednym roku była dostarczona z opoznieniem 2 miesięcznym ponieważ były problemy z wysłaniem polisy emailem ale była opłacona w terminie.
Nie uwierzycie co bank zrobił:
-Po roku od spłaty kredytu podali mnie do windykacji firmy EOS bez wcześniejszego kontaktu ze mną.
-Automatycznie zostałem wpisany do Bik u.
-Mało tego zostałem zmuszony do zapłacenia kary w kwocie 800zł za dwu miesięczną zwłokę w opoznieniu wysłania cesji.
JEZELI TAK BANK PODCHODZI DO KLIENTOW ZE SWOIMI SPRAWAMI TO NALEZY
ICH OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM
Nie zakładajcie konta w Velo Bank, W regulaminie jest ze drugi przelew jest płatny 9zl a mi już drugi raz kradna za pierwszy przelew 9zl. Na infolinię dodzwonić się nie można, no chyba, że ktoś ma pół dnia na czekanie i słuchanie głupiej melodyjki. Złodzieje i nawet się nie poczuwają do odpowiedzialności.
skoro uprzedzili że okradną to oki
cyrograf podpisany? podpisany
to co co ….
Obsługa fatalna. Totalne dno. Brak profesjonalizmu. Brak chęci pomocy klientowi. Ordynarne odzywki Pani z placówki, które twierdzi, że to, że nie mam dostępu do środków w banku bo nie docierają do mnie SMSy autoryzacyjne to jest moja sprawa a nie ich.. żenada. Bardzo nie polecam tego banku. Likwiduje konto. Ludzie uciekajcie z tego banku.
Pomimo wątpliwości dotyczących getin banku jestem zadowolona z aktualnego velo banku. Fajne oprocentowanie na lokacie, koncie. Pracownicy bardzo mili i wyrozumiali. Nie ma do czego się przyczepić więc polecam
Oprocentowanie na koncie ?… Chyba żartujesz !!!!
Bank dno, dno i jeszcze raz dno. Omijać szerokim łukiem, infolinia totalny brak kompetentnych osób, korespondencja bankowości internetowej to samo za każdym razem odpowiedź pisemna o konieczności zapoznania się ze sprawa mimo twardych pisemnych e-mail potwierdzeń itp bank nie realizuje uzgodnień odnośnie likwidacji kont, limitów , trzy razy się zastanówcie zanim tam zapukacie ….
Oszukali mnie W sumie na dużą kwotę. Na lokatach i oszczędnościach.
Manipulowali.
Ten bank to porażka. Załatwienie czegokolwiek to dramat. Wieczne odsyłanie bez jakichkolwiek informacji. O głupie zaświadczenia w dodatku płatne trzeba prosić się od tygodnia bez efektów. W oddziale nie można tego załatwić mimo że w innych bankach od ręki takie sprawy są załatwiane. Na infolinie się dodzwonić czasem graniczy z cudem. Bank dla ludzi o anielskiej cierpliwości, którym się nudzi i mają czas wydzwaniać codziennie i czekać aż łaskawie ktoś postanowi im pomóc. Odradzam
Dopóki się nie doświadczy kontaktu z tym tworem człowiek nie zdaje sobie sprawy jak paskudne oblicza może mieć bankowość.
UWAGA !!!! Oszusci !!!!Velobank to oszusci ktore wyciagaja pieniądze od klijenta i blokuja konta zadają udokumentowania pochodzenia srodkow paragrafem prszykrywka o teroryzmie prosze uważać !!!!!! KASA nie do zwrotu!!!!!
Bezprawie
Tylko korzyści banku się liczą
Bank wysyła na mój adres pisma dla osoby która już nie mieszka od ponad 10 l.
Wszelkie próby interwencji w tej sprawie kończą się fiaskiem
Chciałam zgłosić sprawę o nękanie
Ale trzeba podawać konkretną osobę
A dokumenty wygenerowane elektronicznie zgodnie z ustawą prawa bankowego
Chyba prezesa tego banku będę musiała podać o nękanie
Tragedia., kuszą oprocentowaniem, a później jak chcesz wypłacić pieniądze, blokują dostęp do konta i żeby odblokować dostęp do konta musisz osobiście udać się do oddziału w moim przypadku 100km.
Strata czasu i pieniądze na dojazd i w tym czasie pieniądze są na nie oprocentowanym rachunku.
Blokadę zakładają bo przy większym przelewie dzwonią z weryfikacją i tylko się zająknięcia to od razu blokada i zapraszamy do oddziały i moim przypadku 300zł w plecy.
Ten niby bank jest wybitny w nękaniu klientów poprzez zbędną fatygę i dodatkowe utrudnienia. Wyjątkowo cyniczny twór. Jakby ich głównym celem było mnożenie przeszkód.
Velo ? Chyba jaja, oprocentowanie niby 7% nigdzie nie ma regulaminu a jak znalazłem to okazuje się że na nowe środki, ale UWAGA codziennie musisz je wplacac !!! tan nowych środków na Twoim EKO wyliczamy codziennie na koniec dnia, przez cały okres trwania
oferty. Jeżeli w danym dniu nie masz nowych środków, nie naliczymy za ten dzień oprocentowania
promocyjnego.
Tomuś, daj sobie spokój z jakimkolwiek produktem finansowym. To nie dla ciebie:)
Z przykrością muszę przestrzec wszystkich przed podejmowaniem decyzji o współpracy z tym bankiem. Sytuacja jaka miała miejsce nie pozwala na wystawienie pozytywnej opinii. Bank bez żadnej przyczyny (jak podejrzewam system bankowy bez udziału pracownika) wykonał na jednym kodzie SMS dwie operacje pobierając dwukrotnie sumę płatności. Jak upomniałem się o zwrot jednej z tych płatności to usłyszałem, że bank nie może mi oddać bo została ona skierowana do odbiorcy. Odbiorcy??? Nikogo nie wskazywałem i nie potwierdzałem odbiorcy i jak mnie poinformowano mam samodzielnie dochodzić zwrotu u odbiorcy bo bank nie ma moich pieniędzy.
Obsługa nie jest zainteresowana pomocą w tej sytuacji twierdząc, że nie są w stanie pomóc, ale jak widać są w stanie stworzyć taką sytuację.
Delikatnie mówiąc …masakra. Lepsza już chyba jest stefczykówka.
HGW o co ci chodzi?
Załatwienie kredytu 2% w tym banku to jakaś porażka. Oferta o wiele droższa niż podają na stronie
Dzień dobry,
facebook może być miejscem do wyrażenia swojej opinii na dowolny temat. Dziś chciałem podzielić się swoją opinią na temat działalności @velobank – ewidentnych „chamów”
Banki posiadają prawa o których ja jako zwykły obywatel mogę pomarzyć. Z powodu mixu przy „machlojkach związanych ze zmianami właścicieli” przez ponad miesiąc użerałem się z nękającymi telefonami, poświęciłem dwa dni na zrobienie wykazu przelewów i właściwych faktur, których @velobank nie posiada. Po ponad dwóch miesiącach otrzymuję odpowiedź z której wynika że @velobank ma do wszystkiego prawo(prawo bankowe). Jakiś czas temu w cywilizowanych krajach oraz prawidłowo zarządzanych firmach było słowo „Przepraszam”, ale co @velobank może o tym wiedzieć. Odpowiedź @Velobank”: „W związku z przedstawionymi dokumentami wycofaliśmy sprawę z windykacji przez firmę zewnętrzną.” – mamy jakiś postęp. Problem w tym, że to ja mam wyjaśniać bałagan w @bank i odbierać telefony z Waszej firmy windykacyjnej. Czy jest ktoś kto ponosi za to odpowiedzialność. Czy @Velobank nie posiada księgowego, dokumentacji? Przejmujecie zobowiązania na „słowo honoru”. W mojej ocenie instytucja prowadząca nadzór nad Waszą działalności powinna przeprowadzić dogłębną kontrolę @Velobank oraz procedury które uprawniają banki do bezpodstawnego nękania ludzi.
Nie polecam nawiązywania współpracy z Velobankiem…
ze słownika:
cham – osoba, która zachowuje się bezczelnie, ordynarnie, nie przestrzega podstawowych norm
przepraszam – wyrażenie żalu, przeprosin za wyrządzoną przez siebie krzywdę, niezręczność
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Księgowanie pieniędzy to totalna porażka, zawsze z tyłu za innymi bankami…
A jakiś konkret?
Porażka ten bank, zakładam lokatę na 6% przelewam nowe środki na ich konto, sprawdzam lokatę a tam 1%, dzwonię żeby wyjaśnić sprawę odbiera jakiś dezerter ze wschodnim akcentem i nie potrafi mi wyjaśnić dla czego tak się dzieje, oraz próbuje wyłudzić moje dane, zerwałem lokatyi zamykam konto w tym grajdole.
Ufff…. nareszcie:) Ludzie!!! Czy Wy na prawdę nie macie co i na jakich warunkach lokujecie własne oszczędności????
Dziadostwo nie bank nikomu nie polecam najgorszemu wrogowi oszuści i naciągacze mam faktury płacone przed czasem a oni twierdzą że ni mam opłaconej. Po prostu dramat poje..
Wiesiu, dramat to jest w tym wypadku człek, który twierdzi, że ma dowody na opłaty faktur w terminie, a nie wie co z tym zrobić 🙁 Dramat….
MUŁ I WODOROSTY!!!!!
Przenieśli mnie z kredytem na samochód z drugiego bałaganu jakim był Getin. Ludzie pewnie ci sami tylko nazwa się zmieniła. Trzeci raz w tym roku okazuje się, że nie mają zaksięgowanych 2 rat. Pisanie maili, rozmowy z konsultantami i obiecane wyjaśnienie sprawy z informacją zwrotna ha,ha,ha. Ostatnio o rzekomej zaległości dowiedziałem się od firmy windykacyjnej, dziś z Zawiadomienia o zaległości. Poprzedni brak wpłaty miał dotyczyć miesięcy 07,08 – Windykacja napisała, ze sobie odpuszcza to chyba kasa się znalazła. Teraz podobno brakuje rat za miesiące 10 i 11 gdzie termin raty Listopadowej wypada na 27 a pismo wysłali 24.11. Banie rozwala co się tam dzieje. Wiem na przyszłość, żeby omijać szerokim łukiem.
Najgorszy bank zupełnie nie polecam . Całkowity brak profesjonalizmu i dbałości o klienta . Skandalem jest działalność banku ,który powoduje tylko kłopoty dla klientów. Nigdy więcej żadnej współpracy z tym bankiem . Ostrzegam Państwa .
A jakiś konkret Renia?
Dokładnie tak jest. To tylko źródło problemów. Potrafią skutecznie obrzydzić bankowość.
Brałam kredyt konsolidacyjny , ma spłatę zobowiązań które trafiły przez ich błąd na nie te nr kont co trzeba i teraz zmagam się z problemami przez ten bank oszuści jednym zdaniem . Niekompetentne osoby pracują w placówkach jak i ma infolinii . Odpowiedzi wysyłane z automatu . Porażka jednym zdaniem .
Noooo… rozumiem, że raz zamiast na, można napisać ma. Ale dwa razy???
Dramat porażka i koszmar. Najgorsza obsluga brak odpowiedzi. W systemie mam informacje o zakończeniu leasingu plus komplet dokumentów o spłacie całkowitej a oni nadal wysyłają mi upomnienia a później @ że to nieporozumienie, za chwilę powtórka i kolejne @ w punkcie do który się udałam w celu ostatecznego wytłumaczenia siedzę od 1 godziny , i czekam . Obsługa na ciąglych przerwach a ludzi fulll. Dodam że z własnej woli nie brałam u nich leasingu ,przejęli inny bank
Naliczają opłatę od opłaty plus do tego opłata administracyjna niewiadomo za co wpłata terminowa rata pomniejszona o te opłaty o znów nota plus opłaty dodatkowe i tak w nieskonczone
Witam.mam konto w tym banku, przyszłam załatwić sprawę.. właściwie zapytać 4 stanowiska i ani jednego pracownika banku,to jest bank który chwali się że jest przyjazny dla klienta..godz.12.45, czy praca na stanowisku konsultanta jest w wyznaczonych godzinach?
Najgorszy bank oszuści jeśli chcesz mieć dostęp do swojej gotówki to nie jest dobry bank blokują kata dostępy do internetu pojeba……jednym zdaniem
Nawet jak zlecisz wypłatę gotówki to anulują bez żadnej przyczyny oni są nie normalni
Nie mogą tego zrobić, więc nie pisz bzdur 🙂 Bez przyczyny żaden bank nie zablokuje przelewu.
Tragedia. Odradzam. Najgorszy bank w jakim miałem konto.
A jakim jeszcze miałaś?
W ciemno można zaryzykować, że nie ma gorszego. Mnie się skończyła skala.
Polecam VeloKonto w promocji. Otworzyłam konto 15 grudnia i wszystko jest zgodne z obietnicami. Otrzymałam odsetki na konto, zwrot za zakupy po dwóch dniach roboczych. Trzeba tylko dopilnować odznaczenia zgód marketingowych. Na szczęście nie wiąże się to ze spamem, czy niechcianymi telefonami. Jak na razie wszystko jest w porządku. Aby otworzyć konto polecam kod polecenia ******, który jest aktualny i ważny do 29.02.2024 r.
Basia, u mnie też od października wszystko działa, dlatego niezły ubaw mam czytając te komentarze 🙂
Jadzia jaki masz cel że y dopisywać te komentarza 3.4 osób pisze że to lipa i sami jesteśmy też przykładem a ty nadal swoje ile ci płacą za to?? Może się przyłączymy
Dziadostwo a nie Nank
Noooo.,,, dla mnie wszystkie Nanki to dziadostwo:(
Dziadostwo a nie Bank
Noooo.,,, Kryśka, dla mnie wszystkie Nanki to dziadostwo:(
Siedzę w kolejce godzinę. Jakprzyszlam było 12 osób przede mną, teraz jest 7, a to tylko dlatego że 4 wyszły (zrezygnowaly
Krycha…. i co w związku z tym???
Ten bank to nie na **** nadaje , pobieranie pieniędzy za przelewy z własnej karty na swoje konto ! Prowizje za wszystko ! Pobierają pieniadze z konta ,gdzie o tym nie informują ! Za co o dla czego! To jest jedno wielkie nieporozumienie ten bank! Omijać szerokim łukiem !
Dawid…. DAWID!!!! OBUDŹ SIĘ!!!
Dawid nie śpi to wy przysyłacie
Jprdl, Ty nie masz życia ? Tylko siedzisz i piszesz komentarze na poziome 7 latka ..
Chciałem odblokować aplikację mobilną, którą założyłem jeszcze w Getin. Po kilku próbach stwierdzili, że nie są w stanie zrobić tego zdalnie i muszę pofatygować się do ich placówki. Najbliższa placówka 80km i nie widzą w tym problemu. Mieszkam w 70 tyś mieście gdzie mam placówki prawie wszystkich banków. Kpina z klienta, omijać szerokim łukiem
Bartuś, usuń apkę z Getin i zainstaluj z Velo. Po co się męczyć?
Bank tragedia.Jedno wielkie dziadostwo.Jak się dzwoni w jakiejś sprawie to przekierowują od jednej osoby do drugiej a na koniec się okazuje,że nikt nie potrafi udzielić konkretnej odpowiedzi.Kategorycznie odradzam.
Ten bank to jedna wielka banda nierobów,którzy nie dbają o klijentów.A placówka w Głogowie to porażka taka,której nie jestem w stanie określić słowami.
Naś „klijent”, naś Pannnn. Adaś postaraj się określić słowami. Nie ograniczaj się 🙂
Osobiście nie polecam. Chciałam przewalutować 100€ na złotówki poprzez aplikację i nie tylko się to nie powiodło, co nastąpiła blokada środków. Na pytanie kiedy przewalutowane pieniądze znajdą się na moim koncie pan z infolinii nie umiał odpowiedzieć. Jutro składam wypowiedzenie rachunku.
Nie polecam, właśnie zamierzam zamknąć konto. Robiąc przelew internetowy do innego banku wyświetliła mi się oferta podwyższenia oprocentowania do 5,3 % na elastycznym koncie oszczędnościowym . Miałem dwa takie konta na jednym oprocentowanie było 6,5 % a na drugim standardowe. Jakie było moje zdziwienie ,że w promocji zostało mi obniżone oprocentowanie z 6,5 % do 5,3 %. Natychmiast złożyłem rezygnację z takiej promocji gdyż miała obowiązywać od dnia następnego jednak dzisiaj otrzymałem odpowiedź ,że z aktywowanej promocji nie mogę zrezygnować.Dziadostwo a gdzie prawo konsumenta do rezygnacji jeżeli jeszcze usługa nie została aktywowana.